Ziekenboeg Gisteren is dochter thuisgebleven. Vannacht bleek mijn middelste ziek. Die blijft vandaag dus thuis. Wat is dat toch deze zomer. Normaal beginnen we pas als het koud is.
Oh jee! Daar zit je nu echt niet op te wachten. Ik heb ook goede hoop dat wij nog even ziektevrij blijven ivm het weer.. maar vaak in september begint de eerste al. De jongste gaat over een week ook voor het eerst naar de peuterspeelzaal, die zal ook wel weer een pretpakket meenemen..
Spannend @Mell0408 ! Toch een spontane bevalling. Heel veel succes. Ik hoop op een voorspoedige bevalling !
Oh haha vooral bijna niet geslapen en op hier en daar een kramp en guts water na niet veel aan de hand. De kindjes worden nu naar opa en oma gebracht, ik ga even lekker douchen en dan proberen te slapen. Ik krijg 24 uur voor m’n lichaam om het zelf op te pakken en andere word ik overgenomen door ziekenhuis. Maar iig uiterlijk het weekend dus een baby, jeehhh!!
Whoehoee bijna jullie meisje ontmoeten! Ik had dit bij nr2, hoge vliesscheur.. af en toe scheutje vruchtwater maar geen weeën. Uiteindelijk ook ziekenhuis, maargoed je kan nu wel lekker optijd je oppas inschakelen.
Oh ja inderdaad ik vind het wel gezegend zo hoor hahaha. Even op m’n gemak vannacht laatste dingen gepakt, opgeruimd… kindjes geknuffeld.. en nu heelmaal niks. Kan het wel hebben zo, piep straks wel anders denk ik
Vooral heel veel soorten thee. Ik las over vrouwenmantel plantje dat het goed helpt om de baarmoeder schoon te maken. Het zou ook weeen opwekken (dus helpt ook tijdens de bevalling). Ik wil er graag in geloven dus toch maar gekocht haha. Frambozenblad ook maar die hadden ze niet in pure vorm. Oh ja en dadels schijnen ook echt heel goed te zijn. Heb gisteren weer 50 balletjes gerold haha Vandaag gestofzuigd en zo lekker zwemmen. Het voelt echt als tijd uitzitten. Ik mis mijn werk ook enorm. Heb de bubbel nog niet gevonden waar iedereen het over heeft
Jij bent veel te actief om je tijd uit te zitten Ik ga zo maar eens hapjes uit de oven maken ofzo. Zei ik gisteren ook al de hele dag tegen mezelf en is niks van gekomen.
@Kippetje018 Oo ik drink nu vanaf een week of 36 die frambozenbladthee. Vrouwenmantelthee is ook goed inderdaad las ik. Ja dadels moet je dan wel elke dag eten, ik vind het een beetje te duur worden maar anders had ik dat ook geprobeerd. Alles maar om die bevalling op een natuurlijke manier te stimuleren.
Heel veel succes! Wat een mooi vooruitzicht. Hier gisteren een zwangerschapsmassage gehad en de masseur gevraagd om alle trigger points die ze kende maar even in te duwen Morgen check in het ziekenhuis maar ik voel nog zo weinig steken / indalingsweeën. Heel af en toe een beetje een harde buik 's avonds maar... ik denk dat het nog potdicht zit. Dadels eet ik hier bij de vleet en ik ga vanavond toch ook maar beginnen met de 'Miles circuit' zo'n reeks van 3 oefeningen die de baby goed zouden moeten positioneren. Ik merk dat de kleine nog niet echt 'diep' ligt. Ik ben echt bang voor zo'n eeuwige inleiding met dagenlang ballonnen en hormoonveters... Pfff; toch nog maar wat dadels naar binnen werken vandaag.
Heb je zo'n grote yogabal toevallig? Mijn verloskundige zei dat ik maar veel moet gaan stuiteren komende dagen. Ook goed voor de positie/indalen. En als het hoofdje kan duwen op je baarmoedermond zou dat wellicht wat ontsluiting kunnen geven.
Wat spannend! Sowieso bijna baby knuffelen dus! Hoop dat het toch nog spontaan mag beginnen bij je! En alvast heel veel succes. Hihi ik drink ook frambozenbladthee, ben al even om de dag aan het kolven (dat niet persee om een bevalling op gang te brengen maar door ervaringen met de eerste), breng veel tijd door op m’n bal. Baby zit hier wel heel laag, maar wellicht doet het nog wat haha. Heb veel last van buikpijn en voorweeën maar helaas niks wat doorzet. Ben al een paar keer gaan timen en dan verdween het weer helaas, geduld.
Nou hier nog geen vordering. Ga toch richting langdurig gebroken vliezen en wordt dan overgenomen door ziekenhuis, maar goed niet erg. Zo wel even een extra controle in ziekenhuis vanwege de bewegingen van de baby. Hopelijk daarna naar huis en een goede nacht slapen. Uiterlijk zaterdag inleiding.
Hopelijk is een inleiding niet nodig . Zou fijn zijn als je vannacht nog even goed kan slapen en morgen aan de bak kan !
@Mell0408 Spannend!! Zet m op!! Ik vind het toch wel steeds spannender worden. Zie stiekem een beetje op tegen de bevalling/pijn.