Pfff wil echt niet continu klagen, maar na de behandeling voor Candida, en nu BV (lijkt niet te werken, t blijft groen.. nog 2 dagen tot einde kuur en dan wéér ha bellen) Blijk ik nu ook bloedarmoede te hebben... nog meer ranzige tabletten waarvan je verstopt raakt, dus dan ook weer zakjes voor de ontlasting... en dan nog over een week beginnen met de Ascal en over 5 weken met Progesteron tabletten... jemig... Wil even heel hard huilen en een knuffel.. maar m'n man is in contact geweest met collega met Corona en ik doe er alles aan (afstand) om het niet te krijgen als hij het wellicht heeft
Dankje!! En in dat buikje zit een tot nu toe gezond kindje! Net 13w echo gehad! Alles zag er goed uit, bewoog lekker en werkte redelijk mee. Baarmoeder lag wel vrij diep, dus moest toch inwendig, dat was minder. Volgens meting kwam ze nu op 13w4d ipv 13w1d, maar deze week ook beter gegeten en mn buik is flink gegroeid...denk zelf dat de datum nog steeds 4 sept is, aangezirn ik mn eisprong voel, maar kan dus ook 1sept zijn. Maar heel blij dag alles zo goed er uit zag! Ook besloten inderdaad te starten met de Ascal, dus gelijk mn recept gehaald en t 1e doosje. Ga denk ik deze week beginnen. Pff dat schiet echt niet op he? Irritant dat de behandeling niet werkt, en je bloedarmoede hebt! Hopelijk krijg je geen corona erboven op, al is het gelukkig nu vaak erg mild. Virtuele knuffel dan maar!
@DCG oei, dat klinkt als een horror bevalling joh, pfff dat is echt niet niks. Hoop dat ze rustig aan doet en indien nodig even iemand inschakelt om erover te praten. @Flops  wordt je toch niet goed van! Grrrr!.. @Foalan goed nieuws! Fijn! Hier ook een goede termijnecho gehad, maar liefst vijf dagen vooruit gezet dus uitgerekende datum staat op 8 september! 12+3 vandaag! Ik tel er zelf nog een weekje bij, als die hard overtijd loper Echo foto is het showen niet waard, harry lag op zijn/haar buik, hoofd naar beneden... Net zo'n opgerolde kever. niks niet even nub theorie fantaseren, gewoon die bolle rug in beeld... Past in de familie, hekel aan foto's en dol op slapen op onze buiken
Haha heerlijk zo'n dwarse baby Die van mij stond in mn bm toen we nog even mochten filmen. Wel mooi gezichtje te zien en het handje was aan t zwaaien, maar die Nub was ver te zoeken. Ach, als ze maar lol hebben daarbinnen Je bent flink vooruit gezet! Die groeit ook lekker dus
Dankjewel! En wat fijn dat jullie prachtige echo's hebben gehad! Worden heel wat grote babies in September denk ik haha volgens mij is bijna iedereen vooruit gezet
Wat fijn dat alles goed is! Altijd heerlijk om weer even te mogen kijken naar de beeb En ook al vooruit gezet?! Gaat goed hier allemaal, die kleintjes doen zich niks tekort in onze buiken Mij werd ascal aangeraden vanaf 12wk tot 36wk dus idd goed dat je meteen begint.
Haha grappig dat het in de genen zit Wel jammer dat er geen nub zichtbaar was, maar ook deze foto’s lijken me heel bijzonder om te hebben! En het belangrijkste is natuurlijk dat die kleine het goed doet! Lekker gaan genieten, nog eventjes en je voelt al die capriolen die ze uithalen Was idd een horror bevalling, ze heeft ook geen foto’s van de bevalling laten maken omdat ze hier niet op terug wilt kijken. Ik heb haar idd ook al even voorbereid dat ze hier nog weleens last van kan gaan krijgen, maar ze zegt dat ze nu volop gaat genieten van dat prachtige kereltje en ik heb gister gezien hoe verliefd ze is op em gaat vast en zeker goedkomen, dat snoetje is het absoluut waard geweest Mij persoonlijk zou het niet gelukt zijn hoor, hoe zij het voor elkaar heeft gekregen, echt petje af….
