Oh trouwens gisteravond dachten we dat mijn vliezen gebroken waren. Er lag een hele natte plek in bed waar ik gezeten had. Maar het was zweet.. ik zweet echt als een otter met warmer weer, verschrikkelijk. Nu maar toch eerdaags die vluchttas doen, want was wel even schrikken.
Wij zijn vandaag om 10:42 trotse ouders geworden van een gezond meisje! Alles is goed gegaan maar heeel snel voor mijn gevoel. Dit is wel weer even schakelen maar goed blij dat ik straks het ziekenhuis mag verlaten. Iemand vroeg naar mijn klachten, ik had voor mijn gevoel alleen heel veel vocht. Maar achteraf ook veel last van hoofdpijn en sterretjes zien. Linkte ik meer aan te snel op staan etc. En na een aantal testen een hoge bloeddruk van gemiddeld 145/95.
@KimberlyRomee gefeliciteerd. Dat is snel gegaan zeg. Succes met bijkomen en een fijne kraamtijd gewenst.
Wow dat is inderdaad even heel snel. Gefeliciteerd! Kan mij voorstellen dat het misschien te snel ging. Geniet ondanks dat van de kraamtijd.
Ohh wauw dat is inderdaad heel erg snel zeg. Jeetje! Gefeliciteerd!! Wat leuk. Hopelijk zo snel thuis!
@KimberlyRomee gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ! Dat is zeer vlot gegaan. Geniet van je kraamtijd en lekker herstellen nu!
Ik zit toevallig nu weer in het ziekenhuis omdat de klachten erger werden. De verloskundige kwam langs en had 138/96 gemeten dus moet weer door de hele molen heen.. ben benieuwd!
Controles goed…. Maar ze ligt weer in stuit….. dus ze gaan haar nu direct draaien… en als ze dan weer verkeerd draait, en die kans is groot… gaan ze volgende week draaien en inleiden. Ze willen voorkomen dat mijn bevalling begint terwijl ze in stuit ligt want dan is draaien niet goed mogelijk
Hopelijk blijft ze gewoon goed liggen. En anders heb je een datum om naar toe te leven. Wel fijn dat ze meteen gaan inleiden ipv keizersnede. Wel een geruststelling dat je bloeddruk ook weer goed is. Voor jou is nu wel echt het einde in zicht hoor, spannend!
Ja inderdaad. Het zal vast niet heel lang meer duren. Ben benieuwd iig… ze hadden wel 3 pogingen nodig, en uiteindelijk 2 man sterk haar kunnen draaien, met spier verslappend spul. Maar goed het is weer achter de rug. Wel flink gevoelige buik nu.
Nu hopen dat ze lekker zo blijft liggen. Spannend weer. Ook naar van je bloeddruk. Krijg je nu extra controles hierdoor of blijft het bij de reguliere controles ?
Wat fijn dat het achter de rug is inderdaad. Hopelijk blijft de baby nu lekker op de goede plek. Hier ook een ziekenhuisbezoek achter de rug vandaag. Inleiding zal hoogstwaarschijnlijk ingepland worden over twee weken (afhankelijkheid van de rijpheid van de baarmoedermond). Meneer zit op p97. Jeuk is ook toegenomen dus ook geprikt voor zwangerschapscholestase.