Uitgerekend 1 - 15 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Milanatje, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.014
    1.560
    113
    Vrouw
    Haha dat las ik idd ook. Zei al dit is dan een meisje omdat embryo paar dagen achterliep, maar bij laatste echo ook een dag verder gemeten dan kan. Donderdag termijnecho dus ben benieuwd.

Spannend hoor, hopelijk groeit ie lekker groot!

van mij mag de volgende iets minder beer zijn en kan ik gewoon vaginaal bevallen. We gaan het zien :D

DCG vindt dit leuk.
  2. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Haha ja dat snap ik! Als dit dat gewoon een gemiddeld meisje bij jou gaat zijn dan kun jij tenminste ook persen :D ff zonder dollen natuurlijk, hoop ook dat je dit keer gewoon normaal mag bevallen!
    Ben benieuwd naar je termijnecho donderdag! Nog eventjes geduld.

3. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.014
    1.560
    113
    Vrouw
    Haha nou ik mocht wel persen, 2 uur zelfs! Maar sterrenkijker en dus flink aan de maat dus het paste echt niet. Hij zat muurvast en is met grof geweld teruggeduwd tijdens m’n keizersnede. Gek genoeg heb ik t als een prima bevalling ervaren haha.

maar ik teken voor een normale ligging en bevalling. Lijkt me vreselijk om met een peuter thuis twee nachten in het ziekenhuis te moeten blijven en hem vervolgens 6 weken niet te mogen tillen :(

4. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Klinkt juist heftig! Gelukkig kijk jij er met een goed gevoel op terug. Lijkt me zo zwaar om 2u lang te moeten persen! (Bij mij zijn beiden met 6 en 8min geboren)
    En dan met grof geweld terugduwen…. Gelukkig voelde je daar dan weer weinig van.
    Idd lastig met een peuter als je die dan niet tillen mag. Krijg je dit keer extra groeiecho’s om te kijken of deze ook zo groot gaat worden?

5. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.014
    1.560
    113
    Vrouw
    Zo jij was snel! Haha
    Ik zat qua persen helemaal in the flow, tijd vloog echt voorbij. Ik had geluk dat de ontsluitingfase heel snel ging, had al persweeen in de auto. Was dus vooral blij toen ik mocht gaan persen :)
    Ik heb nog geen idee hoe of wat. Ik word rond de 34 weken overgedragen aan het ziekenhuis en dan komt er een plan. Ze schatten dan in wat de kans is dat het dit keer wel gaat lukken. Wat ik begreep is de kans bij mij wel groot, omdat ik goed vorderende ontsluiting had en krachtige weeen. Ze zeiden ook dat als hij goed had gelegen hij er zo uit was geweest. Ik weet alleen niet of ze van tevoren hadden kunnen zien dat het een sterrenkijker was, of dat hij op t laatst zo gedraaid is. Ga dat tegen die tijd eens vragen.
    Eerst maar eens dat eerste trimester door met echo’s, nipt en heel veel overgeven :D

6. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Ja bij mij vliegen ze er redelijk snel uit :roflmao: laatste bevalling duurde in totaal 2 uurtjes! Eerste 6, dus ben benieuwd met deze…
    Jij dus met persweeen in de auto?! Jeetje! Snap dat je dan blij was dat je actief mee mocht doen… ik weet idd ook niet of ze dat vantevoren hadden kunnen zien, maar dit kun je uiteraard later vragen.
    Maar idd, eerst het eerste trimester door… is het overgeven nog steeds zo heftig? Heb je al iets van medicatie om het een beetje dragelijk te maken?? Hier is het gelukkig al een eind weg, wordt heel soms met een vlaag misselijk maar trekt al snel weer weg… hoop dat het bij jou ook zeer snel over mag gaan!

7. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.014
    1.560
    113
    Vrouw
    Ja van eerste wee tot aankomst ziekenhuis zat 3,5 uur. Verloskundige en ik hadden t beetje verkeerd ingeschat. Ze vroeg hoe heftig de weeen waren maar omdat t net begonnen was zei ik nou denk nog niet heftig haha, achteraf gezien dus wel :D
    Medicatie werkt helaas niet bij mij. Heeft maar een paar dagen geholpen. Bij mijn zoon heeft t tot week 20 geduurd, hopelijk nu wat korter. Ben echt 24/7 misselijk en geef zo’n 6x per dag over. Hou gelukkig wel genoeg drinken en eten binnen.
    Fijn dat het bij jou al zoveel beter gaat!

8. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Jeetje, hoop echt dat het dit keer eerder over is dan pas met de 20 weken! Wat rot dat medicatie niet helpt. Dan moet je dus roeien met de riemen die je hebt.
    Gelukkig hou je nog genoeg binnen, maar lijkt me echt heftig om de gehele dag zo ziek te zijn :(
    Bij jou ging het dus ook behoorlijk snel!

9. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.014
    1.560
    113
    Vrouw
    Ja t is echt even pittig. Vind het lastig dat ik zo nutteloos ben. Hele dagen werken lukt niet, voor kind en huishouden zorgen lukt niet. En de hele dag dat rotgevoel. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend, maar voel me wel lullig dat hij nu alles moet doen. Maar goed, voor het goede doel!

10. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Echo was goed!
    Uitwendig :thumup::thumup: beter voor m'n doos haha..

Mijn berekende termijn en de meting nu komt precies overeen, erg fijn!

Wel een klein beetje mehh gevoel dat het er "maar" 1 is, veel beter voor m'n lichaam en de baby.. maar zal dus nooit zichtbaar tweelingmama zijn.

Wel erg opgelucht dat baby goed groeit en het hartje erg mooi klopt!

Eliana01, Maja88, Goldband en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Snap ik… maar jij offert je nu op voor iets prachtigs, dus je vriend zal het met liefde en plezier even van je overnemen :)

Sophie2019 vindt dit leuk.
  12. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Aaaah wat fijn dat alles goed is!! En gelukkig hoefde ze nu niet in je doos te roeren :p
    Ik kan me je gevoel wel een beetje voorstellen, maar wat je zegt, het is voor je lichaam en je baby beter en gunstiger, hoop heel hard dat je gewoon een voorspoedige zwangerschap mag hebben ❤️

Flops vindt dit leuk.
  13. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Nou mij echo was mega goed!! Baby goed gegroeid en ze kwam met de meting 2 a 3 dagen verder uit dan de meting vorige week (en ook wat ik zelf dacht) dus goed nieuws! En de hematoom die lijkt zelfs kleiner te worden! Hij heeft een beetje grijze vlekjes erin waardoor ze denkt dat hij aan het stollen is en gaat oplossen. Me so happy :cry:

Eliana01, Sophie2019, Maja88 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

20 sep 2015
    300
    177
    43
    Vrouw
    Nederland
    Miracle90 vindt dit leuk.
  15. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Echt verrot wakker geworden, zo'n honger en niks kunnen eten :|:|

Nu op de bank met een dekentje en de kat proberen crackertjes te eten

16. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

20 sep 2015
    300
    177
    43
    Vrouw
    Nederland
    Mmm hier best veel last van steken en zeurende buikpijn. Ik maak me alweer zorgen.. ben blij dat ik morgen weer een echo heb.
    Hebben jullie ook last van zeurende buikpijn en steken?

17. ClaireUnderwood

ClaireUnderwood Actief lid

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Jup die zeurende buikpijn is op en af best flink aanwezig.

LunaKyra vindt dit leuk.
  18. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Wat een geweldig nieuws!!! Dat die hematoom maar snel opgelost is!
    En wat grappig dat jij ook nu 3 dagen verder gemeten bent! Teken dat onze muppies goed groeien en daarmee neemt de kans op miskraam nog verder af volgens mijn vk! Lekker genieten meid ❤️

Mell0408 vindt dit leuk.
  19. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ja ik heb wel redelijk constant zon ongesteldheidsgevoel, ook in liezen. Velle steken heel soms.

LunaKyra vindt dit leuk.
  20. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Mijn dochter roept altijd als ze m’n blote borsten ziet, mama baby buik :roflmao: die denkt denk ik dat het er 2 zijn

ClaireUnderwood vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina