❤️ Uitgerekend 1/15 september 2023 ❤️ 29 augustus Sooff - 31 jaar - 3e kindje 31 augustus Blijemeid - 25 jaar - 1e kindje 1 september Kundera - 37 jaar - 1e kindje 2 september Mempie - 27 jaar - 4e kindje Mell0408 - 30 jaar - 4e kindje Droompje123 - 30 jaar - 2e kindje 3 september Sula123 - 32 jaar - 2e kindje Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje KimberlyRomee - 30 jaar - 2e kindje Kippetje018 - 34 jaar - 1e kindje 5 september Roxy89 - 33 jaar - 3e kindje Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje 6 september Pog87 - 35 jaar - 2e kindje 9 september Ciprilla - 30 jaar - 4e kindje 10 september Chanan82 - 40 jaar - 3e kindje 11 september Lenteisfijn - 33 jaar - 1e kindje Rainie - 32 jaar - 2e kindje 12 september Cvdv87 - 35 jaar - 2e kindje 13 september Chrissie1990- 32 jaar- 3e kindje 14 september chaoticgaelle - 27 jaar - 1e kindje ----------------------------------------------- Jongen (8) | Meisje (5) | Verrassing (9) ----------------------------------------------- Afspraken: April 3 - Kundera - 20-wekenecho 4 - Kundera - controle 6 - Sooff - 20 weken echo 11 - Lenteisfijn - uitslag gen-onderzoek 12 - Mell0408 - 20 weken echo 12 - Kretacorry - 20 weken echo 13 - Droompje123 - 20 weken echo 14 - Zonnestralen - 20 weken echo 15 - Mempie - 20 weken echo 17 - Lenteisfijn - uitgebreide 20 weken echo + gesprek chirurg 17 - Kretacorry - controle 19 - Chanan82 - 20 weken echo 19 - Cvdv87 - 20 weken echo 21 - Ciprilla - 20 weken echo Mei 8 - Ciprilla - controle 15 - Lenteisfijn - controle WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Na de termijnecho kregen wij een code waarmee we telefonisch zowel de 13 als de 20 weken echo konden plannen. Dus hier staat hij echt allang vast.
Veel dames met een voorliggende placenta! Ik ook weer, net als bij mijn jongste dochter. Voelde de baby donderdag goed bewegen maar sindsdien weer niet meer. Zal wel weer een andere houding genomen hebben haha. Ben er ook niet zo mee bezig moet ik zeggen. Baal wel dat buik slapen steeds minder wordt. Buik begint echt in de weg te zitten. Grrrr, was zo blij dat die lange slurf het bed uit was! Haha
Ik ben wel echt verbaasd hoeveel energie ik heb deze zwangerschap vanaf een week of 12 weer. Ik ben nu in mijn laatste inwerkweek bij mijn nieuwe baan waarbij ik FULLTIME moest werken. Mijn God, wie verzint t. Maar zelfs dit weekend nog op stap geweest ook. Enige nadeel is dat mijn dochter van 7 maand gewoon echt bijna altijd nog 2x per nacht komt, onze baby’s hebben t doorslapen tot ongeveer 1,5 jaar gewoon echt niet uitgeslapen
Oh echt. Ik ben dol op mijn buddy. Na de bevalling mag hij blijven. Mijn Hema kussen was wel een stuk minder prettig.
Avondje spoed eisende hulp gehad met de jongste. Ik lig elke avond om 10 uur te slapen, dus dit hakt er even in. Vandaag maar rustig aan doen. Maargoed hij heeft dus weer een flinke blaasontsteking, hij begon bloed te plassen. Zijn blaas is niet goed aangelegd dus operatie 4 zal sneller komen als verwacht denk ik. Ik ben weer een paar grijze haren rijker.
Ja heel sneu kwam uit het niets opzetten. Dus meteen de spoed gebeld, zeker toen ik bloed zag. Gelukkig mochten we meteen komen.
