Uitgerekend 1 - 15 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Milanatje, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Ik heb m’n best gedaan met spieken :roflmao::roflmao:
    Weinig kunnen vinden haha dus het blijft spannend! Hierdoor denk ik nu wel dat het een meisje is, maar manlief denkt nu een jongen dus we zijn allebei van gedachten veranderd :roflmao::roflmao::roflmao: extra spannend voor morgen dus!
    Verder was de kleine helemaal goedgekeurd! Hoofdje was wel aan de kleine kant (percentiel 9,8) maar dat kan de volgende keer weer bijgetrokken zijn, of ook dit wordt gewoon weer een kleintje, gemiddeld loopt ie nu 3 dagen achter Wel weer placenta aan de voorkant jammergenoeg…

2. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    LunaKyra, Flops, Miracle90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ahh kei fijn zeg dat alles goed is! En grappig dat jullie juist beide het andere denken. Nou, mss krijgen we dan toch allebei weer een meid :roflmao: jammer placenta aan de voorkant. Bij mij zit die deels aan voorkant, zijkant en onder. Maar goed kan nog bijtrekken.

DCG vindt dit leuk.
  4. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ahhhh wat lief zeg

DCG vindt dit leuk.
  5. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Placenta verschuift idd nog wel wat, maar ben er bang voor dat het echt puur de voorkant blijft. Bij zoontje zat ie aan de achterkant dus dat was wel fijn. Misschien dan nu dus idd weer een meisje?
    Zou echt grappig zijn als we weer allebei een meisje krijgen!! En echt zo bizar dat ik en manlief nu beiden precies het andere geslacht denken :roflmao: is het al morgen??? :p

Mell0408 vindt dit leuk.
  6. Miracle90

Miracle90 Actief lid

11 nov 2021
    142
    189
    43
    Vrouw
    Oooh ook al zo’n schattig neusje! ❤️
    Heel erg benieuwd, plaats je morgen een foto??? Ik volgende week woensdag, heb ook een taart besteld voor de kindjes!

DCG vindt dit leuk.
  7. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Uiteraard! Kan niet beloven dat het morgenavond nog lukt, want mijn oom komt morgenavond ook nog even met z’n vrouw op visite, zij moet eerst werken, dus weet niet of ik daarna nog genoeg puf over heb haha maar ik laat het sowieso weten zodra ik tijd heb!
    Voor jou ook spannend woensdag!!! Ben reuze benieuwd!

Mell0408 en Miracle90 vinden dit leuk.
  8. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Onrustig gevoel in m'n onderbuik vandaag.
    Rondje Ikea geweest met m'n man en al een bedje met matras gekocht voor de baby :eek:

gevoel in m'n buik is zo'n gevoel als wat je in je maag hebt als je honger hebt maar dan rond je baarmoeder/darmen

DCG vindt dit leuk.
  9. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    O kijk! Leuk de eerste grote aankoop binnen :)
    Wat gek van je buik…. Darmen misschien een beetje van slag? Of groeipijn?

10. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Geen idee, darmen zijn normaal naar mijn idee, geen extra aandrang voor grote boodschap of extra windjes

Heb wel het idee dat m'n buik groeit dus misschien dat het daar van komt? T doet ook geen pijn ofzo... gewoon raar gevoel, lang niet zo aanwezig als harde buiken of iets

11. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Zijn misschien je banden die wat trekken, die kun je idd richting je navel voelen.

12. ClaireUnderwood

ClaireUnderwood Actief lid

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    @DCG wat een heeeeeerlijk profieltje, love it! En stikjaloers dat jullie 't morgen al weten, wihoeeee! Hier vrijdag de echo, zondag de reveal. Ik denk toch stiekem dat ik het vrijdag al wil weten ipv zondag verrast te worden. Manlief wil het niet weten.

@Flops, herkenbaar dat gekkige/onprettige gevoel rond/in mijn buik/baarmoeder.

