@Kundera Vervelend zeg! Zo wil je je de laatste weken van je zwangerschap niet voelen! Veel beterschap!
Ik heb ook inderdaad sinds dit weekend ineens veel meer last van harde buiken, voorweeen etc. Maar niks wat op het echte werk lijkt en het hoort erbij dus ik denk meer een teken dat ik echt rustig aan moet doen. Maar gisteren kreeg ik de ingeving naar een Spa te gaan, dus ben met een vriendin gisterenavond lekker vertrokken en vandaag hele dag geweest. Echt genoten van alle rust. Beide oma’s hebben een nachtje op de kindjes gepast en hoef ze pas morgenmiddag op te halen. Zo fijn
Gisteren zei de vk ook dat hij al heel diep ligt en helemaal vast. Opstaan uit de bank is echt heel ongegeneerd wijdbeens geworden. Oh en ik kwam er gisteren achter dat een van de kruiken super lek is (nieuw gekocht) dus echt even controleren!
Wat goed dat je het zegt over die kruiken. Dat stond nog op m’n lijstje (in mijn hoofd) om te doen, maar nog niet gedaan! Ga ik zo direct doen
Ik moet mijn electrische kruik nog zoeken. Ik vrees dat hij onder een deel ligt waar ik moet kruipen. Voor in het bedje is het natuurlijk niet bruikbaar. Maar misschien is het wel fijn om de kleertjes en handdoek op te warmen.
Hebben jullie al een definitieve naam? Ik twijfel nog heel erg tussen twee namen, kan maar geen keuze maken. Geboortekaartje begint wel op te schieten. En oh ja, ik wil deze week gewoon bevallen
Nog geen sprake van inleiding gepland bij jou ivm bloeddruk? Spannend zou wat zijn als het nu een keer vanzelf op gang komt. Heb je dat ook eens meegemaakt. Meisjesnaam staat 100% vast. Jongensnaam weet ik eigenlijk niet, mijn man heeft nooit echt bevestigd nadat we van naam veranderd zijn. We hebben er een aantal, ik heb wel een voorkeur maar dat komt wel goed na de geboorte. Ik ben normaal echt een control freak, maar ben dit keer zo chill met alles. Misschien omdat het de vierde is.
Nee nog geen inleiding! Bloeddruk is wel gematigd hoger maar niet zorgwekkend dus dat is prima voor nu. Of ze moet nog in stuit draaien. Ja joh, lijkt me heel raar een spontane bevalling kan me ook echt niet voorstellen dat dat bij mij gaat gebeuren. Mijn inleidingen duurden allemaal zo ontzettend lang haha. Ja dat chille herken ik ook heel erg. Alles beetje go with the flow. Bij die andere wou ik ook altijd in de avond het hele huis spik en span hebben. Nu ook wel, maar veel minder extreem. Net als naam en kaartje. Bij de andere had ik met 34 weken alles klaar, ook enveloppen geschreven enzo
@Mell0408 fijn dat je bloeddruk nog onder controle is. Ik gun jou een bevalling die vanzelf begint, zeker omdat het de vierde is denk ik dat het zomaar heel snel kan gaan. Ooo die avonden vind ik wel lastig. Ik probeer de woonkamer gewoon lekker zo te laten, zelfs als er nog wat kruimeltjes en speelgoed liggen. Ik beval daar toch niet. Maar ik sta wel elke avond een wasmand weg te vouwen.. want stel je voor dat ik die nacht beval, dan staat er nog was. Slaat nergens op maargoed. Ik ben ook wel wat drukker met mn slaapkamer, die wil ik wel echt een beetje schoon hebben mocht het ineens gebeuren. Kaartjes heb ik gemaakt, maar ben ik ook nog niet zeker van. Mocht ik wat anders tegen komen, maak ik weer een andere.
Ik heb het kaartje al heel lang hangen. Hoewel ik twijfel over de naam ben ik geen andere naam tegengekomen die ik liever zou willen. De kinderen zijn ook helemaal gewend aan de naam. 23-8-23 Is ook een mooie datum.
Haha ja die was vouw ik ook elke dag weg maar dat is ook omdat ik dat heerlijk rustiggevend vind. Als de kindjes in bed liggen is dat ook het enige wat ik nog doe hoor, daarna lekker naar bed serie kijken haha
In de avond pas Vandaag is energie er niet geweest. Ik heb de kinderen maar schermpjes gegeven. Het voelt echt als wachten.... Maar voor meer heb ik geen puf.
Van mij mag het ook wel gaan opschieten nu! Vind het mooi geweest. Kan me haast niet voorstellen door te lopen tot 42 weken. Lijkt me zo naar !! Doordat m’n dochtertje met 37 weken kwam, hoopt(e) ik er op dat nog een keer te doen. Maar op wat harde buiken na, is het hier nog erg rustig ! Dat was wegvouwen herken ik wel. Wil ook erg graag dat dat bij is. Vandaag even een middagje voor mezelf . Heerlijk. M’n ouders hebben m’n dochtertje mee genomen naar het strand.. dus ik zit lekker op m’n gemakje in de tuin. Merken jullie ook aan de kinderen dat ze veel aanhankelijker worden naarmate de uitgerekende datum dichterbij komt ? Mijn dochter is echt een plakvlieg geworden Alles moet met mij, kan geen seconde van mijn zijde wijken. Was al een wonder dat ik niet mee “moest” naar het strand
Volgens mij zijn mijn vliezen gebroken wel een hoge scheur want was een flinke scheut 2x dus zit nu beneden af te wachten wat er gaat gebeuren. Wie had dat gedacht
Ja de vk is net geweest. Vliezen zijn gebroken, kindje maakt het goed en ligt goed. Nu afwachten maar!!
Wat spannend!. Inmiddels 5 uur verder dus wellicht ben je al bevallen. Zo niet: een fijne ontmoeting gewenst!