Fijn dat jij je beter begint te voelen. Veel plezier vanmiddag. Met dit termijn is het zo leuk om te zien dat er al zoveel af is. Ik was eigenlijk ook deze week aan de beurt. Maar ze zaten al vol.
Ik heb de termijnecho over 12 dagen, zo zin in!! Kunnen we het eindelijk aan de meiden vertellen, wil het zo graag delen met ze.
Hier gaat het nog niet lekker. Eindelijk van de antibiotica af voor de blaasontsteking maar het spugen blijft. Vandaag zelfs even weg moeten lopen van een klant omdat ik niet goed werd (koud zweten wit groenig opgeblazen gezicht en dat terwijl ik blijf afvallen) mijn medewerkster welke een jaar lang bijna niet hier is geweest ivm zwangerschap en ouderschapsverlof heeft zich een paar dagen nadat wij het nieuws verteld hebben langdurig ziek gemeld waardoor ik nu en vooral tijdens het verlof een giga probleem ga hebben. Nu is het even niet anders dan extra werken terwijl je lijft zegt neem rust.. Sorry voor het klaaguurtje maar ik hoop echt dat het snel beter gaat. nipt laten wij ook meteen doen en qua eten eet ik vooral boterhammen. De rest staat me allemaal tegen maar ik probeer het avond eten wel altijd
Ik hoop ook voor je dat je kwaaltjes binnenkort gaan afnemen. Petje af hoor, een zaak runnen en zwanger zijn. Die verantwoordelijkheid die je draagt en dan je eigen niet fit voelen. Dat is niet niks he! Enne, klagen mag altijd..
Lief moet ook weer even een traantje laten. Pff ben 5 jaar geleden begonnen en alleen maar ellende gehad. Dacht dat het nu eindelijk beter zou worden krijg je dit @Blijemeid emoties blijven toch maar probeer vooral positief te blijven en genieten als je jullie kleine ziet en hoort ❤️ hoe laat mag je ?
Nemen jullie kinderen mee naar echo's? Ik kom er laat achter dat ze volgende week studiedag hebben. Gelukkig stond er al een afspraak met oma (die zou eigenlijk mee gaan). Nou gaat komende woensdag mijn oudste (8 jaar) mee. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat ervaren. Ik heb wel een beetje twijfel of ik nog aan zal geven dat er nog iets mis kan zijn. Maar aan de andere kant is die kans na de vorige echo slechts het dubbele vergeleken met na het eerste trimester.
Jaaa! Een goede termijnecho gehad. Ik ben nu 10+4 en op 2 september uitgerekend! Er werd al flink gesparteld, zo lief.
❤️Uitgerekend 1/15 september 2023 ❤️ 1 september Blijemeid - 25 jaar - 1e kindje Kundera - 37 - 1e kindje 2 september Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje Mempie - 27 jaar - 4e kindje Mell0408 - 30 jaar - 4e kindje 3 september Droompje123 - 30 jaar - 2e kindje Sula123 - 32 jaar - 2e kindje 4 september Sooff - 31 jaar - 3e kindje 5 september Roxy89 - 33 jaar - 3e kindje 6 september Pog87 - 35 jaar - 2e kindje Kippetje018 - 34 jaar - 1e kindje Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje 10 september Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje 11 september Chanan82 - 40 jaar - 3e kindje Lenteisfijn - 33 jaar - 1e kindje 12 september Cvdv87 - 35 jaar - 2e kindje Rainie - 31 jaar - 2e kindje 13 september Chrissie1990- 32 jaar- 3e kindje 14 september chaoticgaelle - 27 jaar - 1ste kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (19) ----------------------------------------------- Afspraken: Februari 9 - Sooff - termijnecho 9 - Chanan82- 2e echo op verzoek 9 - Chrissie1990- eerste echo 10 - Droompje123 - termijnecho 13 - Mempie - 1e echo/ termijnecho 13 - Kretacorry - termijnecho 15 - Zonnestralen - termijnecho 17 - Cvdv87 - termijnecho 20 - Ciprilla - termijnecho 21 - Rainie - intake 22 - Lenteisfijn- termijnecho 23 - Rainie - termijnecho 20 - Kundera - 13-wekenecho Maart 6 - Kundera - consult VK WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Nog even! Misschien even een serie kijken als afleiding ? Wij mogen maandag om half 8 savonds en heb dan ook de hele dag vrij. Maar die breng ik waarschijnlijk in bed door
Onthoud dat de meeste zwangerschappen goed gaan. Bij ons mocht ik ook meteen gaan liggen ipv veel vragen en werd meteen naar een vruchtje en hartje gezocht. Dat was enorm geruststellend. Het blijft spannend maar probeer vooral te genieten
Poehh pittig zeg… haast niet te doen. Waardeloos, dat een medewerker er zo lang uit geweest is en nu weer langdurig er uit is. Precies wanneer jij het even rustiger aan zou moeten doen…. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en ook dat er een oplossing mag komen.
Tot en met de termijnecho alleen de jongste indien nodig, die heeft geen flauw idee. Na de termijnecho gaan we denk ik elke controle gezellig met het gezin, de meiden zullen het geweldig vinden. Maar na 2 miskramen is die eerste periode te spannend om daar de oudere kinderen bij te betrekken. Medische echo's gaan en mogen ze sowieso niet mee natuurlijk.