Hallo allemaal! Zie gelukkig allemaal mooie echo’s langskomen! hier ook gisteren een prachtig pindaatje gezien met een kloppend hartje, mooi op termijn 9 weekjes, superleuk! Geeft toch een beetje een geruststelling Van de suprimal af maar voel me nog niet echt top. Niet teveel eten, geen lege maag hebben, gevoel van steen op je maag hebben.. gewoon blegh, baal er echt van.. blijf hopen dat ik een dagje wakker wordt en het miraculeus verdwenen is!
Vorige week toen ik me aansloot bij dit topic ging ik er niet vanuit dat mijn uitgerekende datum nog ging veranderen. Want bij elke echo was de kleine precies zo ver als die dag werd verwacht. In een week tijd heeft de kleine een groeispurt gemaakt en we zijn vandaag tijdens termijnecho 4 dagen vooruitgezet. Nu ben ik uitgerekend op 29 augustus. Aangezien ik niet meer in dit topic zal blijven wens ik jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe!
Wat fijn om te horen dat je die krampen herkent. Ik heb over het algemeen echt weinig gevoel van zwanger zijn momenteel. Misselijkheid is zo goed als helemaal verdwenen, borsten voelen weer normaal aan, dus wat dat betreft echt geen klagen hier. Ik herkende deze krampen echt niet van de andere zwangerschappen… de emoties gingen echt even alle kanten op! Tot gister aan toe eigenlijk even in mijn eigen “bubbel” gezeten, moest het nog echt eventjes allemaal verwerken. Voor heel even stond mijn wereld echt even helemaal op zijn kop! Nu begint het besef langzaam te komen dat er gewoon echt een baby in mijn buik zit die het hartstikke goed doet! Het duurt nog zo lang tot de volgende afspraak bij de vk, maar daarna zal het drukker worden, want de nipt en 13wk echo gaan dan gepland worden. Rond de 14wk geslachtsecho dus dan weer even genoeg momenten om even te mogen spieken
Wat fijn dat die kleine het zo goed doet! Je mag ook gerust hier mee blijven kletsen, maar snap wel dat je liever meekletst in een groepje van je eigen termijn. Een hele voorspoedige zwangerschap gewenst
Wat fijn dat je een goede echo had! Zo mooi hè om te zien hoe snel die kleintjes zich ontwikkelen Hopelijk voel jij je ook snel weer wat beter qua misselijkheid, hier was het echt ineens verdwenen Ik heb in totaal maar 10 tabletjes suprimal genomen om de dag door de kunnen komen, maar nu al een hele poos er vanaf en sinds begin 9 weken is de misselijkheid zo goed als weg….
Fijn dat die misselijkheid weg is! Hier word t overdag ook beter, maar heftiger s avonds. Dan helpen echt alleen nog maar ijsjes om het gevoel in mn slokdarm te verdoven. En dan heb ik gelijk vocht binnen, want drinken lukt niet erg. Eten gaat ietsje beter gelukkig.