Nou, we hebben net de 20-wekenecho gehad en alles zag er helemaal prima uit. Was dus mooi gemiddeld met de metingen die overeen komen met termijn van 18+2 en en 19+5 weken. We hebben voor over 8 weken en 3D/4D echo ingepland. Omdat het kan
❤️ Uitgerekend 1/15 september 2023 ❤️ 29 augustus Sooff - 31 jaar - 3e kindje 31 augustus Blijemeid - 25 jaar - 1e kindje 1 september Kundera - 37 jaar - 1e kindje 2 september Mempie - 27 jaar - 4e kindje Mell0408 - 30 jaar - 4e kindje Droompje123 - 30 jaar - 2e kindje 3 september Sula123 - 32 jaar - 2e kindje Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje KimberlyRomee - 30 jaar - 2e kindje Kippetje018 - 34 jaar - 1e kindje 5 september Roxy89 - 33 jaar - 3e kindje Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje 6 september Pog87 - 35 jaar - 2e kindje 9 september Ciprilla - 30 jaar - 4e kindje 10 september Chanan82 - 40 jaar - 3e kindje 11 september Lenteisfijn - 33 jaar - 1e kindje Rainie - 32 jaar - 2e kindje 12 september Cvdv87 - 35 jaar - 2e kindje 13 september Chrissie1990- 32 jaar- 3e kindje 14 september chaoticgaelle - 27 jaar - 1e kindje ----------------------------------------------- Jongen (8) | Meisje (5) | Verrassing (9) ----------------------------------------------- Afspraken: April 4 - Kundera - controle 6 - Sooff - 20 weken echo 11 - Lenteisfijn - uitslag gen-onderzoek 12 - Mell0408 - 20 weken echo 12 - Kretacorry - 20 weken echo 13 - Droompje123 - 20 weken echo 14 - Zonnestralen - 20 weken echo 15 - Mempie - 20 weken echo 17 - Lenteisfijn - uitgebreide 20 weken echo + gesprek chirurg 17 - Kretacorry - controle 19 - Chanan82 - 20 weken echo 19 - Cvdv87 - 20 weken echo 21 - Ciprilla - 20 weken echo Mei 8 - Ciprilla - controle 15 - Lenteisfijn - controle Juni 2 - Kundera - 3D/4D echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Opzich wel oke, we hebben echt al heel wat rottigheid meegemaakt op medisch gebied met hem. Dus ergens ben je altijd wel een beetje voorbereid. Ik ga dan vanzelf weer in de vecht modus, er alles aan doen om mn kleintje het zo fijn mogelijk te maken. Ook als dat betekend dat hij alweer geopereerd moet worden. Uitslag nipt is hier altijd telefonisch door de verloskundige
Wat heftig zeg. Lijkt me heel moeilijk om continu in de medische molen te moeten zitten. Wat een stress kan het ook geven. Gisteravond laat de verloskundige gemaild. Blijkbaar hadden ze 'al gemaild' om de 20-weken echo in te plannen maar de mail is nooit gearriveerd. Ook niet in mijn verwijderde mails, ook niet in de spam... vreemd verhaal. Gevraagd of ze de mail a.u.b. nogmaals kunnen sturen (en of, zoals afgesproken, ook de afspraken voor de daaropvolgende 2 groeiecho's in het ziekenhuis gemaakt kunnen worden). Op zulke momenten ben ik echt blij dat ik op dit forum zit. Anders had het nog wel tot week 19 kunnen duren voordat ik me met m'n warrige hoofd had gerealiseerd dat ze 'nog niet gebeld hadden om de echo in te plannen'.
O nee en hij is pas geopereerd toch heel veel beterschap! @Kundera heerlijk! En weer een zorg minder als alles goed is ❤️ @Zonnestralen wij hebben een mail gekregen van de vk. Ik het zwangerenportaal stond niks @raine fijn dat je gemaild hebt en dat er nu duidelijkheid gaat komen
Ik begin echt nesteldrang te krijgen. Ben al Plannen aan het maken voor het kamertje en alles wil ik opruimen en schoonmaken haha.