@Lenteisfijn en @raina succes met de echo’s vandaag! @Zonnestralen ik heb emesafene gekregen maar ik hoop dat het even duurt voordat het werkt ipv meteen. Gisterenavond weer boven de wc gehangen
Hee allemaal! Wat leuk om dit topic gevonden te hebben. Ik wil me graag aansluiten. Ik ben vandaag ongeveer 7,5 week zwanger (onregelmatig cyclus). Donderdag heb ik de vitaliteitecho. Super spannend en kan niet wachten op duidelijkheid dat het wel/niet goed zit (ik hoop natuurlijk van wel maar ik ga ook altijd wel een beetje van het ergste uit). ik ben al sinds week 4/5 af en aan misselijk maar sinds gisteren is er een omslag geweest en nu ben ik na alles wat ik eet (of niet eet( kotsmisselijk. Helaas kan ik het er niet even lekker uitgooien ivm een gastric bypass.. maar goed, ik hoop dat donderdag alles goed is! Duimen jullie met me mee?
❤️Uitgerekend 1/15 september 2023 ❤️ 1 september Blijemeid - 25 jaar - 1e kindje 2 september Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje Mempie - 27 jaar - 4e kindje 3 september Droompje123 - 30 jaar - 2e kindje Sula123 - 32 jaar - 2e kindje Kundera - 37 - 1e kindje 4 september Sooff - 31 jaar - 3e kindje Mell0408 - 30 jaar - 4e kindje 5 september Roxy89 - 33 jaar - 3e kindje 6 september Pog87 - 35 jaar - 2e kindje Kippetje018 - 34 jaar - 1e kindje Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje 10 september Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje 11 september Rainie - 31 jaar - 2e kindje Chanan82 - 40 jaar - 3e kindje 12 september Cvdv87 - 35 jaar - 2e kindje 13 september Lenteisfijn - 33 jaar - 1ste kindje Chrissie1990- 32 jaar- 3e kindje 14 september chaoticgaelle - 27 jaar - 1ste kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (19) ----------------------------------------------- Afspraken: Januari 31 - Lenteisfijn - intake + 1e echo 31 - Rainie - vitaliteitsecho Februari 1 - Droompje123 - intake VK 1 - Chanan82 - intake VK 2 - chaoticgaelle - vitaliteitsecho 3 - Kundera - termijnecho 6 - Ciprilla - tweede echo 8 - Mell0408 - termijnecho 8 - chaoticgaelle - intake VK 9 - Sooff - termijnecho 9 - Chanan82- 2e echo op verzoek 10 - Droompje123 - termijnecho 13 - Mempie - 1e echo/ termijnecho 13 - Kretacorry - termijnecho 15 - Rainie - intake 15 - Zonnestralen - termijnecho 17 - Cvdv87 - termijnecho 20 - Ciprilla - termijnecho 20 - Kundera - 13-wekenecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Lenteisfijn @Rainie Veel succes bij de echo's vandaag Welkom @chaoticgaelle @Kretacorry Ik hoop het ook voor je. Het is fijn om ook nog een beetje te kunnen genieten. Dat gaat zo voor geen meter. Ik weet gewoon niet waar ziek zijn begint en eindigt. Vannacht ook ineens flinke zweetaanvallen. En die bal in mijn keel is omhoog locatie 2 min voor spugen. Dat is nog niet gebeurd. Maar ik ben wel bang om ergens ineens te gaan. Midden in de school of zo.
Succes vandaag @Lenteisfijn en @Rainie! Welkom @chaoticgaelle Ik voel me zowaar iets minder misselijk deze ochtend. En gisteravond was ik niet doodop, ik merk een lichte vooruitgang.. Ik mijn zwangerschapsboekje van de vorige (goede) zwangerschap, staat er dat ik alleen van week 7 tot 9 misselijk ben geweest. Dus ik ben hoopvol dat ik me straks weer mezelf ga voelen.
Ik voel me vandaag zo beroerd. Gister voelde ik me wel redelijk, maar vandaag niet. Moet morgen weer werken na 2 weken vrij te zijn geweest. Gaat wat worden. Ga aankomend weekend ook op familie weekend. Ene kant heb ik er zin in, andere Kant zie ik er tegenop omdat het wel intensief is.