Ja der zit even lang tussen nu hè. Ik heb ook pas de 22e termijnecho. Dan ben ik al 11.2 weken ofzo. Maar ik ga woensdag gewoon weer spieken. Bij mij lijkt het nu sinds een paar dagen pas ietsjes minder te worden. Voor de rest over het algemeen nog steeds veel misselijk en moe. Ik werd vannacht ineens ook echt mega misselijk wakker. Maar goed, heb wel het idee dat het over het algemeen een stukje beter gaat gelukkig. Iedere dag dat het kan ga ik gewoon even een dutje op de bank doen, dochter in bed en zoon z’n tablet. Zo herkenbaar, ik heb ook nog geen volledig besef dat er in september een kindje bij komt. Denk echt zelfbescherming na de mk en bloedverlies. Maar nu dat ook weg lijkt te gaan.... ga ik vanaf over een maandje ofzo mezelf ook echt verplichten om te genieten. Denk idd dat het ook een stuk echter wordt zodra we weten of we een jongen of een meisje krijgen.... zo benieuwd. Heb heel lang een meisje gedacht maar denk nu ineens een jongen sinds deze week. Dus wie weet maakt me oprecht geen drol uit wat het is
Oo wat fijn dat je er geen last meer van hebt!! Ik moet zeggen dat het elke dag wel beter gaat, ik moet er nu vooral voor zorgen dat ik geen lege maag heb
Klink toch best heftig bij jou…. Wel een heel goed idee om het met ijs te verdoven en dan idd gelijk je vocht binnen krijgen. Hopelijk is het bij jou ook snel verdwenen
Hihi hier maakt het ook echt niets uit, met al een jongen en een meid in huis hebben we sowieso geen voorkeur… al is manlief nog steeds overtuigd dat het een meid wordt, maar mijn gevoel zegt een jongen… we gaan het zien over een paar weken ben wel echt heel erg nieuwsgierig hoor! Daarna gaan we natuurlijk ook los met shoppen Ik snap jouw gevoel zeker wel wat betreft bloedverlies en miskraam… ik kan me nog herinneren dat ik bij mijn dochter ook bijna niet heb kunnen genieten omdat ik voor haar ook al 2 miskramen had. Ik dacht elke keer “als de volgende echo goed is, dan kan ik genieten”, maar uiteindelijk leefde ik van echo naar echo met nog steeds de angst dat er iets niet goed zou zijn. Wat fijn dat de misselijkheid bij jou ook minder begint te worden, er zullen zeker wel dagen bij zijn dat het eventjes terugkeert, maar zolang het over het algemeen goed gaat, zijn we op de goede weg Die moeheid is wat hè?! Hier idd ook zelf even dutten op de bank als dochter op bed ligt. En dan s’avonds gewoon rond 21:00 total loss op de bank
Ja idd, kleine beetjes eten en dan idd regelmatig, zodat je maag licht gevuld is. Kleine slokjes cola kan ook nog weleens helpen Nog eventjes volhouden en dan zal het als het goed is snel verdwijnen…
Ja ijsjes helpt erg goed, wel tijdelijk, maar dan kan precies mn pilletje of rennie inwerken. Cola helpt ook wat, alleen de oprispingen daarna zijn weer tricky En inderdaad maag vol houden. Ging hier al een week goed qua spugen. Gisteren toch te laat een tussendoortje, nou dat heb ik geweten Al is die constante misselijkheid ook niet fijn. Dan is overgeven soms echt even een opluchting. Hier blijft t ook nog wel onwerkelijk hoor, dat er echt een baby aan t groeien is! En dat we in september weer uren liggen te knuffelen met zo'n slapend, drinkend hummeltje. En ja, wat zal t worden? Ik denk een meisje, maar ja, dat dacht ik de vorige keer ook, nou mooi niet dus beide is leuk. J+m is leuk, en we hebben al een meisjesnaam, maar 2 j ook. En die kleertjes heb ik in overvloed. We gaan g zien! @Mell0408 ik hoop dat je er snel van kunt genieten Mell!
Ik dans gezellig met je mee Gister was dan eindelijk de dag! Het begin van de babyuitzet gekocht paar rompertjes, flanellen luierdoeken, thermometer en 2 moltons, de rest komt later wel, begin is gemaakt
Oh wat heerlijk! Ik ben zo'n muts die eerst wil weten wat het wordt voordat ik ook maar iets van kleding koop. Ik hou absoluut niet van uniseks dus koop graag gericht! Stiekem hoop ik op nog een dochter, ik heb weer zoveel leuks en schattigs gezien met van die zachte pastel bloemenprintjes, vogeltjes, och enig! Voor een zoon zou ik echt mijn stijl nog moeten gaan ontdekken denk ik
Hihi ik ga ook pas echt los als ik weet wat het wordt hoor maar heb gewoon even de basics gehaald, simpele witte rompers Geweldig hè al dat meisjes spul!!! Kun je vaak meer kanten mee op dan met jongenskleding vind ik zelf… Maarja we hebben niet voor het zeggen wat we krijgen gaat vast goedkomen, of het nou een jongen of een meid wordt! Als ze eenmaal gezond op onze borst liggen maakt niets meer uit Mocht deze nou weer zo mini worden dan heb ik sowieso van beide geslachten maatje 44 liggen dus hoef niet op hup en sprong te halen….