DCG vindt dit leuk.
  13. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Haha ik hou ook niet van verassingen hoor :roflmao::roflmao: zal morgen heel moeilijk zijn om niet stiekem te gluren, ik was vandaag ook heel erg gefocust op het geslacht, maar niets kunnen ontdekken!
    Ben steeds al aan het aftellen naar morgenochtend en dan moet ik nu dus nog langer wachten tot morgenavond!! Duurt me allemaal veel te lang haha.
    En dan moet jij gewoon nog 2 dagen wachten om erachter te komen! Maar is wel leuker als het voor iedereen een verassing is, daar staat de reveal natuurlijk ook voor he :)
    Voor jou ook spannend!!!!!

14. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Pffff wat kruipt de tijd toch voorbij…..
    Gewoon nog 7 uur wachten :$:|
    Ben echt zo benieuwd!!!!!

Flops vindt dit leuk.
  15. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Heb je echt niet gespiekt? Zo knap! :roflmao:

DCG vindt dit leuk.
  16. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Kreeg niet eens de kans om “iets” te vinden!! Echoscopist wist het al zodra de echokop erop stond terwijl ik niks door had! Hij is 100% zeker van zijn zaak zegt ie, dus ik ben echt heel benieuwd!!
    In de auto zei manlief “maak die envelop open” haha maar ik heb em goed vastgehouden en netjes dicht gelaten :thumup:
    Ik wil het wel echt NU weten hoor pfffff dat wachten duurt zo lang! Ben gewoon de hele dag al misselijk van de spanning! (En die misselijkheid was al weken over :|)

17. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Haha mijn theorie zou zijn dat als het ZO snel word gezien het wel een jongetje Moet zijn :roflmao::roflmao:
    Spannend!!! Vind t knap dat je wacht tot vanavond!

DCG vindt dit leuk.
  18. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Haha ja nu MOET ik wel wachten, de taart is als het goed is al klaar, die haalt m’n moeder op straks :thumup:
    Ja je zou denken zo snel dat het dan idd een jongen is, maar ik heb echt de hele tijd gewoon mee zitten kijken en kon echt geen piemel of ballen bekennen :roflmao::roflmao:
    Ben echt heel nieuwsgierig!!

19. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    Spannend @DCG !!!
    Fijn dat alles goed ging!

@Mell0408 fijn dat de nipt in orde was!

@ClaireUnderwood jij ook veel plezier met de echo en reveal!!!

@Flops wat leuk om inkopen te doen! Wel vervelend die last van je buik. Hoop dat t straks wegtrekt!

DCG vindt dit leuk.
  20. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    Gister heerlijk dagje sauna na een druk weekend. Maag gedroeg zich totdat ik thuis was voorbeeldig...in geen maanden zoveel en lekker gegeten!

Vandaag echter even een paniekmoment. Werd wakker na t uitslapen met een zere volle blaas. Dus snel plassen, terwijl ik half sliep, komt er een mini straaltje uit. Dus na een kwartier weer nodig plassen, weer bijna niets. Toen met naarvoren buigen en wat persen spoot t er uiteindelijk uit :eek:
    Daarna nog steeds zere buik, zere rug, en veel moeten plassen, maar weinig resultaat.
    Urine bleek schoon, dus net verloskundige gesproken. Kan zijn dat de plaats van mn bm wat ongelukkig is, en dus op de blaas drukt en het er dus niet uit komt. Misschien iets gekanteld. Nu zei de echoscopiste ook al dat mn bm zo diep lag, en ik weet dat de mond wat gekanteld is. En ik heb natuurlijk een kleine 2 jaar terug het gezwel achter mijn baarmoeder gehad, waardoor alles anders lag, en weer verplaatst is met de operatie. Plas ook eigenlijk al tijden zonder veel vaart.. dus moet nu een afspraakmaken met de bekkenfysio en als het weer gebeurd de vk weer bellen.
    Zit nu echt even te balen. Alle kwaaltjes die ik bij mn zoontje niet had, heb ik nu wel. Ik word er een beetje moe van :confused:

Deel Deze Pagina