Herkenbaar.. ! Heb er in de avond ook veel Meer last van. Dat ik denk ‘praat niet tegen me !!’ Denk echt dat de vermoeidheid de boosdoener is . Ben echt uitgeput . Dat ik nu nog niet slaap, is een wonder. Eigenlijk elke avond wel voor 20.30 in bed !
Haha Ja ik stond net verwonderd in de spiegel te kijken. Deze week verder zwaar emotioneel. Mijn man heeft het zwaar te verduren. Maar hij is super lief.
Gezellig Chrissie. Bijna tegelijk . Ik ben ook heel erg moe… gewoon niet normaal moe. Vanavond de kinderen naar bed gebracht maar even heel duidelijk tegen ze gezegd dat mama heel moe is en dat ze even goed moeten luisteren. Deden ze gelukkig uiteindelijk ook. Na de was en de lunch maken ga ik nu ook gauw mijn bed opzoeken.
Jij gaat voor de vergoeding? Ik ga hem wel zelf betalen, als er iets ergs uit komt wil ik het liever zsm weten. Met de jongste in die molen gezeten en toen zaten we al op zo'n laat termijn dat we bijna geen keuze meer hadden.
Haha ja. We hebben verder ook geen afwijkingen in de vorm van een mentale handicap in de familie zitten. De kans is heel klein dat er wat uit komt. Daarin tegen is het natuurlijk wel heftiger mocht het afgebroken moeten worden. Vorige zwangerschappen heb ik, behalve de 20 weken echo, geen testen laten doen.
Ik ga het doen, zodra het kan. Volgende week maandag afspraak bij de gynaecoloog en dan zullen we de nipt wel bespreken vermoed ik. Als er een ernstige afwijking is, willen we dit zsm weten.
Ik ga zsm voor de nipt. Toch een groter risico Ivm leeftijd. Ik ben trouwens vreselijk nerveus voor de aankomende echo. Ik ben zo bang dat het niet goed zit.
Kreeg weer eens geen meldingen van dit topic, zo irritant! @Chanan82, wat een naar gevoel is dat hè.. Herken ik zo van mijn vorige zwangerschap, ik wist gewoon zeker dat het niet goed kon zijn. Het was bij mij toen wel gewoon goed, dus dat hoop ik bij jou ook! <3 Ik heb ook even getwijfeld om te wachten met de NIPT, maar ik vind dat wel erg op het randje qua termijn, dus ga het toch gewoon volgende week oid laten prikken, als het niet oké is dan weet ik dat liever zo vroeg mogelijk. Hier echt al een bizarre buik, ik kan hem amper nog verbergen.. Lijk echt al 20 weken zwanger, ook echt de hele dag.. Ben dus echt heel blij als ik het straks op mijn werk verteld heb, want ik loop de hele dag met een sjaal om en kan amper nog iets aan waarin je het niet ziet..
Bij ons kan dat pas echt vanaf 11 weken (datum staat op mijn verwijsbrief, daarvoor kan op NIPT niet geprikt worden). Ik had termijnecho met 10 weken. Vanaf aanstaande vrijdag mag ik dan dus gaan prikken.
Ik denk ook dat we de NIPT meteen laten doen. Hier nog een hele platte buik, zal ook wel anders zijn bij de eerste. Hoe gaat het met jullie eetlust? Ik at voorheen altijd echt gezond, altijd groenten bij de lunch enz. Ik heb nu weinig eetlust, groenten vind ik niet echt meer lekker, vis lust ik niet meer, ik neig zo naar ongezonde (snoep, chocolade, toffees enz). dingen. Pfffff
Lijkt me heel spannend @Chanan82 en @Chrissie1990, hopelijk allemaal goede echo 's!! Ik ging dus vanmorgen voor de intake en gevraagd om hartje luisteren, nou vooruit doen ze eigenlijk niet maar wilde wel proberen. Niet te horen dus... Ze heeft 't kort geprobeerd 1 2 minuutjes, maar nu voel ik dus n vervelende nervositeit in m'n body zitten waar k niet zo blij mee ben. Dus heb nu een pret echo vanavond gehad... Prachtig spartelend mensje. Erg blij
Dit herken ik. Eerste trimester had ik de vorige keer ook alleen maar zin in koolhydraten en vlees. Vis en groente staan nu ook niet hoog op mijn lijst van favoriete etensdingen. Soep gaat er bij mij nog wel aardig goed in. Zo probeer ik nog wel aardig wat groente binnen te krijgen.
Ja wij laten de nipt ook direct doen. En de 13 weken echo. Jeetje ik voel me echt zoveel beter, say hallelujah! Die vreselijk intense vermoeidheid begint af te nemen en de misselijkheid ook. Vanmiddag termijnecho, ben benieuwd naar de uitgerekende datum!