Ik ga alleen. We zijn even zuinig met de vakantiedagen omdat ik eind maart een mid weekje weg wil met onze dochter. De 20 weken echo moet hij van mij bij zijn
❤️Uitgerekend 1/15 september 2023 ❤️ 1 september Blijemeid - 25 jaar - 1e kindje 2 september Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje Mempie - 27 jaar - 4e kindje 3 september Droompje123 - 30 jaar - 2e kindje Sula123 - 32 jaar - 2e kindje Kundera - 37 - 1e kindje 4 september Sooff - 31 jaar - 3e kindje Mell0408 - 30 jaar - 4e kindje 5 september Roxy89 - 33 jaar - 3e kindje 6 september Pog87 - 35 jaar - 2e kindje Kippetje018 - 34 jaar - 1e kindje Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje 10 september Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje 11 september Rainie - 31 jaar - 2e kindje Chanan82 - 40 jaar - 3e kindje 12 september Cvdv87 - 35 jaar - 2e kindje 13 september Lenteisfijn - 33 jaar - 1ste kindje Chrissie1990- 32 jaar- 3e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (18) ----------------------------------------------- Afspraken: Januari 27 - Cvdv87- vitaliteitsecho 31 - Lenteisfijn - intake + 1e echo 31 - Rainie - vitaliteitsecho Februari 1 - Droompje123 - intake VK 1 - Chanan82 - intake VK 3 - Kundera - termijnecho 6 - Ciprilla - tweede echo 8 - Mell0408 - termijnecho 9 - Sooff - termijnecho 9 - Chanan82- 2e echo op verzoek 10 - Droompje123 - termijnecho 13 - Kretacorry - termijnecho 15 - Rainie - intake 15 - Zonnestralen - termijnecho 20 - Ciprilla - termijnecho 20 - Kundera - 13-wekenecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Omdat partner er niet bij was heb ik nog even zitten twijfelen of ik voor de grap zou zeggen dat het er 2 zijn
@Zonnestralen wat fijn!! Genieten❤️ Hier begint het misselijke erger te worden. De hele dag misselijk en smorgens spugen maar nu ook savonds dus lekker 2x op een dag. Ze zeggen dat met 9 weken de piek is dus laten we hopen dat het dan ietsjes afneemt
In mijn vorige zwangerschappen hielp decaf cola. Sapjes en fruit maakten het veel erger. De flessen yoghurtdrink van de Lidl bleven aardig zitten.
Hier extreem duizelig en moe. Moest de avondspits alleen doen vanavond. Heb het kliekje wat ik nog had ook direct in de prullenbak gekieperd. Wat is het toch met kliekjes rond deze periode? Lijkt net alsof je lichaam evolutionair heeft bepaald dat oud eten ‘gevaarlijk’ is voor de baby. Moet al kotsen als ik aan de geur ervan denk.
Ik mag helaas geen granen suiker en koemelk maar gisteren heb ik toch brood gehaald. Dit gaat redelijk
Jeetje, wat shit zeg!! Lijkt me vreselijk om jezelf de hele dag zo te voelen. Gelukkig weet je wel dat het voor een goed doel is. Hopelijk neemt de misselijkheid binnenkort af voor jou!
De komende 8 maanden komen er hier geen kliekjes meer in de koelkast. Of eet ik überhaupt nog lasagne, verschrikkelijk.. Heb de hele koelkast schoongemaakt, maar ik ruik het nog.. @cvdv87 succes vandaag, hoelaat mag je?
Hahah vreselijk hè. Ik heb de hele tijd het idee dat ik rottende kipfilet ruik. Die geurtjes … Ik mag pas om 16.00 uur! Ben vandaag ook nog eens vrij dus het wordt een lannnnge dag!!