Dat is afwachten volgens mij. Sommigen zijn er in 1 week vanaf, andere hebben er de hele zwangerschap last van. Maar kan natuurlijk ook altijd nog gewoon een virus zijn
Nou ben vanaf vanmorgen lekker misselijk … weet dat het de vorige keer ook een paar dagen voor de 6 weken grens ontstond. Dus ik houd me hart vast … kijk er zo tegenop om weer onwijs misselijk te zijn. Duim dat het mee gaat vallen deze keer.
@Lunalitess duimen dan maar!! @kleinebeer oeii dat is naar! Heb je er de vorige zwangerschap lang/veel last van gehad?
Hier ook misselijk ja.. Kijk er zo tegenop hoe dat straks moet met werk / naar kantoor gaan en sociale afspraken en etentjes.. Kan moeilijk alles afzeggen voor de komende (6?) weken..
Wat vervelend al die kwaaltjes hè dames. Hier lijken ze wat af te nemen. ‘Hoop’ wel dat er weer wat terug komt, voelt toch wat zekerder. Misselijkheid is wel vervelend ja sterkte hiermee. Ik zag dat de eerste afspraken deze week staan. Spannend. Succes allemaal!
Ja flink veel last van gehad. Was zeker tot 20 weken heel hevig. Moest soms dagen op bed blijven liggen, want van een kleine beweging ging ik spugen. En ik wilde absoluut iets binnen houden om een opname in het ziekenhuis te voorkomen. Gelukkig is het nu tegen de avond weer gezakt. Dus fingers crossed dat het zo blijft.
Hi! Ik slaap ook heel licht sinds ik zwanger ben en ben dan de hele dag moe . Ook hele tijd verkouden en je mag enkel zo een zoutoplossing gebruiken. Maar ja heb het er zeeeker voor over . Lastig dat jullie zo misselijk worden! Ik wordt vaak met vlagen misselijk smiddags, savonds of snachts. De term ochtendmisselijkheid klopt bij mij niet .
Oh wat naar! Nou hopen dat het nu niet zo erg gaat worden! En zeker niet zo lang.. ik duim voor je mee Hier opzich weinig kwaaltjes. Wat trekkend gevoel in mn buik en moe..verder niks! Maakt ook idd wel onzeker..gister nog een test er tegen aan gegooid hahaha die was echt net zo donker als de controle streep dus prima haha!
Vandaag is de eerste dag dat mijn misselijkheid is begonnen. Ik merkte dat dit erg zwaar was in de ochtend. Normaal gesproken sta ik dus kwart voor 8 op en zit ik kwart over 8 al in de auto met mijn kinderen. Hoe rustig ik ook deed, voelde mijn lichaam dit als haast Werd er benauwd van. (waarschijnlijk suikertekort) Morgen dus veel eerder opstaan Heb wel meteen de huisarts gebeld om Emesafene aan te vragen. Kan dit vanmiddag al ophalen gelukkig!
Ja ergens wil je ook weer wel kwaaltjes hebben, voor je eigen bevestiging. Hoe tegenstrijdig werkt ons brein ook weer
O ja dat weet ik ook nog wel goed. In de ochtend opstarten was zo'n hel. Fijn dat je Emesafene kan ophalen! Scheelt weer.
Wat fijn dat je iets hebt gekregen tegen de misselijkheid. Haha ja voor mij begint morgen het normale ritme weer, zal wel even wennen zijn… Vandaag ook weer zo moe pff
Ik zou overigens wel heel graag 2 of 3 weken vooruit willen spoelen haha. Zin in de echo. Aan de ene kant ook zin om iedereen in te lichten maar aan de andere kant ook fijn om een geheimpje te hebben.
Haha heel herkenbaar! Ben je van plan om het na de eerste echo al te vertellen? Of nog langer te wachten
Haha ja herkenbaar!! Ik was vandaag op t werk ook echt een beetje in mezelf aan t lachen. Zei collega meteen, wat is er? idd leuk een geheimpje.. Ik ga t wel zeggen na 1e goede echo.
Lijkt het jullie trouwens leuk om te kletsen in een groepsapp van WhatsApp? In mn vorige zwangerschap ook gedaan en was echt heel fijn om lief en leed te delen. Is wat handiger/makkelijker dan hier. Hihi
Pfff valt me echt tegen sinds vandaag. Moest vorige week al werken, maar vandaag kickt de vermoeidheid echt in. En mijn vriend is nu twee nachten weg voor zijn werk. Dus ik moet nu echt nog even een uur/anderhalf uur wakker blijven om de hond nog even te laten plassen Anders redt ze het niet tot morgenochtend.