Hier gaat het gelukkig ook steeds beter. Misselijkheid neemt af en krijg mijn energie weer een beetje terug! ‘S avonds wel extreem moe, ik ga dan gewoon lekker vroeg slapen en de volgende dag ben ik er weer Volgende week de 13 weken echo al! ben zo benieuwd! En vandaag gaan wij het waarschijnlijk fb official maken (al weet bijna iedereen het ook al)
Fijn dat bij jullie de misselijkheid ook lijkt af te zakken! Hier wel weer slechte dag. Gister heerlijk weer eens naar een vriendin geweest (durfde nauwelijks lang van huis met die misselijkheid) en lekker in t zonnetje genoten. Maar gisteravond toch weer spugen, vannacht werd ik wakker van de misselijkheid en vanochtend hield ik ook niks binnen. Had natuurlijk vandaag wat afspraken staan, gelukkig kan tegenwoordig het meeste online/telefonisch. Want voel me gelijk weer een wrak
Super dat iedereen zich beter gaat voelen! Hier vooral nog erg moe. Maar was ook niet zo gek zei de huisarts want uit het bloedonderzoek was gekomen dat ik bloedarmoede en vit. D tekort heb. Heb daar nu medicijnen voor gekregen. Ben benieuwd hoe snel het gaat werken. Verder vandaag een uitgebreide 13 weken echo gehad. Volgende week de officiële maar ze heeft toch alvast alles nagekeken vandaag. Heb in totaal wel 12 foto's gekregen vandaag echt super verwend. De echoscopiste dacht nu te zien aan de nub dat het een meisje is maar is nog afwachten tot 16 maart. Wat denken jullie? Een jongen of een meisje?
Thanks DCG! Ik ben zo'n digibeet. Ik raak die lijst niet aan hahahha! Ik ben 33! Dames, uhh iets persoonlijks hoor. Maar uhh ben ik de enige met een totaaaaal verdwenen libido. Gewoon weg?
Bah, zulke dromen wil je niet hebben…. Ik vind dromen in de zwangerschap altijd zo levensecht… goed dat je dochter lekker optijd was om je wakker te maken! Fijn dat de misselijkheid af begint te nemen Hier gaat het goed, dankje. Al heb ik echt alweer ontzettend last van maagpijn door de ascal omeprazol helpt niet. Heb nu een strip ascal van mijn moeder gekregen (die heeft de originele, ik de goedkoopste variant) om te kijken of het hiermee beter gaat, dan kan ik dat met de gyn overleggen om in het vervolg ook de originele voor te schrijven. Wat fijn om te horen dat alles goed gaat! Je mag gerust hier mee blijven kletsen hoor, maar ik snap dat het in 2 groepjes misschien te druk wordt en het niet makkelijk te volgen is. Dan haal ik jou ook van de lijst als je dat goed vind en dan wens ik je een hele voorspoedige zwangerschap
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 september Sfitje - 35 jaar - 3e kindje 2 september Milanatje - 33 jaar - 2e kindje - jongen 3 september 4 september Foalan - 35 jaar- 2e kindje - meisje? 5 september 6 september 7 september Goldband - 36 jaar - 1e kindje Aufien - 28 jaar - 2e kindje 8 september ClaireUnderwood - 3e kindje - 33 jaar 9 september LunaKyra - 33 jaar - 1e kindje 10 september Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje - jongen? 11 september Eliana01 - 33 jaar - 3e kindje - meisje? DCG - 34 jaar - 3e kindje - jongen? 12 september SweetBlossom - 36 jaar - tweeling 13 september 14 september Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - meisje? 15 september 17 September Flops - 26 jaar - 2e zwangerschap ** ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ 7 maart - Mell0408 13 weken echo 10 maart - Miracle90 - 13 weken echo 14 maart - DCG- 13 weken echo 15 maart - DCG - geslachtsbepaling 16 maart - LunaKyra - geslachtsbepaling 22 maart - Mell0408 controle en geslachtsbepaling 23 maart - Miracle90 - geslachtsbepaling echo 24 maart - LunaKyra - controle verloskundige 25 maart - Miracle90 - controle verloskundige 4 april - DCG- controle verloskundige 19 april - Miracle90 - 20 weken echo 20 april - Mell0408 20 weken echo 21 april - DCG- 20 weken echo 18 mei - Mell0408 24 weken controle
Hahaha ik heb het erbij gezet voor je Enneuh….. je bent niet de enigste…. Hier ook een verdwenen libido Moet echt uit m’n tenen komen! Maar mezelf kennende komt dit ergens in het 2e trimester wel weer terug. Komt door de hormonale veranderingen en natuurlijk de moeheid en misselijkheid die erbij komt kijken. Als de hormonen weer een beetje stabiel worden dan komt dat libido vanzelf weer
Fijn dat jij je ook langzaam weer beter voelt! En wat een mijlpaal weer hè, eindelijk fb official! altijd leuk met de bijkomende reacties! Schiet al op hè met die 13wk echo hier ook nog maar iets meer dan een week geduld hebben….
