Nah! Klinkt wel als goed nieuws. En zeker met het misselijk worden etc. O maakt het nog spannender voor vrijdag. Weet je al wat je morgen gaat doen met werken?
Voor mij persoonlijk voelt het goed om tot de termijn echo te wachten. Of in mijn geval tot 31 januari. Dan hebben we een echo en ben ik 9 weken. Maar er zijn natuurlijk ook dames minder ver. Dus lastig om een moment te bepalen. Vaak is het wel zo dat als er ergens anders een groep gestart wordt (FB, whatsapp) dat het dan hier meteen uitsterft en dat is dan minder leuk voor de achterblijvers. Bij mijn dochter hebben we het gewoon te horen gekregen tijdens de geslachtsecho. Vond ik echt heel leuk. Want ze liet juist nog even zien waar ze dat aan zag en gaf wat uitleg. En daarna hebben we een taart laten maken met een roze binnenkant. Samen met een paar vriendinnen en familieleden hebben we die toen aangesneden. Voor hun was het toen dus de bekendmaking. Maar wilde het niet hysterisch of groot verder. Vond dit wel heel erg leuk. Iedereen ging toch een beetje raden en met het aansnijden van het taart was er echt een soort ontlading bij iedereen.
Ja ik heb me ook nog ziek gemeld. Was gelukkig een andere, mn eigen heefr vrij vandaag, en die was een stuk professioneler We gaan nu toch proberen morgenmiddag de echo te krijgen ipv vrijdag.. maar kan me voorstellen dat ze daar geen plek meer voor hebben. Even afwachten. Edit: helaas hadden ze artsenoverleg dus dat ging niet. Toch nog even volhouden tot vrijdag!
Dan helaas tot vrijdag wachten.. Fijn dat je leidinggevende vrij had. Ik vind het overigens echt niet kunnen hoe hij/zij reageert. Kan je daar niet iets mee? Misschien kun je een vertrouwenspersoon op je werk aanspreken hierover.
Ja heb ik ook overwogen. Ons bedrijf werd destijds overgenomen en ik zat toen midden in de icsi ronde. Ik dacht, vertel maar eerlijk... Zei ze zelfs; als ik dat zou weten bij een sollicitatie zou ik je niet aannemen. Ik wist niet wat ik hoorde... van dat moment vind ik het dus best spannend/eng om haar persoonlijke dingen te vertellen. Ze laat ook zo'n stilte van alles je je ziek meld, zo van ja vertel maar...ik was zo blij dat mn Terugplaatsing op mn vrije dag was en ik dus niks hoefde te vertellen. Mocht t nu mis zijn en ik weer een tp krijg vind ik dat dus weer ook zo spannend, als ik vrij moet vragen daarvoor. Al weet ze nu iig wel dat we met een 2e bezig zijn, dat scheelt haha
Oh jeetje wat klinkt dat naar. Ik zou dit in ieder geval ergens aankaarten. Als je het niet meldt, weten ze er ook niet van.
Zijn er nog meer meiden die heuul aanhankelijk zijn naar hun partner de laatste dagen/weken? Ik merk echt dat ik hem mis door de dag heen en wil constant knuffelen en nabijheid. Er ligt hier een pak sneeuw waar je u tegen zegt en hij is nu met de auto weg, moet best ver rijden. Ik ben nu echt 100x meer bezorgd dan voorheen ofzo..
Goed van je hoor! Dat je je alsnog gewoon ziek hebt gemeld. En heel fijn dat je iemand anders aan de telefoon hebt gekregen. Mocht ze er achteraf nog wat over zeggen echt voor jezelf opkomen. Ik hoop zo dat voor jou het verhaal nog mag bijdraaien. Gun het jou ook ontzettend! Heel spannend vrijdag.
Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en overnacht 3 keer in de week, vorige week zelfs 4. Ben er wel aan gewend maar nu met dit slechte weer is het niet altijd even leuk. Er zijn nu ook wegen in België gesloten voor vrachtwagens vanwege de ijzel, net nu hij daar is Hij heeft gelukkig wel een lang weekend want maandag gaat hij mee naar de intake afspraak bij de verloskundige. Jouw vriend vind de extra aandacht vast niet erg
Gisteravond begonnen de zenuwen maar vanmiddag was het eindelijk zover. Een mooi vruchtje gezien, het hartje klopte ook al. Ik ben zelfs 2 dagen vooruit gezet. Wij zijn helemaal in de wolken. @enceinte Wauw wat fijn dat je terecht kon! Hopelijk stelt dit je voorlopig een beetje gerust. @Maureen0910 Ik vind m’n man juist erg stinken. Dit had ik de vorige zwangerschappen ook dus ik weet ook dat dit weer helemaal goed gaat komen.
Ze schatten nu 8 weken en 2 dagen. Ik ga echter altijd flink overtijd, dus verwacht dat dat deze keer niet veel anders gaat zijn. Vandaar dat ik me toch in deze groep heb aangemeld ipv de groep t/m 31 augustus.
Ohh ja snap ik. Benieuwd of je deze keer dan inderdaad ook overtijd bent! En anders ben je sowieso de 1e die haar kleintje mag verwelkomen
Wat fijn! Gefeliciteerd! Lekker hier blijven hoor, ik verwacht dat deze baby juist eerder komt en het augustus wordt, maar we zullen zien
Wat een verdrietig nieuws las ik, en vooral wat een bizarre reactie dit. Onmenselijk. Ik hoop dat er vrijdag verbetering te zien is op de echo ❤️
Ohww wat spannend idd! Dat lijkt me ook niet prettig nu.. moet hij dan ook in de cabine slapen?! Is dat niet mega koud? Haha