]❤️Uitgerekend 1/15 september 2023 ❤️ 1 september Blijemeid - 25 jaar - 1e kindje 2 september Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje Mempie - 27 jaar - 4e kindje 3 september Droompje123 - 30 jaar - 2e kindje Sula123 - 32 jaar - 2e kindje Kundera - 37 - 1e kindje 4 september Sooff - 31 jaar - 3e kindje Mell0408 - 30 jaar - 4e kindje 5 september Roxy89 - 33 jaar - 3e kindje 6 september Pog87 - 35 jaar - 2e kindje Kippetje018 - 34 jaar - 1e kindje Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje 10 september Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje 11 september Rainie - 31 jaar - 2e kindje Chanan82 - 40 jaar - 3e kindje Lenteisfijn - 33 jaar - 1e kindje 12 september Cvdv87 - 35 jaar - 2e kindje 13 september Chrissie1990- 32 jaar- 3e kindje 14 september chaoticgaelle - 27 jaar - 1ste kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (19) ----------------------------------------------- Afspraken: Januari 31 - Rainie - vitaliteitsecho Februari 1 - Droompje123 - intake VK 1 - Chanan82 - intake VK 2 - chaoticgaelle - vitaliteitsecho 3 - Kundera - termijnecho 6 - Ciprilla - tweede echo 8 - Mell0408 - termijnecho 8 - chaoticgaelle - intake VK 9 - Sooff - termijnecho 9 - Chanan82- 2e echo op verzoek 10 - Droompje123 - termijnecho 13 - Mempie - 1e echo/ termijnecho 13 - Kretacorry - termijnecho 15 - Rainie - intake 15 - Zonnestralen - termijnecho 17 - Cvdv87 - termijnecho 20 - Ciprilla - termijnecho 20 - Kundera - 13-wekenecho 22 - Lenteisfijn- termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hier ook goed nieuws; mooi kloppend hartje en zelfs een beetje gewiebel. Ik moet mezelf wel verplaatsen naar 12 september qua uitgerekende datum. Doe ik later even als ik op de laptop zit.
@Rainie Gefeliciteerd! Een meet fout is nu nog makkelijk gemaakt. De termijn echo bepaald met welke datum ze gaan werken.
Vandaag bij de intake geweest. Het hele verleden, de zwangerschappen, bevallingen en miskramen besproken. Vervolgafspraak voor 16 februari. Ze gaat dan voorlichting geven over de nipt en de 13 weken echo. Al aangegeven dat ik beiden wil. Ik moet waarschijnlijk in het ziekenhuis medisch bevallen. Dus niet in een geboorte huis. Dit Ivm eerdere fluxus bij eerdere bevallingen. Dat vond ik wel jammer. In principe gaat de bevalling altijd prima maar besluit mijn placenta dat het er niet uit wil… dus dat geeft altijd wel wat problemen. We gaan het zien. Eerst maar echo twee… hopen dat die goed is en dan weer een stapje verder kijken.
Jammer @Chanan82 dat het niet veilig is om buiten het ziekenhuis te bevallen. Een vriendin had het thuis. En heeft heel veel tijd nodig gehad om weer de oude te worden. Vind je het toch niet fijn om al op het 1 en ander aangesloten te zijn mocht het nodig zijn om in te grijpen? Vandaag is mijn grotere broek binnen gekomen. De band is lekker hoog maar niet te. Bijzonder hoe hij niet afzakt terwijl er nog makkelijk een volgroeide baby buik in kan. En wat zit hij lekker. Nu nog wat tuniekjes.
Het geboortehuis is in principe in hetzelfde gebouw. Dus hoopte dat dat mogelijk was. Mijn ervaring met medisch is dat je dan wel heel duidelijk moet laten weten wat je wel wil en vooral wat je niet wil. Ze zijn geneigd de baby zo snel mogelijk uit je te krijgen… weeeenopwekkers en zo. En daar ben ik niet zo een fan van. Maar snap ook wel dat ze er niet op zitten te wachten om mij na de bevalling met spoed met een brancard een verdieping hoger te brengen als ik wel ben bloed verlies. Ze gaat ook nog in overleg of mijn eigen VK erbij mag zijn als het wel medisch-medisch wordt… anders loop ik de hele tijd bij een VK en bij de bevalling ben ik opeens bij een vreemde. Dat is niet fijn. Tijdens de tweede bevalling ook een niet zo aardige gynaecoloog gehad… waardoor mijn vertrouwen daarin ook niet zo denderend is… ik had nog positiekleding liggen van de vorige keer. Tot toe doe ik dat nog niet aan. Heb nu vooral grote truien, t-shirts een colberts aan.
Hè wat vervelend dat je dan gelijk echt medisch moet bevallen! Hier ook een fluxus gehad en manuele placenta verwijdering bij vorige bevalling, maar ik mag poliklinisch bevallen met mijn eigen verloskundige (mits mijn bloeddruk oké blijft want ben vorige keer ingeleid). Maar misschien is dat ook omdat dat bij ons ziekenhuis gewoon dezelfde afdeling is. Mocht je medisch worden veranderen alleen de mensen, de kamer waar je bent niet, dus dat is wel heel prettig! Mijn verloskundige gaf ook nog aan dat dit wordt geadviseerd maar dat het mijn bevalling en mijn baby is, dus dat als ik echt een andere wens heb dat dit wel bespreekbaar is. Wat in mijn geval niet zo is. Hier ook vandaag al dat soort dingen besproken met de verloskundige ook mijn angsten door mijn vorige zwangerschap/bevalling. En daar gingen ze super prettig mee om. Ga groei echo’s krijgen en nog wat dingen die ze heeft uitgelegd, heel fijn . Hopelijk geen gekke dingen gewoon deze zwangerschap en geen inleiding, fingers crossed.