Vind je jongenskleding leuker of kom je gewoon om in de meidenkleding? Ik zou een meisje extra leuk vinden. Voor mijn dochter en de balans. Qua kleding vind ik meidenkleding leuker om te shoppen. Maar het zou ook wel erg bijzonder voelen om de oude kleding van de jongens tevoorschijn te halen. Toen hadden we het niet zo breed. Daar valt nog genoeg te shoppen @Kippetje018 Gefeliciteerd! Spannende dag morgen. Veel succes.
Ja, heel dankbaar dat het weer gelukt is (tot nu toe). Na de vele mislukte terugplaatsingen zakte de moed wel in m’n schoenen. Het was ook een grote verrassing dat het deze keer wel gelukt was. Ik had eigenlijk deze hele ‘batch’ al afgeschreven . Die verhoogde kans op miskraam spookt ook wel door mijn hoofd. Zeker omdat ik precies een jaar geleden een vroege miskraam heb gehad na de verse terugplaatsing. De angst zit er toch nog wel een beetje in. Ik hoop dat de dagen voorbij vliegen en dat we snel de echo krijgen ! We zijn wel weer een poortje verder (zo zag ik het hele traject, elke keer weer door een poortje…)
@Kundera Gefeliciteerd!! Dat klinkt goed zeg!! Mijn ouders waren heel verrast en blij! Zo mooi! @Kippetje018 Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!! Laat je morgen weten hoe je echo was?
Oh ja dat snap ik helemaal! Nou hier een beetje beide, heb die meidenkleding inmiddels wel gezien plus ik zit nu al midden in de baby meidenkleding. Ik zie zo’n leuke jongenskleding, van die baggy joggingsbroekjes met van die stoere truitjes of bloesjes, heerlijk
@Kippetje018 gefeliciteerd en succes vandaag! @Mell0408 hoe gaat het nu met jou ? Jij ook weer succes vandaag.
Vandaag 5 weken en 5 dagen volgens mijn eigen berekening. Heb de op de clearblue 3+ staan. Maar ik vermoed dat ik al veel eerder 3+ hadden kunnen hebben. Ik stop nu met testen. Want dat heeft toch geen zin. Wel af en toe onzekere momentjes omdat ik sinds een paar dagen niet echt meer klachten heb. Ik weet dat dit niet altijd wat hoeft te betekenen en dat de klachten weer kunnen komen. maar gezien mijn verleden vind ik het extra spannend. Herkent iemand dit?
Wat vervelend die onzekerheid. Ik heb periodes meer om moeten leren gaan met angsten. Dat maakt denk ik dat ik mij wat meer berust in hoe het gaan lopen voor nu. Tegen het einde ga ik het denk ik wel lastig krijgen omdat ik stortbevallingen heb. Maar voor nu houd ik mezelf nog wel redelijk voor dat ik geen grip heb op de uitslag van de echo. Ik kan alleen goed voor mezelf zorgen. Verder zal ik het moeten gaan zien.
Gaat goed! Heel klein beetje roestkleurige afscheiding. Het lijkt nog minder dan gisteren. Bizar, ik ben vandaag plots verschrikkelijk misselijk. Kwam vanochtend een lange vergadering bijna niet door. Ik zag mezelf in Teams steeds witter worden. Het is gewoon uit het niets op komen zetten. Ik trok net de koelkast open, opeens rook ik een kliekje en het kokhalzen begon direct. Hoe gaat het met jullie qua misselijkheid?
Soms denk je, kunnen we de dagen vooruitspoelen! Die bevestiging zou zo fijn zijn. Maar er zijn nog zo ontzettend veel poortjes te gaan. Echo na echo en dan uiteindelijk de NIPT (als je daarvoor kiest), 20 weken... Misschien moet ik meer aan mindfulness/yoga doen...
@Rainie herkenbaar mijn misselijkheid begint nu ook echt pas op te spelen. Ik heb vooral in de avond last. Overdag gaat het wel. @Chrissie123 vervelend die onzekerheid. Ik sta er een beetje hetzelfde in als @Zonnestralen. Ik laat me niet leiden door angst, maar dat is ook iets wat ik op de harde manier heb moeten leren en ondergaan. Voor nu ben ik positief en als het misgaat kan ik daar nu toch niks aan veranderen. De eventuele stress die ik nu zou hebben vanwege angst, zou mij daar niet bij kunnen helpen. Elke dag is er weer eentje dat we zwanger mogen zijn.
Goed!! Ze kwam nu op 4 september uit, dan wordt mijn dochtertje 1 jaar maar ik denk zelf dat ze met de termijnecho over 3 weken op 2 of 3 september uitkomt.
