Dank je wel. Ik denk dat ik mijn grootste verdriet al afgelopen week gehad heb. Nu heb ik meer van nou weg met die hormonen en reset de boel dat ik weer mag proberen.
@Mell0408 Fijn, gefeliciteerd! @MaaikeLS Jeetje wat zwaar!! Vind het echt ontzettend vervelend voor je! Sterkte!! @Blijemeid ik heb zelf ook geen tot nauwelijks klachten. 5+1 nu. Ik vind het eigenlijk wel prima haha. Voel me fit, even van genieten want volgens mij kan dat ook snel veranderen!
@Mell0408 Fijn, gefeliciteerd! @MaaikeLS Jeetje wat zwaar!! Vind het echt ontzettend vervelend voor je! Sterkte!! @Droompje123 ik heb zelf ook geen tot nauwelijks klachten. 5+1 nu. Ik vind het eigenlijk wel prima haha. Voel me fit, even van genieten want volgens mij kan dat ook snel veranderen!
@MaaikeLS he wat verdrietig zeg en dat al voor de 2e keer Hopelijk is je lichaam snel weer toe aan een nieuwe kans.
Uitgerekend 1/15 september 2023 ❤️❤️❤️ 1 september Mell0408 - 30 jaar - 4e kindje 2 september Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje 3 september Droompje123 - 30 jaar - 2e kindje Sula123 - 32 jaar - 2e kindje Kundera - 37 - 1e kindje 4 september Sooff - 31 jaar - 3e kindje 5 september Roxy89 - 33 jaar - 3e kindje MaaikeLS - 34 jaar - 1e kindje 6 september Pog87 - 35 jaar - 2e kindje 7 september 8 september Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje 9 september 10 september Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje 11 september 12 september Cvdv87 - 35 jaar - 2e kindje 13 september Lenteisfijn - 33 jaar - 1ste kindje 14 september 15 september Chanan82 - 40 jaar - 3e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (14) ----------------------------------------------- Afspraken: Januari 9 - sula123 - echo 9 - Mell0408 - echo 9 - MaaikeLS - 1e echo 6 wkn 11 - Mell0408 - intake 17 - Roxy89 - intake VK 19 - Pog87 - echo 20 - Droompje123 - vitaliteitsecho 23 - Ciprilla - intake + echo 25 - Kretacorry - intake+1e echo met 8 wkn 25 - Kundera - intake+1te echo 25 - Chanan82 - vitaliteitsecho 25 - Sooff - 1e echo 27 - Cvdv87- vitaliteitsecho 31 - Lenteisfijn - intake+1e echo Februari 1 - Droompje123 - intake VK 1 - Chanan82 - intake VK 10 - Droompje123 - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Mell0408 o wat mooi! Een lopend hartje ❤️. Gefeliciteerd! @MaaikeLS heel veel sterkte . @Blijemeid ik heb wel klachten, misselijk bij sterke geuren, pijnlijke borsten en slapeloosheid. Maar ik gebruik ook extra progesteron wat het verergert.
Ik herken die onzekerheid wel. Ik heb ook echt nauwelijks klachten. Maakt mij ook angstig. Ene moment heb ik er vertrouwen in, andere moment ben ik heel bang dat het mis gaat. Net CB digitale test gedaan en gaf aan 2-3 weken. Hopelijk einde van de week 3+ … het blijft toch echt spannend !
Ik ben een echte koffieleut, voordat ik zwanger raakte ben ik al afgekickt naar 1 kopje per dag. Deze drink ik elke ochtend, maar hij smaakt me niet meer. Blughh Ik ben zo blij dat mijn man de kinderen naar school brengt, ik voel me echt een vaatdoek.
Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook. Kreeg koffie echt niet meer weg !! Tot nu toe smaakt het me nog heb je veel last van kwaaltjes ?