Nee je hebt een “stand kachel”. Dat is een kachel die aan kan terwijl de motor uit staat. Dus is lekker warm. En in de zomer koel met een airco. Mijn vriend rijd en slaapt ook op de vrachtwagen. Niet internationaal, maar hij rijdt brandstof door het hele land. En met overnachting kan hij een paar dagen flinke uren maken en is vervolgens een week vrij. Ideaal!
Ohhh dat klinkt wel aangenaam dan ja. En dat is een groot voordeel van nachtjes weg..daarna zoveel vrij!
Ja hij slaapt gewoon in de vrachtwagen. Zijn tweede huis Door de standkachel valt het mee hoe koud het is, en hij heeft een dikke deken in de winter. Hij is niet zo heel veel thuis, 1 of 2 avonden per week en het weekend altijd. Ben er wel aan gewend Wel heel benieuwd hoe de zwangerschap en keizersnede gaan verlopen want als dat tegen zit lijkt het me wel lastig zo veel alleen.
Grappig, nog een vrachtwagenchauffeur Mijn vriend zou dat niet kunnen, als die om de haverklap een week bij huis zit dan word ‘ie onrustig haha. Gelukkig is het ook echt zijn hobby, anders houd je het ook geen 60 uur per week vol. Wel lekker dat jouw vriend dan na de geboorte zo nu en dan een week vrij is! Of is dat echt week om week?
Hij werkt steeds drie dagen/twee nachten. Is dan twee dagen/een nacht thuis en vervolgens drie dagen/twee nachten weg en dan een volledige week vrij. Dus dat is echt een fijn ritme. In de week vrij is hij ook alleen maar bezig met motors, de auto en weet ik het. Haha. Stil zitten zit er ook niet bij.
Dat is wel spannend ja. Kan me voorstellen dat je daar mee zit. Ligt heel erg aan de werkgever van je vriend denk ik. Hopelijk is die ook wat soepel en kan je vriend misschien verlof of vakantiedagen opnemen. Weet je al 100% dat het een keizersnede gaat worden?
Ja we willen proberen dat hij sowieso de eerste weken na de keizersnede alleen overdag werkt en niet overnacht. Dat scheelt natuurlijk al! Mocht er dan snachts wat zijn dan kan hij me helpen. Ja, mijn dochter is ook met een keizersnede geboren. Bij mijn zoon ging het bijna mis, mijn bekken waren te smal. Ik werd ingeleid en was nog maar 38 weken, hij was dus helemaal niet groot. Ze hebben er met 2 man sterk aan staan trekken Die kwam op de wereld met een gebroken sleutelbeen door het geweld. Dat proberen we uit voorzorg dus maar niet nog een keer
Wat fijn zo’n mooie echo ondanks het bruinverlies. Bij mij is het tot nu toe nog bij die ene keer gebleven.
Meiden, ben benieuwd of iemand dit herkent. Misselijkheid na het eten en in de nacht. Ik hoor vooral zwangere vrouwen die misselijk worden omdat ze iets moeten eten. Terwijl ik het liefst niet eet, omdat ik dan juist misselijk word. Ik neem het uiteraard voor lief en als een bevestiging van mijn zwanger zijn
Ja heb ik ook, vaak heb ik dan te snel gegeten of iets waar m’n maag nu niet tegen kan zoals vet eten. In de nacht vaak omdat ik moet eten haha.
Gelukkig haha. Dat klinkt wel logisch, misschien dat ik daarom ook misselijk ben ‘s nachts . Vet eten probeer ik idd te vermijden, maar word al misselijk na het eten van een bakje yoghurt. Ben al best wat afgevallen. Misschien moet ik dan wat langzamer eten.
Ik had dat precies toen ik van mijn dochter zwanger was. Had juist honger en vervolgens ging het met dezelfde vaart er weer uit. Bij mij hielp het eten van licht verteerbaar eten, kleinere porties verspreid en zo min mogelijk bewegen na het eten. Van bewegen werd ik juist misselijk merkte ik op een gegeven moment. Viel alsnog ruim 14 kilo af in een paar weken. Echt heel ongezond en was zo beroerd. Maar uiteindelijk werd het wel stabiel.
Ja.. yoghurt valt hier vaak ook niet echt lekker. Eet veel (wit) brood en sla. Vind het vooral savonds een uitdaging om iets te eten te bedenken.. Pannenkoeken gaan wel goed
Ik kan echt heel veel eten, heb zo’n honger, maar tegelijkertijd ben ik misselijk en na het eten wil ik dat wat ik gegeten heb ook voorlopig niet meer hebben. Dus beetje dubbelop.. Hier nu ook een heel klein beetje lichtroze verlies, denk/hoop gesprongen vaatje ofzo. Word ook langzaam gek van de continue misselijkheid, heb daar al last van sinds het begin, dus hopelijk over een tijdje over.. maar ik denk, het kan altijd erger. Hoe gaat het bij jullie qua kwaaltjes?
Ik voel ook een kleine piek in de misselijkheid juist na het eten. Gelukkig is het bij mij zo miniem dat ik er niet minder om eet haha. Mijn eetlust is echt toegenomen merk ik, heb honger als een paard! Blijf je wel gewoon eten ondanks de misselijkheid?