Uitgerekend 1-15 september 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moedervandeliefste, 24 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Wat spannend he...maakt zo onzeker! Ik heb ook vaker van die menstruatie zeur gevoelletjes, echt mindfucking. Was sws al bezig met oh er komt een baby maar nu ben ik bezig met; ohh er komt een baby? Of toch niet? En dat de hele daggggg.
    Ik ga morgen iig bellen voor een echo. Vandaag minder bloed verlies maar wil wel gewoon ietsjes meer zekerheid nu!

2. enceinte

enceinte Actief lid

17 aug 2023
    339
    338
    63
    Vrouw
    Laten we duimen dat we allebei een mooie echo krijgen deze week. Hoe ziet jouw bloedverlies eruit? Gewoon als gekleurde afscheiding? Heb je dat ook tussendoor of alleen als je naar de wc gaat? Ik heb zelf tussendoor niets in mijn maandverband (voor de zekerheid ingedaan :p) maar wel echt veel net weer na het plassen. Met die buikpijn erbij denk ik dan toch weer verdorie. Het is zonder dit gedoe ook al spannend genoeg :|

Preitjuh90 vindt dit leuk.
  3. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Ik heb tussendoor ook niks. Altijd alleen bij toilet (soms in de pot wat en soms alleen met afvegen). T begint met lichtroze/rood en dan de in de loop vd dag bruin en dan weer over. En daarna begint t weer van voren af aan..
    Idd al spannend zonder deze gekke dingen!

4. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Pff het is opgelost bij mij. Had gisteravond in paniek de kliniek en apotheek nog gemaild. Ze belden vanmorgen gelukkig en ik kon met spoed naar de apotheek om het te halen. Het kon alleen voor 12.30 en de kliniek en die apotheek is 1,5 rijden. Maar gelukkig heeft mijn vrouw uiteindelijk de rit gemaakt. Ik hoop alleen dat het niet veel uitmaakt dat ik nu eentje over geslagen heb. En ik heb het nu net twee uurtjes geleden ingenomen, dus vanaf morgen moet het telkens rond de middag ipv avond en dat zit niet in mijn ritme. Maar goed, hopelijk is het ok nu... ben er wel nog onzekerder door geworden

MMJPJ vindt dit leuk.
  5. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Hopelijk voor jou en @enceinte deze week wat zekerheid en rust met de echo

Preitjuh90 vindt dit leuk.
  6. Moedervandeliefste

Moedervandeliefste Actief lid

24 dec 2023
    233
    199
    43
    Vrouw
    Ik hoop dat jullie beide eerder mogen komen en een mooie echo hebben!
    Bloedverlies is heel frustrerend :(

Gelukkig maar dat je nieuwe hebt kunnen krijgen’

sjallie en Preitjuh90 vinden dit leuk.
  7. Moedervandeliefste

24 dec 2023
    233
    199
    43
    Vrouw
    Ik heb vandaag ook echt een slechte dag.
    Extreem moe en misselijk. Maar ook heftige buikpijn, ik vermoed m’n darmen maar weet het niet zeker.

8. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Goh ja war een spanning! Heeft de kliniek niet aangegeven of t kwaad kan dat je er hebt overgeslagen?

9. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Ach, wat vervelend! En dat op zondag...
    Ja darmen kunnen natuurlijk ook goed van slag raken door al die fijne hormonen... hopelijk komt het daar vandaan en iig niet van iets anders!

10. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Ze dacht van niet, maar kon niks met zekerheid zeggen. Het was wel heel duidelijk dat we echt niet langer moesten wachten.

11. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Oke nou duimen dan maar!!

sjallie vindt dit leuk.
  12. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Echt heel stressvol dat bruin verlies meiden. Mijn duimen draaien dat het 'gewoon' jullie baarmoedermond is en dat het vanzelf weggaat. Hier is sinds een halve week het bruin verlies compleet weg. Hopelijk hebben jullie snel de bevestiging die jullie nodig hebben.

Ik heb inmiddels echt moeite met mijn spijkerbroeken. Weet dat ik dat de vorige keer ook al heel vroeg had, was toen echt 'bang' dat ik een mega buik kreeg. Maar weet nu dat dit vooral komt door de interne verhuizing die aan de gang is. Hierna zal het weer een tijdje rustig zijn.

Maureen0910 en MMJPJ vinden dit leuk.
  13. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Spannend hoor. Volgende keer dus niet schromen om sneller te bellen.

14. Moedervandeliefste

24 dec 2023
    233
    199
    43
    Vrouw
    Helaas, vermoedelijk een buikgriep, zijn er meer in het huis die er last van hebben :cry:
    Zo geen zin in nu

15. Moedervandeliefste

24 dec 2023
    233
    199
    43
    Vrouw
    Mijn buik is savonds ook echt al reusachtig haha, wordt inderdaad vast nog wel weer even minder

16. enceinte

enceinte Actief lid

17 aug 2023
    339
    338
    63
    Vrouw
    Bah! Vervelend. Beterschap!

Moedervandeliefste vindt dit leuk.
  17. enceinte

enceinte Actief lid

17 aug 2023
    339
    338
    63
    Vrouw
    Ik werd wakker en voelde me ontzettend misselijk, even later brood aan het smeren voor de kids voor school en het stond me zo tegen dat ik moest overgeven :| Ergens wel blij met een zwangerschapskwaal, al zegt het niets.

Ik heb de verloskundige gebeld over de bruine afscheiding (nog steeds flink aanwezig) maar ze zegt dat het geen kwaad kan. Zij raad aan om gewoon volgende week maandag af te wachten. Mocht het nog erger worden mag ik voor het weekend aan komen. Even aanzien dus :oops:

18. MMJPJ

MMJPJ Actief lid

1 mei 2023
    299
    156
    43
    Vrouw
    Hier ook bruinverlies :( mag niet eerder komen. Dat worden 2 lange weken…

19. enceinte

enceinte Actief lid

17 aug 2023
    339
    338
    63
    Vrouw
    De verloskundige heeft mij vanochtend aan de telefoon echt op het hart gedrukt dat bruine afscheiding vaker niets is dan wel. Als je gaat googelen kom je natuurlijk beginnende miskraam verhalen tegen, maar positieve verhalen worden veel minder gedeeld. Ik heb wel buikpijn maar geen krampen en ook dat was geen reden tot zorgen zei ze. Jij bent nu 5 weken en 2 dagen? Dan is er deze week sowieso nog niet echt iets te zien op een echo. Zelfs voor mij is het de vraag of ik al een hartje zou zien als ik nu heen zou gaan (6+1) dus zolang het bij mij niet veranderd in rood bloed heb ik ook volgende week pas een echo. Zolang het bij bruin blijft echt proberen los te laten! Dat ga ik ook proberen.

MMJPJ vindt dit leuk.
  20. MMJPJ

MMJPJ Actief lid

1 mei 2023
    299
    156
    43
    Vrouw
    Thnx, dat stelt wat gerust. Ik ben idd nog maar 5 weken en 2 dagen, maar ik dacht misschien dat ik wat eerder dan de 31ste terecht kon. Helaas willen hun echt dat ik 7+ weken zwanger ben voordat ze een echo doen dus daar leg ik me dan maar bij neer.
    Wel toevallig dat er op dit forum nu 3 dames last van hebben. Hoop voor ons op een goede afloop ❤️ Nu proberen los te laten, wat sowieso lastig is en daarnaast ben ik ook nog een control freak :p :(

Deel Deze Pagina