Jazeker, ik hoop maar dat er morgen gewoon een urineweginfectie uitkomt, dan weet ik tenminste dat dat de oorzaak is van de harde buiken… Hoe gaat ie nu met jou??
Vrijwel geen afscheiding meer dus dat ik opgelost (hoop ik) Wel wéér wat nieuws... vocht in m'n slijmbeurs (heup) Over 1,5 uur afspraak bij de gyn, iets later de 13 weken echo bij de VK en vanmiddag een echo van mijn hart.. heb dus heerlijk geslapen
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 september Sfitje - 35 jaar - 3e kindje 2 september Milanatje - 33 jaar - 2e kindje - jongen 3 september 4 september Foalan - 35 jaar- 2e kindje - meisje? 5 september 6 september 7 september Goldband - 36 jaar - 1e kindje Aufien - 28 jaar - 2e kindje 8 september ClaireUnderwood - 3e kindje - 33 jaar 9 september LunaKyra - 33 jaar - 1e kindje 10 september Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje - meisje? 11 september Eliana01 - 33 jaar - 3e kindje - meisje? DCG - 34 jaar - 3e kindje - jongen? 12 september SweetBlossom - 36 jaar - tweeling 13 september 14 september Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - meisje? Flops - 26 jaar - 3e kindje ** 15 september ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ 11 maart - LunaKyra - officiële 13 weken echo 11 maart - Flops - 13 weken echo 14 maart - DCG- 13 weken echo 15 maart - DCG - geslachtsbepaling 16 maart - LunaKyra - geslachtsbepaling 22 maart - Mell0408 controle en geslachtsbepaling 23 maart - Miracle90 - geslachtsbepaling echo 24 maart - LunaKyra - controle verloskundige 25 maart - Miracle90 - controle verloskundige 25 maart - Foalan - controle vk 4 april - DCG- controle verloskundige 12 april - Foalan - 20 weken echo 19 april - Miracle90 - 20 weken echo 20 april - Mell0408 20 weken echo 21 april - DCG- 20 weken echo 22 april - LunaKyra - 20 weken echo 18 mei - Mell0408 24 weken controle
O wat fijn dat dat probleem voor zover eindelijk voorbij is!! Maar jeetje, drukke dag vandaag dus…. Veel succes bij de 13wk echo en bij de gyn, geniet lekker van het lange spieken naar jullie kleintje en vooral heel veel succes met de echo van je hart. Hoop dat alles goed is.
Ik ben inmiddels ongeduldig voor de uitslag van de NIPT.... vorige week woensdag geprikt, hoop zo op uitslag voor t weekend....
Bij de gyn was alles goed! Bloeddruk 120/60, baby meet netjes 13w2, lading aan medicijnen meegekregen, calcium, Ascal en progesteron tabletten (vaginaal) nu in de wachtkamer voor de 13 weken echo met heel wat minder spanning gelukkig nu nog even angst voor m'n echo van m'n hart laat vanmiddag
Ik neem nu een paar dagen ascal, en nog geen bijwerkingen! Misselijkheid gaat ook stukken beter. Overdag kan ik redelijk eten, alleen dat avondeten blijft een ramp. Vlees al helemaal. Vandaag rustig dagje, mn zoontje kreeg gister koorts en buikpijn. Schijnt buikgriep te heersen. Hoop dat t zondag over is, vier dan mn verjaardag, en maandag lekker naar de sauna, dat mag weer (na 14wk mag t weer met mate)
Als je geluk hebt dan heb je em vandaag nog in de mail… staat jammergenoeg wel 10 werkdagen voor, dus kan ook nog eventjes duren. Mijn vk zei me dat het een gunstig teken is als de uitslag wat langer duurt…. Zal vast goedkomen
Fijn dat het bij de gyn al goed was! Nu deze echo nog even lekker genieten van het spieken kan me zeker wel voorstellen dat je gespannen bent voor de echo van je hart
Aaah beterschap met je zoontje. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt en kunnen jullie zondag je verjaardag gewoon vieren. Fijn dat je geen bijwerkingen hebt van de ascal!!! Avondeten is hier ook een strijd hoor, idd voornamelijk met het vlees En klinkt heerlijk, even lekker van de sauna genieten maandag!
Alles zag er weer heel goed uit Ze zeggen alleen niet met een onderzoek wat het wordt, jammer. Ik d8 nu weer eerder een jongen te zien maar geen idee nog. Vorige week eerder een meisjesnub. We moeten nog afwachten tot woensdag Wachten duurt lang.. Hebben jullie een idee?
Fijn dat alles goed is! Ik zou op basis van die onderste een meisje zeggen eerlijk gezegd. Spannend nog ff wachten tot woensdag.
Ik heb echt zo’n onstilbare honger zeg. Ik kan super veel eten en dan nog honger.... vanmorgen 2 boterhammen en 2 ontbijtkoeken. Toen 2 koekjes en appel. Net twee wraps met kipfilet en veel groente. En ik wil nog meer eten
Hier zojuist de uitslag van de urine gehad. Geen blaasontsteking maar toch wegens hoge glucose contact opnemen met de vk voor overleg. Gebeld, maar niemand bereikbaar, dus bericht achter gelaten en wachten tot ze terugbelt
Lekker doen! Als het goed valt zal je lichaam wel een groeispurt hebben ofzo alles wat er niet uit gaat is mooi meegenomen toch?