Oh dit vind ik echt heel erg Zó rot om door heen te gaan. Zeker omdat je afgelopen week toch ergens dan nog een heel klein beetje hoop houd. Ik hoop voor jou dat alles soepel verloopt verder. Iniedergeval een hele dikke digitale knuffel! Helpt niets, ik weet het. Maar leef met je mee.
Oh nee wat vreselijk Ergens toch nog de hele week hoop gehouden en dan nu dit definitieve beeld... Neem je tijd en laat je verdriet er zijn. Ik hoop dat het heel snel raak mag zijn voor jullie! ♥
Wat vervelend dat de misselijkheid jullie telkens zo in de weg zit met eten! Ik merk dat ik vooral 's ochtends misselijk ben maar ook vaak rond 11 uur, trek dan soms ook helemaal wit weg. Mij helpt het om 's ochtends heeeel rustig aan te doen en in bed te ontbijten. En regelmatig wat eten, overal liggen wel pakjes lu crackers in huis samen met een glaasje (caffeinevrije) cola, en ik drink veel gember thee. Misschien dat dat jullie ook helpt? Daarnaast (en dit heb ik vooral van horen zeggen van mn vriend ) heb ik veel stemmingswisselingen haha oeps!
Dankjullie lieve dames! Nogmaals ik wens jullie het aller aller allerrrr beste met mooie prachtige September babys ♡
jep, ik doe m’n broeken ook niet meer met knoop dicht als ik thuis ben, zodra je gaat zitten knelt het nogal. Merk dat ik vooral ‘s avonds een opgeblazen buik heb, lijkt dan alsof ik al veel verder ben vind het zo nog lastig te verbergen voor familie. En af en toe zucht ik de misselijkheid weg. Moet wel zeggen dat ik vandaag voor het eerst niet meer misselijk ben, heb dat gevoel zo gemist
He @Preitjuh90 wat kut! Ik had zo'n goeie hoop voor jullie! Sterkte meid en hopelijk snel een plakkert!
Ja was al heel snel bij mij. Maar ik heb vooral dat ik gewoon geen druk, al is het maar een kleine druk van een knoop, op mijn baarmoeder kan hebben. Dat was echt meteen na de innesteling al. Buik inhouden gaat ook niet meer zo makkelijk en moeiteloos. Dus ik heb de laatste tijd al lekker losse truien aan.
Gelukkig niet de enigste dus. Vind het ook echt lastig te verbergen, knapte gister voor mn gevoel uit al mn kleding op werk. Kan daar helaas geen losse truien aan, dus hele dag buik in houden. Morgen 8 week! Op de een of andere manier voelt dat als een mijlpaal
Heel herkenbaar ook! M’n spijkerbroeken zitten ook echt niet lekker meer, dus draag nu lekker veel flared broeken en die staan gelukkig nog leuk ook! Had ook al even gekeken voor een zwangerschapsjeans maar vond dat nog net wat te vroeg. Zitten die überhaupt lekker vinden jullie? Lijkt me heel pittig om de hele dag je buik in te houden! knap van je dat dat lukt. Wij lopen precies gelijk, ik ben morgen ook precies 8 weken. Voelt idd als een mijlpaal! Kijk er echt naar uit. Heb pas op 3 februari m’n eerste echo bij verloskundige (ben dan bijna 10 weken zwanger), vind dat wel wat laat maar ja niks aan te doen. Wil het liefst elke dag even kijken haha. Volgens mij hebben veel meiden volgende week de eerste echo toch? Spannend!
Wij maandag weer. Woensdag was ik 6+3, maandag 7+1. Denk niet dat er veel verschil gaat zijn. Maar mijn vriend kan dit keer wel mee en we hebben dan gelijk de intake
Heel herkenbaar allemaal dames. Heb ook een mega opgeblazen buik en dus ook pijn als ik een spijkerbroek aan heb. Heb dus ook mijn flare broeken weer aan. Maar heb gisteren ook een “zwangerschaps”legging besteld. Ben heel benieuwd. Die komt vandaag binnen. Heb de vorige keer ook al vroeg zwangerschapskleding gekocht. Want ik heb een HEKEL aan broeken die niet lekker zitten. En dan vooral bij mijn buik. Dus ga mezelf daar niet mee kwellen Moet gewoon lekker zitten. En die zwangerschapsjeans kon ik verder de hele zwangerschap aan. Dus je doet er wel lang mee. Morgen hier tik ik ook de 8 weken aan. Voelt idd als een mijlpaal. Zat daar vanmorgen aan te denken toevallig. Ook omdat het voor mijn vriend steeds echter wordt en hij er nu steeds vaker zelf over begint etc. Dus echt heel leuk. Wij hebben over anderhalve week een echo. Dan ben ik ruim 9 weken. Heel veel zin in!
Lieve Preitjuh90. Ik zal je niet taggen want kan me voorstellen dat het ook confronterend is om steeds dit topic te moeten openen. Wie weet lees je dit nog. Heel veel sterkte! Ik duim dat je lichamelijk en mentaal een vlot herstel hebt en dat een gezonde zwangerschap snel jullie kant opkomt.
Dat schiet al lekker op! Hier lijkt het zo traag als een slak te gaan waarschijnlijk heel herkenbaar voor jullie haha. Vandaag 6 weken