Gefeliciteerd @DCG met je neefje! Klinkt idd als een heftige bevalling zeg. Ik ben de laatste dagen wat meer afwezig maar komt vooral omdat ik tegelijk met de kindjes naar bed ga. Merk dat dat het beste werkt tegen de misselijkheid. Ik doe trouwens mee aan een studie via mijn ziekenhuis. Hij heet BEATS. Het is om te kijken of ze vroeger in de zwangerschap het volgende kunnen herkennen; zwangerschapsvergiftiging, vroeggeboorte en groeiachterstand. Met 16-20-24-28 weken krijg ik dan een echo van 15/30 minuten. Tussen 22-28 weken iedere week een uur hartfilmpje en meting baarmoeder. Lijkt me mega interessant! En extra spieken!
Klinkt wel leuk om aan mee te doen! Extra vaak de baby bewonderen Ik kan wel janken, belde net de huisarts op om te zeggen dat de behandeling voor BV niks heeft gedaan en het steeds groener lijkt te worden... krijg ik net het antwoord dat ik maar een week moet afwachten en dat ze dan wel weer een kweek kunnen nemen, betekent dat ik dus nog minimaal 2 weken zo moet doorlopen. Ik trek dit emotioneel echt heel slecht en ben al 2 dagen aan het huilen. Nare dromen over miskraam etc etc pff Heb aangegeven bij de huisarts dat ik er emotioneel zo doorheen zit maar de arts geeft aan nu niks te kunnen doen
He wat vervelend Flops.. Hier net het resultaat van de NIPT ontvangen. Alles is goed! Zijn we natuurlijk heel blij mee. We weten het geslacht nu ook. Het wordt een JONGEN! Heel blij mee!
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat ze bij jullie ook t geslacht testen! Zo jammer dat ze dat in NL niet doen. Ze mogen met de 13w echo ook niet er naar kijken. Geniet van de voorpret, lekker kleertjes shoppen
superrrr! fijn dat alles goed is!!! Wat fijn zeg dat je ook gelijk het geslacht te horen krijgt als je dat wilt!! had ik ook graag gewild maar begreep dat ze dat in nl niet doen, ook niet bij de 13 weken echo.. heb een geslachtsbepaling eind maart ingepland ik denk een meisje!
Jeetje wat vervelend zeg. Zo zou je je toch helemaal niet moeten hoeven voelen zeg. Heel raar ook dat ze er niet wat meer vaart achter zetten. Knuffel!
Wat fijn dat alles goed was zeg! En een jongen. Kei leuk! Ik zie allemaal zo’n leuke kleertjes voorbij komen voor jongens, smelt. Ik ga morgen voor NIPT prikken. Ik moet NL ook suiker prikken en dat moet nuchter, en dit was de eerste plek in de ochtend. Bij mij dachten 2 vk een meisje. Op basis van NUB maar ik denk dat dat te vroeg was. Bij ons kijken ze er met de 13 weken denk ik wel naar (of laten t iig zien). Heb wel ook geslachtsbepaling geboekt.
Dat lijkt mij dus ook... weet ook echt even niet meer wat ik nu nog kan doen om er meer vaart achter te zetten. As donderdag afspraak met maatschappelijk werk van het ZH (wel een ander ZH) wellicht kan zij helpen sturen hierin. 10 dagen wachten tot m'n afspraken duurt wel erg lang voor m'n gevoel nu ook.. kan dus ook niet eerder proberen iets voor elkaar te krijgen bij de gyn
Wat een timing die kleine meid van mij.... net als ik nuchter bloed moet prikken bedenkt ze dat 05.00 een prima start van de dag is
Aaaah wat onwijs leuk!!! Zo fijn om via de nipt al het geslacht te kunnen weten! Wij moeten nog even geduld hebben haha
@Mell0408 wat interessant die studie!! Echt gaaf dat je daardoor extra vaak mag spieken Wat balen dat je misselijkheid nog steeds zo aanwezig is, wordt het ondertussen al wel wat minder of ook nog niet? Knap dat de vk al uitspraak over de nub durfde te doen op dat termijn, kan zomaar echt een meisje zijn, volgens mij is het best snel duidelijk aangezien de nub van die kleine van mij echt als jongen staat terwijl die nog in meisjespositie had moeten staan…. Succes met bloedprikken vandaag! Spannende dagen tot aan de uitslag hè….. En idd even een tegenvaller dat je dochter al zo vroeg wakker was, hopelijk is het een beetje vol te houden zo lang nuchter!