Heel veel succes vandaag met de echo’s! ❤️ @Pog87 ah genieten! Hier is het wat stiller. Ik voel me echt enorm slecht en lees soms mee naar reageren ben ik even te lui voor. En gek genoeg krijg ik geen meldingen meer van geen enkel topic ook al lees ik tot het laatste bericht
Wat fijn! Gefeliciteerd! Wat vervelend dat jij je zo slecht voelt. Hopelijk wordt dat gevoel snel minder. Ik krijg van sommige dingen waarvan ik een melding hoor te krijgen ook geen melding. Hopelijk is dat probleem snel verholpen.
@Pog87 wat fijn ! Gefeliciteerd ! @Kretacorry balen dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk trekt het snel een beetje weg..!
Succes met de echo’s dames. Hier heel snel moe. Lig in de avond er al voor tienen in. Normaal pas om 12 uur. Ach lekker aan toe geven.
Ik krijg ook geen meldingen meer.. Fijn een goede echo! @Pog87 Ik voel me ook echt niet lekker vandaag. Morgen operatie van mn zoontje waar ik wat spanning van heb + de zwangerschapssymptomen is geen lekkere combi. Hopelijk heb ik a.s maandag ook een mooie echo, daar kijk ik naar uit.
Ah zo naar als die kleintjes geopereerd moeten. Waaraan wordt hij geholpen? Heel veel succes en sterkte morgen hopelijk verloopt alles voorspoedig!
Sterkte! Kan me indenken dat dat zwaar is. Helemaal als het om een kleintje gaat wat niet helemaal snapt wat er komen gaat. Ik krijg ook geen meldingen meer.
Hij wordt morgen geholpen aan zn blaas, hopelijk mogen we zondag weer naar huis. Duimen dat alles voorspoedig verloopt. Bedankt!
Hoi dames, Ik twijfelde of ik me aansloot bij een club, maar toch wel leuk denk! Vind alleen altijd best lastig via zp om bij te houden wie wie is etc. Niet zo overzichtelijk. En houd soms even n week niet bij en dan moet je zo bij lezen. Groep app vind ik zelf bijv veel handiger maar dat terzijde.. Ik heb alle pagina 's bijna terug gelezen want rol er toch maar even zo tussen! Iedereen van harte gefeliciteerd, wel en niet verwacht zo te lezen maar allemaal gelukkig welkom ❤️ Wij zijn dus ook in verwachting, 1 dag voor kerst op de nod een positieve test! Erg blij mee! Heb wel veel miskramen in m'n omgeving gehoord afgelopen jaar dus je gelooft bijna niet dat t goed kan gaan. Maar goed, de misselijkheid is n goede wegnemer van onzekerheid. Over 2 weekjes denk de vk en echo bellen, vind die 40 weken al die afspraken altijd zo lang en veel dat ik er deze x wat later mee begin. Het word ons 4e kindje! En ga proberen een verrassing. Wist 't bij de anderen wel, de laatste wist m'n man het niet en ik wel dus kijken of k deze x m'n nieuwsgierigheid kan bedwingen. Groetjes Mempie
❤️Uitgerekend 1/15 september 2023 ❤️ 1 september Blijemeid - 25 jaar - 1e kindje 2 september Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje Mempie - 27 jaar - 4e kindje 3 september Droompje123 - 30 jaar - 2e kindje Sula123 - 32 jaar - 2e kindje Kundera - 37 - 1e kindje 4 september Sooff - 31 jaar - 3e kindje Mell0408 - 30 jaar - 4e kindje 5 september Roxy89 - 33 jaar - 3e kindje 6 september Pog87 - 35 jaar - 2e kindje Kippetje018 - 34 jaar - 1e kindje 8 september Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje 10 september Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje 11 september Rainie - 31 jaar - 2e kindje 12 september Cvdv87 - 35 jaar - 2e kindje 13 september Lenteisfijn - 33 jaar - 1ste kindje Chrissie1990- 32 jaar- 3e kindje 15 september Chanan82 - 40 jaar - 3e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (17) ----------------------------------------------- Afspraken: Januari 19 - Pog87 - echo 19 - Blije meid - echo 20 - Droompje123 - vitaliteitsecho 23 - Ciprilla - intake + echo 25 - Kretacorry - intake + 1e echo met 8 wkn 25 - Kundera - intake 25 - Chanan82 - vitaliteitsecho 25 - Sooff - 1e echo 26 - Zonnestralen - intake 27 - Cvdv87- vitaliteitsecho 31 - Lenteisfijn - intake + 1e echo 31 - Rainie - vitaliteitsecho Februari 1 - Droompje123 - intake VK 1 - Chanan82 - intake VK 3 - Kundera - termijnecho 8 - Mell0408 - termijnecho 10 - Droompje123 - termijnecho 15 - Rainie - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Dankjewel! <3 succes met je zoontje Ciprilla! Ik hoop vanmiddag een goede echo en dan zal ik hier wat actiever worden .