❤️Uitgerekend 1/15 september 2023 ❤️ 1 september Blijemeid - 25 jaar - 1e kindje 2 september Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje 3 september Droompje123 - 30 jaar - 2e kindje Sula123 - 32 jaar - 2e kindje Kundera - 37 - 1e kindje 4 september Sooff - 31 jaar - 3e kindje Mell0408 - 30 jaar - 4e kindje 5 september Roxy89 - 33 jaar - 3e kindje 6 september Pog87 - 35 jaar - 2e kindje Kippetje018 - 34 jaar - 1e kindje 8 september Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje 10 september Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje 11 september Rainie - 31 jaar - 2e kindje 12 september Cvdv87 - 35 jaar - 2e kindje 13 september Lenteisfijn - 33 jaar - 1ste kindje Chrissie1990- 32 jaar- 3e kindje 15 september Chanan82 - 40 jaar - 3e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (17) ----------------------------------------------- Afspraken: Januari 19 - Pog87 - echo 19 - Blije meid - echo 20 - Droompje123 - vitaliteitsecho 23 - Ciprilla - intake + echo 25 - Kretacorry - intake + 1e echo met 8 wkn 25 - Kundera - intake 25 - Chanan82 - vitaliteitsecho 25 - Sooff - 1e echo 26 - Zonnestralen - intake 27 - Cvdv87- vitaliteitsecho 31 - Lenteisfijn - intake + 1e echo 31 - Rainie - vitaliteitsecho Februari 1 - Droompje123 - intake VK 1 - Chanan82 - intake VK 3 - Kundera - termijnecho 8 - Mell0408 - termijnecho 10 - Droompje123 - termijnecho 15 - Rainie - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Verkeerd meten is zo makkelijk op dit termijn. Maar bij de termijn echo zitten ze er volgens mij ook wel vaak wat naast.
Ik heb vandaag dan eindelijk de intake en echo gehad. Jeetje wat was ik zenuwachtig Maar.... heel duidelijk een mooi kloppend hartje gezien! Wat een opluchting is dat toch hé?! Moet wel eventjes bloedprikken omdat mijn glucose iets te hoog was (7.0), dit is nieuw voor mij want bij de vorige 2 zwangerschappen had ik dit niet. Verder weinig kwaaltjes. Wat moeier, pijnlijke borsten en gerommel in mijn buik. Hoop dat dit zo blijft haha. Bijgaand de echo van onze derde schat. ❤️
❤️Uitgerekend 1/15 september 2023 ❤️ 1 september Blijemeid - 25 jaar - 1e kindje 2 september Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje 3 september Droompje123 - 30 jaar - 2e kindje Sula123 - 32 jaar - 2e kindje Kundera - 37 - 1e kindje 4 september Sooff - 31 jaar - 3e kindje Mell0408 - 30 jaar - 4e kindje Roxy89 - 33 jaar - 3e kindje 5 september 6 september Pog87 - 35 jaar - 2e kindje Kippetje018 - 34 jaar - 1e kindje 8 september Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje 10 september Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje 11 september Rainie - 31 jaar - 2e kindje 12 september Cvdv87 - 35 jaar - 2e kindje 13 september Lenteisfijn - 33 jaar - 1ste kindje Chrissie1990- 32 jaar- 3e kindje 15 september Chanan82 - 40 jaar - 3e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (17) ----------------------------------------------- Afspraken: Januari 17 - Roxy89 - echo 19 - Pog87 - echo 19 - Blije meid - echo 20 - Droompje123 - vitaliteitsecho 23 - Ciprilla - intake + echo 25 - Kretacorry - intake + 1e echo met 8 wkn 25 - Kundera - intake 25 - Chanan82 - vitaliteitsecho 25 - Sooff - 1e echo 26 - Zonnestralen - intake 27 - Cvdv87- vitaliteitsecho 31 - Lenteisfijn - intake + 1e echo 31 - Rainie - vitaliteitsecho Februari 1 - Droompje123 - intake VK 1 - Chanan82 - intake VK 3 - Kundera - termijnecho 8 - Mell0408 - termijnecho 10 - Droompje123 - termijnecho 13 - Roxy89 - termijnecho 15 - Rainie - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Er was een mooi kloppend hartje te zien op de echo! Heel fijn die bevestiging. En super fijn want nu mag de rest van de zwangerschap via de verloskundige. Binnenkort maar eens rond gaan kijken.
Dat is ook wel toevallig! Nou bevallen er niet veel op de uitgerekende datum natuurlijk maar je zou het net zien Wat fijn, inderdaad een hele opluchting dan. Lekker even van genieten!