Hier alles helemaal goed met de echo! Toch leuk om weer even te kijken ook omdat het beeld op dit termijn zo mooi is.
@Zonnestralen Jeetje dat lijkt me echt wel heftig zeg! Rustig aan hoor! En veel plezier morgen! Ik heb m’n echo maandag. Merk dat de spanning toeneemt, op dit termijn mooi beeld wat ik hoor en zien ze veel. Met de 16-weken echo hadden ze het ook over cyste in het hoofdje, maar dat is volgens hun ‘een variant van normaal’. Maar ze hebben wel een aantekening gemaakt. Zit me toch niet helemaal lekker naast het armpje.
@Lenteisfijn ik snap dat het je niet lekker zit, hopelijk krijg je volgende week meer duidelijkheid. Hier begint de buikpijn voor de echo een beetje te komen. Ik moet nog een weekje wachten..
@Lenteisfijn hebben ze een termijn aangegeven waarin het zou moeten verdwijnen? Ik ben net terug van de echo. Baby is goedgekeurd en zeker een jongen.
Ik zit hier nog steeds op mijn nesteldrang te wachten ... miet echt veel sorteren etc in de studeer/babykamer maar het enorm last van uitstelgedrag. Volgende week is mijn vriend een lang weekend weg dus dan misschien aan die kamer beginnen. Ik heb wel al sh*t loads tweedehands babykleertjes en hydrofiele doeken en heb inmiddels ook de kinderwagen uitgekozen. Dus heb tenminste al iets geregeld
Zijn jullie ook nog steeds zo moe? Deze zwangerschap ben ik zo moe. En ik slaap echt goed , maar tussen de middag ga ik toch echt een dutje mee doen.
Je hebt nog veel tijd. Maar dat kan ook een valkuil zijn Misschien helpt het om een planning te maken.
Mijn werk is nu zo druk ivm een groot project dat voor mijn verlof af moet, dat ik niet weet hoe avonden en weekenden lopen dus kan me dan niet aan een planning houden en dat frustreert me dan nog meer. Ik denk maar zo: zolang ik genoeg kleertjes, autostoel, kinderwagen en het bedje heb, moet het wel goedkomen met ons
Dat is toch ook een planning. Ik was vandaag in de c&a. Eigenlijk had ik al genoeg hydrofiele. Maar deze kon ik niet laten liggen:
@chrissie90 Proberen eraan toe te geven als het lukt lekker een dutje doen! Hier valt t mee. @Zonnestralen Nee geen idee! Sinds vanochtend ineens zoooooooon last van mijn bovenbeen bij mijn liezen. Ik kan amper meer lopen. Herkent iemand het toevallig bij andere zwangerschappen? Het begint nu echt door te stralen naar m’n voet (dus pijn hele been). Verloskundige gebeld, zij denkt dat er een spier of zenuw klem zit. Zwangerschapischias zou het kunnen zijn.
Wat vervelend. Deed je vaak jouw benen over elkaar? Ik moet steeds verder mijn knieën uit elkaar doen om geen pijn te krijgen, in dat gebied, na een tijdje.
Wel bekend met zwangerschapsischias, maar dan vanuit mn onderrug richting bil en been. Altijd wisselend bij mij, dus de ene dag veel last en de andere dag geen last. Op de dagen dat ik veel last had, dan deed ik even iets minder. Meer liggen/zitten om de pijn te verlichten. @Zonnestralen ja benen over elkaar is geen pretje meer..
@ciprilla meubels in elkaar zetten ook niet Ik had niet later moeten starten met het in elkaar zetten van de nieuwe meubels. Ik heb oa een kallax van 2 bij 4 vakjes gehaald om schone was in te kunnen sorteren. Box gesopt en neer gezet. Nieuw ledikantje waar ik verliefd op ben. Gelukkig geen kerstboom op te zetten deze zwangerschap 20 weken dansje!
@Zonnestralen wat een leuk ledikantje! Heel schattig. Wij hoeven niks in elkaar te zetten, alles staat nog klaar van de jongste, ideaal. Paar uurtjes dierentuin geweest vandaag, ging redelijk. Maar op het einde ging ik waggelen.. last van mn bekken. Nu al.. dat is ff minder.
@ciprilla Handig dat alles nog staat Hoef je alleen een peuterbed oid te regelen? Ja is pittig hè. Een paar uur is niet niks zo. Kan je morgen een beetje rust houden? Ik ben vandaag bijna aan één stuk doorgegaan. Maar er is weer orde in dochters en onze kamer. Nu kan ik de rest in korte sprintjes doen.
@Zonnestralen De jongste gebruikt het ledikant nog en slaapt ook tussenin. De baby zal in de cosleeper komen, die is lekker ruim. Dus voorlopig hoeft nog niemand door te schuiven. Peuterbed of groter bed komt tzt wel als hij er aan toe is. Maandag is altijd wel druk met het huishouden, altijd wat meer rommel enzo omdat iedereen thuis is in het weekend. Maargoed alles lekker rustig aan doen, ik heb de tijd. Jij bent morgen zeker ook wel toe aan rust? J
@ciprilla Een cosleeper klinkt gezellig. Herkenbaar van de rommel. Ruim ik boven op om op maandag weer achter de zooi van het weekend aan te gaan. Mannen zien de helft niet liggen. Ik heb nu het idee dat ik morgen rustig aan wil gaan doen. Maar ik betwijfel dat het ook echt gaat lukken. Rust nemen lukt mij het beste als ik juist energie heb.
@Lenteisfijn succes bij de echo morgen! @Kretacorry fijne controle morgen. Zojuist een beetje bij gelezen. Op zich slaap ik redelijk…. Alleen niet diep. Hierdoor overdag nog steeds erg moe. En mijn buik is echt al huge. Waardoor mijn bekkenklachten er ook al wat zijn. Ik moet zorgen dat ik niet te veel sta en niet te veel zit. Anders is het pijn hebben. Dus daar let ik op. Ik wil eigenlijk naar zwangerschapsyoga maar het komt er maar niet van. Plus het is in de avond op woensdag op een heel onhandig tijdstip. 17:30 - 19:00. Juist in spitsuur met twee kinderen. Doen jullie nog iets aan zwangerschapsgymnastiek/zwemmen of iets dergelijks?