Ah balen zeg. Ik heb er van vier weken tot zes weken last van gehad. Je went er ook wel aan. Zolang het echt bruin slijm blijft, is het waarschijnlijk heel onschuldig.
Voor de dames met bruinverlies: ik duim zo hard voor jullie dat het bij bruinverlies blijft! Vervelend die onzekere periode. Bij mij gelukkig tot op heden niks van bruin/rood bloedverlies. Ik check wel altijd bij elk toiletbezoek, bang dat ik iets zie. Maar dat komt door mijn miskraam.
Ik ben deze ronde ook erg op mijn hoede. Wilde eigenlijk pas blij zijn na een positieve eerste echo, maarja je gaat toch weer dromen over een kleine spruit zodra je een positieve test in handen hebt. Mijn vorige terugplaatsing eindigde ook in een miskraam. Toen geen bloed, maar dat was dan ook een missed abortion. We zullen het meemaken.
Meiden, ik had net bij het afvegen wat roze / licht rood op het papiertje. Ik voel sinds vanmiddag ook een wat branderig gevoel in mijn vagina wat ik altijd heb voor menstruatie. Het rode was echt maar een heel klein beetje en misschien is het branderige ook alleen maar omdat ik het even had uitgesteld om naar de wc te gaan. Sinds gisteren voelt mijn buik ook wat anders. Wat rustiger of zo. Maar misschien zijn dat allemaal dingen die ik mezelf ook een beetje inbeeld of die ik groter maak dan dat ze zijn. Hoe dan ook, ik voel me wel even rot nu eigenlijk. Mag ik vragen hoe jullie ervaringen zijn met miskramen?
Net echo gehad.. helaas geen goed nieuws. Er was wel een vruchtzakje maar zag zelf meteen dat deze leeg was. Daarnaast ook wat bloed in de baarmoeder. Ze gaf aan dat het nog heel vroeg is maar dat het voor dit termijn wel erg weinig was wat te zien was.. dus kans groot dat dit een miskraam gaat worden Ben zo verdrietig.. kan neit stoppen met huilen pfff... Vrijdag hebben we de echo gepland staan in de kliniek en daar zou er echt wat te zien moeten zijn (7.1) maar heb ondertussen ook al de info folder voor miskraam mee gekregen.. dus hoop durf ik niet meer te hebben
Bij mij ging het van rood naar paars toen zwart en toen rood. Ik hoop dat het bij jou dit niet het geval is
Oh wat klote!!! Heel veel sterkte! Zou je vrijdag echt een duidelijk antwoord hebben of het inderdaad slecht nieuws is?
Geen idee of dat nog een optie is! Hoop het..maar er zat ook wat bloed in de baarmoeder zelf, das natuurlijk ook geen goed teken.
Ja klopt. Ze gaf aan dat het nog zo vroeg is, maar twijfelen aan termijn is er niet bij ivm terugplaatsing. Vrijdag moet er echt een duidelijk beeld zijn en anders is het idd gewoon voorbij. Eerlijk gezegd heb ik zelf weinig hoop.. ik zag zelf gelijk dat het vruchtzakje leeg was.. Ze was wel een beetje aan t klungelen om mn baarmoeder uberhaubt te vinden. Ik had n flinke volle blaas (dacht dat dat gunstig was haha). Dus heel even dacht ik, in de kliniek hebben ze betere apparatuur en zijn ze meer ervaren in dit soort Echo's..maar dan denk ik toch dat bloed in de baarmoeder is ook foute boel. Tis echt een dikke mindfuck!
Je kan het dan ook niet echt loslaten door dat geklungel en het echo apparaat denk ik. Waar zat het bloed? Want bij mij zag de VK ook “een rommelig beeld” bij mijn baarmoedermond. Dat zag je ook echt op de echo. En dat was heel normaal met dit termijn, omdat die baarmoedermond getuit staat zeg maar. En dat veroorzaakt ook kleine bloedingen. Heeft niets te maken met je baarmoeder zelf zeg maar. Zolang je bruin verlies hebt, zou ik nog hoop hebben. Duimen draaien voor je.
Nee precies dat is ook zo. Oh daar zei ze niks over.. zal straks even een foto maken vd echo. Het is ook zo stom dat als ik wat voel ik eerst denk, ohh mn baarmoeder groeit...en daarna...of nee zet t nu misschien door? Echt alle kanten gaat mn hoofd op
Ohh nee @Preitjuh90 wat vreselijk!! Ik hoop zo dat het nog goed komt, en dat het gewoon aan het ouderwetse echo apparaat lag.. Maar dit moet inderdaad zenuwslopend voor je zijn... Was het maar alvast vrijdag voor je. ♥ Voor de andere meiden, het zijn er inderdaad best een hoop, wat naar van jullie bruin (bloed)verlies! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar duim dat het goed komt allemaal! ♥ Ook dit is weer zo naar lijkt me, zo onzeker makend... Hopelijk snel een goede echo! Ik ben even kwijt wie de volgende is op de lijst.. En aan de nieuwe meiden; welkom! Een spannende tijd breekt weer aan. Hopelijk blijven we er allemaal lang bij.
Ik heb 5 maanden geleden een biochemische zwangerschap gehad met 4 weken. Dit uitte zich direct in 1 dag flink rood bloedverlies en kramp. De dagen hierna werd het bloeden steeds minder net als een menstruatie. Hierna liep de test steeds meer af. Na 2 weken was de test weer volledig negatief.
Hierbij de echo. Is t midden het vruchtzakje en links en rechts daarvan zou bloed zijn. Edit ik zie dat hij n kwartslag gedraaid is..