Jaa, maar hier zeurt de 2e er geregeld over, en de oudste zegt dan, we hebben nog een baby. Dus nu gister uitgelegd dat de jongste bijna geen baby meer is, die word vrijdag 2 jaar en van 0 tot 2 ben je een baby en daarna een peuter. Dus toen kon het luikje van 2 baby 's bij 'm dicht. Vorige x heel weinig aandacht gegeven aan de zwangerschap en de baby en dat is toen erg goed verlopen op wat bed plassen na tegen eind zwangerschap.
@ciprilla veel plezier hopen mooi beeld ❤️ Ik moet nog 'n week geduld hebben dan de eerste echo. Morgen intake vk, ga k wel vragen of ze al hartje kan horen
Dan heb je vrij laat je eerste echo toch? Je zal nu 10 weken zijn ? wel zo fijn als ze even een kijkje kunnen nemen
Ja met 11 weken, maar begin nu wel erg naar enige bevestiging van leven uit te kijken en dacht dat vanaf 10 weken hartje luisteren wel kon
Ik lees net dat het voor die tijd onder je schaambot kan liggen. En dat de geluidsgolven daar niet langs kunnen. Het zal verschillen per persoon. En ze zullen in zo'n bericht ook aan de veilige uiterste kant gaan zitten.
Hebben jullie ook als je wakker word platte buik niks te zien, en 's avobds loop je rond alsof je 4 maanden bent met zo 'n darmen buik
❤️Uitgerekend 1/15 september 2023 ❤️ 1 september Blijemeid - 25 jaar - 1e kindje Kundera - 37 - 1e kindje 2 september Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje Mempie - 27 jaar - 4e kindje 3 september Droompje123 - 30 jaar - 2e kindje Sula123 - 32 jaar - 2e kindje 4 september Sooff - 31 jaar - 3e kindje Mell0408 - 30 jaar - 4e kindje 5 september Roxy89 - 33 jaar - 3e kindje 6 september Pog87 - 35 jaar - 2e kindje Kippetje018 - 34 jaar - 1e kindje Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje 10 september Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje 11 september Chanan82 - 40 jaar - 3e kindje Lenteisfijn - 33 jaar - 1e kindje 12 september Cvdv87 - 35 jaar - 2e kindje Rainie - 31 jaar - 2e kindje 13 september Chrissie1990- 32 jaar- 3e kindje 14 september chaoticgaelle - 27 jaar - 1ste kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (19) ----------------------------------------------- Afspraken: Februari 6 - Ciprilla - tweede echo 8 - Mell0408 - termijnecho 8 - chaoticgaelle - intake VK 9 - Sooff - termijnecho 9 - Chanan82- 2e echo op verzoek 9 - Chrissie1990- eerste echo 10 - Droompje123 - termijnecho 13 - Mempie - 1e echo/ termijnecho 13 - Kretacorry - termijnecho 15 - Zonnestralen - termijnecho 17 - Cvdv87 - termijnecho 20 - Ciprilla - termijnecho 21 - Rainie - intake 22 - Lenteisfijn- termijnecho 23 - Rainie - termijnecho 20 - Kundera - 13-wekenecho Maart 6 - Kundera - consult VK WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik heb donderdag mijn eerste echo en meteen intake. Vind het echt mega spannend. Vorig jaar 2 miskramen gehad en vind het gewoon mega spannend. Durfde niet eens de verloskundige te bellen voor een afspraak. Toch blij dat ik de stap gezet heb. Moet je toch een keer doen.
Mijn 7 jarige zoontje en mijn 9 jarige dochter waren in september 2021 helemaal happy dat ze broer en zus zouden worden. Helaas werd dat dus vooral daarna een missed abortion. Ik denk dat ze het nu nog steeds helemaal geweldig vinden. Tot nog toe heb ik het wel aan mijn dochter verteld. Maar nog niet aan mijn zoontje. Ik denk dat als het nu weer misgaat dat het voor hem een te grote domper zou zijn. Ik denk dat het goed gaat komen met hun als broer en zus. Probeer er nog niet echt een voorstelling van te maken omdat ik donderdag voor de tweede en voor mij spannendste echo ga
Dit exact! Ik ga van: deze outfit kan nog prima naar, eigenlijk lijk ik hoogzwanger en moet ik positiekleding aan binnen 8 uur. Wilde het bijna een keer fotograferen, het is zo bizar!
Zijn jullie ook zo humeurig? Op het werk ben ik nog aardig te pruimen maar ‘s avonds… moet m’n kaken soms echt op elkaar klemmen om geen domme dingen te zeggen. Ben echt onredelijk chagrijnig. Denk ook dat het een stuk moeheid is.