Uitgerekend 1-15 september 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moedervandeliefste, 24 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Dat is afwachten volgens mij. Sommigen zijn er in 1 week vanaf, andere hebben er de hele zwangerschap last van.
    Maar kan natuurlijk ook altijd nog gewoon een virus zijn

Preitjuh90 vindt dit leuk.
  2. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Nou ben vanaf vanmorgen lekker misselijk … weet dat het de vorige keer ook een paar dagen voor de 6 weken grens ontstond. Dus ik houd me hart vast … kijk er zo tegenop om weer onwijs misselijk te zijn. Duim dat het mee gaat vallen deze keer.

3. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    @Lunalitess duimen dan maar!!

@kleinebeer oeii dat is naar! Heb je er de vorige zwangerschap lang/veel last van gehad?

4. Lot2023

Lot2023 Actief lid

12 sep 2023
    241
    288
    63
    Vrouw
    Hier ook misselijk ja.. Kijk er zo tegenop hoe dat straks moet met werk / naar kantoor gaan en sociale afspraken en etentjes.. Kan moeilijk alles afzeggen voor de komende (6?) weken.. :(

5. xDelicious

xDelicious Actief lid

5 jan 2017
    492
    241
    43
    Vrouw
    Oh wauw, dat is rot :roflmao: hopen dat het snel overgaat !

6. Moedervandeliefste

Moedervandeliefste Actief lid

24 dec 2023
    233
    199
    43
    Vrouw
    Wat vervelend al die kwaaltjes hè dames. Hier lijken ze wat af te nemen. ‘Hoop’ wel dat er weer wat terug komt, voelt toch wat zekerder.
    Misselijkheid is wel vervelend ja :( sterkte hiermee.

Ik zag dat de eerste afspraken deze week staan. Spannend. Succes allemaal!

7. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Ja flink veel last van gehad. Was zeker tot 20 weken heel hevig. Moest soms dagen op bed blijven liggen, want van een kleine beweging ging ik spugen. En ik wilde absoluut iets binnen houden om een opname in het ziekenhuis te voorkomen. Gelukkig is het nu tegen de avond weer gezakt. Dus fingers crossed dat het zo blijft.

8. Lolo8

Lolo8 Lid

11 dec 2023
    27
    40
    13
    Vrouw
    Hi!
    Ik slaap ook heel licht sinds ik zwanger ben en ben dan de hele dag moe . Ook hele tijd verkouden en je mag enkel zo een zoutoplossing gebruiken. Maar ja heb het er zeeeker voor over ;).
    Lastig dat jullie zo misselijk worden! Ik wordt vaak met vlagen misselijk smiddags, savonds of snachts. De term ochtendmisselijkheid klopt bij mij niet .

9. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Oh wat naar! Nou hopen dat het nu niet zo erg gaat worden! En zeker niet zo lang.. ik duim voor je mee :)

Hier opzich weinig kwaaltjes. Wat trekkend gevoel in mn buik en moe..verder niks! Maakt ook idd wel onzeker..gister nog een test er tegen aan gegooid hahaha die was echt net zo donker als de controle streep dus prima ;) haha!

Lunalitess en Lolo8 vinden dit leuk.
  10. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik ben ook alleen 's avonds of 's nachts misselijk, s ochtends gaat het eigenlijk best goed bij mij.

Preitjuh90 en Lolo8 vinden dit leuk.
  11. xDelicious

xDelicious Actief lid

5 jan 2017
    492
    241
    43
    Vrouw
    Vandaag is de eerste dag dat mijn misselijkheid is begonnen. Ik merkte dat dit erg zwaar was in de ochtend. Normaal gesproken sta ik dus kwart voor 8 op en zit ik kwart over 8 al in de auto met mijn kinderen. Hoe rustig ik ook deed, voelde mijn lichaam dit als haast :|
    Werd er benauwd van. (waarschijnlijk suikertekort)
    Morgen dus veel eerder opstaan :roflmao:

Heb wel meteen de huisarts gebeld om Emesafene aan te vragen. Kan dit vanmiddag al ophalen gelukkig!

12. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Ja ergens wil je ook weer wel kwaaltjes hebben, voor je eigen bevestiging. Hoe tegenstrijdig werkt ons brein ook weer :roflmao:

13. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    O ja dat weet ik ook nog wel goed. In de ochtend opstarten was zo'n hel. Fijn dat je Emesafene kan ophalen! Scheelt weer.

xDelicious vindt dit leuk.
  14. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Poehhh vandaag weer werken na 2 weken vakantie... ik ben moooeee.... haha:rolleyes:

Moedervandeliefste vindt dit leuk.
  15. Moedervandeliefste

24 dec 2023
    233
    199
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat je iets hebt gekregen tegen de misselijkheid.

Haha ja voor mij begint morgen het normale ritme weer, zal wel even wennen zijn…:roflmao:
    Vandaag ook weer zo moe pff

Preitjuh90 en xDelicious vinden dit leuk.
  16. Moedervandeliefste

24 dec 2023
    233
    199
    43
    Vrouw
    Ik zou overigens wel heel graag 2 of 3 weken vooruit willen spoelen haha.
    Zin in de echo.
    Aan de ene kant ook zin om iedereen in te lichten maar aan de andere kant ook fijn om een geheimpje te hebben.

elinX, Preitjuh90 en xDelicious vinden dit leuk.
  17. xDelicious

xDelicious Actief lid

5 jan 2017
    492
    241
    43
    Vrouw
    Haha heel herkenbaar!
    Ben je van plan om het na de eerste echo al te vertellen? Of nog langer te wachten :)

18. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Haha ja herkenbaar!! Ik was vandaag op t werk ook echt een beetje in mezelf aan t lachen. Zei collega meteen, wat is er? :rolleyes: idd leuk een geheimpje..

Ik ga t wel zeggen na 1e goede echo.

elinX en Moedervandeliefste vinden dit leuk.
  19. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Lijkt het jullie trouwens leuk om te kletsen in een groepsapp van WhatsApp?
    In mn vorige zwangerschap ook gedaan en was echt heel fijn om lief en leed te delen. Is wat handiger/makkelijker dan hier. Hihi

20. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Pfff valt me echt tegen sinds vandaag. Moest vorige week al werken, maar vandaag kickt de vermoeidheid echt in. En mijn vriend is nu twee nachten weg voor zijn werk. Dus ik moet nu echt nog even een uur/anderhalf uur wakker blijven om de hond nog even te laten plassen :rolleyes: Anders redt ze het niet tot morgenochtend.

Deel Deze Pagina