Goedemorgen dames ! Ik heb vanmiddag om kwart over 3 m’n eerste echo. Ben morgen 7 weken en ben mega zenuwachtig. 2 jaar geleden een ma gehad kwam er achter bij de eerste echo.. Ben zo bang dat dit weer het geval is. Wie is er bekend met een echo rond 7 weken? En wat zou ik al moeten kunnen zien?
Met 7 weken zou je al hartactie moeten zien in principe. Verder zie je niet zoveel, het is vaak een vlekje met een knipperlichtje er in. Het is nog zo klein. Succes vanmiddag, hopelijk heb je een mooie echo met hartactie.
Spannend Ja lastig hè deze periode van afwachten. https://www.24baby.nl/zwanger/echo/echo-7-weken/ Succes vanmiddag!
Oh wat spannend zeg!! Met dit termijn moet je een hartje zien kloppen.. ik heb toen met 6 weken en aantal dagen een echo gehad. Toen zag je nog niet veel. Weet niet of het met 7 weken al veel meer is. Heel veel succes en duimen voor een goede echo !
Blijft een beetje hetzelfde. Maar nu zo overdag niets… vanmorgen zat er wel wat bloed in een inlegkruisje maar is meer roze. Het is gelukkig niet meer geworden.
Oh meen je niet kan je al langs je verloskundige eventueel? Of bloed prikken bij ha ? Om te kijken of je hcg stijgt ?
Snap ik heeeeel goed !! Het is zo zenuwslopend. En zeker als je al te maken hebt gehad met foute echo’s .. hoe laat mag je ?
Gelukkig is het niet meer geworden . Kan ook echt heel goed de utro zijn hoor. Deze ronde heb ik geen utro gebruikt, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook utro .. je kan makkelijk tijdens het opsteken iets raken.
Ik heb elke ochtend last van misselijkheid, ook overgeven daarbij, En borsten doen de ene dag meer pijn dan de andere dag. Verder nergens last van ! En jij?
Klinkt goed! Vervelend van het overgeven, maar wel een signaal dat je een hoop hcg hebt! Ik heb nog weinig kwaaltjes . Iets sneller moe en iets meer honger . Dat is het . Maakt me wel wat onzeker hoor !
Klopt inderdaad geeft me wel wat hoop! Bij mij begon vanaf 6 weken echt de misselijkheid op te spelen ! Wanneer heb jij je eerste echo?
Met 7 weken en 3 dagen.. nog dik 2 dagen geduld. Aaahh jij had tot 6 weken ook niet veel klachten dus?
Ik heb dit plus meloenen die de zwaartekracht niet meer verdragen. Dat is savonds mijn herinnering dat het waarschijnlijk nog wel goed zit.