Shit zeg dat het toch nog niet minder wordt gebruikte je al medicatie? Zo brak is natuurlijk ook niet fijn…. Hopelijk verdwijnt het bij jou nu ook zeer snel
Wow wat mooi! En wat veel foto’s meegekregen! Super Ik denk idd ook een meisje als ik de nub bekijk. Goed dat je medicijnen hebt gekregen voor de tekorten! Hopelijk voel je je snel weer wat fitter.
Ja metaclopramide en antagel. Nu 8,5kg kwijt Maar durf nog niet zo mn ascal te gaan gebruiken. Trouwens gek dat in de bijsluiter staat dat je t niet in t laatste trimester mag nemen Balen dat je gelijk maagklachten krijgt!!
Fijn hoor @LunaKyra zoveel foyo's van de e cho, engeeft toch weer opluchting als t goed gaat!! Ik heb trouwens ook 0 libido. Een enkele keer s ochtends vroeg, voor ik mn bed uit geweest ben. Dan ben ik nog niet misselijk en redelijk fit. Maar meestal te moe en misselijk hoor. Vind aanrakingen nu sowieso niet fijn. Blijf van mn misselijke lijf af Vorige zwangerschap werd mn libido aan t eind hoger. Ik hoop nu ook weer haha
Wat mag je niet gebruiken in t laatste trimester? Ascal staat bij 3 weken voor de bevalling stoppen toch? Ivm kans op teveel bloedverlies
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 september Sfitje - 35 jaar - 3e kindje 2 september Milanatje - 33 jaar - 2e kindje - jongen 3 september 4 september Foalan - 35 jaar- 2e kindje - meisje? 5 september 6 september 7 september Goldband - 36 jaar - 1e kindje Aufien - 28 jaar - 2e kindje 8 september ClaireUnderwood - 3e kindje - 33 jaar 9 september LunaKyra - 33 jaar - 1e kindje 10 september Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje - jongen? 11 september Eliana01 - 33 jaar - 3e kindje - meisje? DCG - 34 jaar - 3e kindje - jongen? 12 september SweetBlossom - 36 jaar - tweeling 13 september 14 september Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - meisje? 15 september 17 September Flops - 26 jaar - 2e zwangerschap ** ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ 7 maart - Mell0408 13 weken echo 10 maart - Miracle90 - 13 weken echo 11 maart - LunaKyra - officiële 13 weken echo 14 maart - DCG- 13 weken echo 15 maart - DCG - geslachtsbepaling 16 maart - LunaKyra - geslachtsbepaling 22 maart - Mell0408 controle en geslachtsbepaling 23 maart - Miracle90 - geslachtsbepaling echo 24 maart - LunaKyra - controle verloskundige 25 maart - Miracle90 - controle verloskundige 4 april - DCG- controle verloskundige 19 april - Miracle90 - 20 weken echo 20 april - Mell0408 20 weken echo 21 april - DCG- 20 weken echo 22 april - LunaKyra - 20 weken echo 18 mei - Mell0408 24 weken controle
Oei dat is al behoorlijk veel gewichtsverlies! Snap dat je nu nog niet aan de ascal durft te beginnen. Idd gek dat ascal niet in het laatste trimester zou mogen, want moet het gebruiken tot 36 weken…. Vandaag met de ascal van mijn moeder GEEN maagpijn!!! Dus denk dat er in de goedkope toch een ander stofje zit waar ik last van krijg….
Wat gek dat die ene wel klachten geeft! Hoop dat t inderdaad aan t merk ligt en je straks minder last hebt! Ik heb deze, en hier de bijsluiter:
Mijn moeder had de acetylsalicylzuur Cardio Aurobindo 80mg hier heb ik tot nu toe geel klachten van! Ik kreeg van de gyn de acetylsalicylzuur cardio teva 80mg en hiervan ga ik echt kapot van de maagpijn! Zaten ook gewoon in standaard apotheek verpakking….
Och libido wat is dat? Ik ben degene die hier het vaakste zin heeft maar de baby was de laatste keer hoor. Tel maar uit maar goed, partner vindt het dus helemaal niet erg. Ik heb maandag 13 weken echo. Ik moet ook echt met die ascal beginnen maar wel raar dat het bij mij baby aspirine is die ik gewoon bij de Kruidvat kon halen. En moet ook magnesium gaan slikken.
Als ik google zie ik dat de baby variant ook 80mg is. Het is dus t zelfde. Trouwens wel gek dat ze t heel onschuldig noemen, maar in de bijsluiter staan behoorlijk wat bijwerkingen! Maar goed, ik heb wel afgesproken dat als het niet gaat dat ik stop. Ik ga denk ik maandag beginnen, dan heb ik nog een belangrijke dag qua werk, wat nu al 2 x verzet is ivm de misselijkheid.
Hahaha hier ook, al zeker 9 weken geen actie in de slaapkamer... hij lost het zelf maar even op maar libido komt wel langzaamaan beetje terug, al 2x een spannende seks droom gehad deze week waarvan ik wakker werd haha