Uitgerekend 1-15 september 2024

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Moedervandeliefste, Dec 24, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moedervandeliefste

Moedervandeliefste Actief lid

Dec 24, 2023
    233
    199
    43
    Female
    Vervelend dat bruin verlies :( hopelijk nog van de innesteling. Duimen dat het snel weg gaat

2. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

Feb 21, 2020
    1,713
    1,040
    113
    Female
    Wauw wat een knaller inderdaad!! Super hoor. En fijn dat je zo'n goed gevoel erover hebt. Vast houden!!!

3. Moedervandeliefste

Dec 24, 2023
    233
    199
    43
    Female
    Zijn jullie ook zo moeeee. Pffff vanmiddag maar even dutje op de bank gedaan en kan nog steeds mn ogen niet open houden.
    Mn buik is zo opgeblazen, lijk nu al 3 maanden zwanger haha.
    Wordt lastig geheim houden, is sowieso al lastig nu ik gestopt ben met roken en wijn drinken. Hopelijk hebben ze niks door.
    Wanneer gaan jullie het vertellen?

4. xDelicious

xDelicious Actief lid

Jan 5, 2017
    492
    241
    43
    Female
    Hoi! Gister met 10dpo een positieve test gehad. Vandaag was deze wat duidelijker.
    Mocht het allemaal goed lopen zal ik mezelf ook op de lijst zetten.
    Had ook geen tuurstreepje toen ik testte. Hij was meteen zichtbaar, dus ben echt benieuwd.

Naast gevoelige en pijnlijke borsten heb ik nu nog geen klachten. Oke wat meer honger dan normaal, maar verder niks anders vergeleken met vorige zwangerschappen.

Preitjuh90, Yunaaatje and enceinte like this.
  5. IkBenEenVosje

Nov 1, 2023
    35
    62
    18
    Female
    Super mooie en duidelijke test wauw:)

6. IkBenEenVosje

Nov 1, 2023
    35
    62
    18
    Female
    I
    Ik denk ook dat buinverlies normaal is zeker omdat dit nog van innesteling kan zijn. Maar het geeft natuurlijk geen fijn gevoel. Toen ik dit een beetje had gingen er ook alarmbellen af in mijn hoofd. Je kunt ook altijd langs de huisarts om even bloed te laten nemen en om te zien of het zo al mooi oploopt

7. IkBenEenVosje

Nov 1, 2023
    35
    62
    18
    Female
    Hebben jullie eigenlijk al echt duidelijke symptomen want ik niet:$ en ik maak der zo een zorgen om. Ik slaap alleen maar slecht nachts en mijn tepels zijn aventoe wat gevoelig maar ik heb het gevoel dat dit weg gaat:(. Ik ben enkel super emotioneel. Opzich ben ik vandaag net 4 weken en is het nog vroeg maar moest ik niet hebben getest zou ik niet weten dat ik zwanger ben. Ik moet ook wachten tot ik 10 weken ben tot mijn eerste echo… ik wil gewoon niet teleurgesteld worden.

8. Moedervandeliefste

Dec 24, 2023
    233
    199
    43
    Female
    Gefeliciteerd en welkom!
    Welke klachten had je met vorige zwangerschappen?

9. IkBenEenVosje

Nov 1, 2023
    35
    62
    18
    Female
    ik hoop dat je testjes mooi blijven oplopen zodat je snel mee op de lijst kan:)

xDelicious likes this.
  10. IkBenEenVosje

Nov 1, 2023
    35
    62
    18
    Female
    Nog een vraagje, gaan jullie nu nog blijven testen of stoppen jullie?

11. Moedervandeliefste

Dec 24, 2023
    233
    199
    43
    Female
    Ik heb nog 1 clearblue en 1 actiontest, die ga ik morgen of maandag doen. Daarna stop ik

12. Lot2023

Lot2023 Actief lid

Sep 12, 2023
    241
    288
    63
    Female
    Aan de nieuwe meiden: welkom! Hopelijk kunnen jullie je snel echt op de lijst zetten.

@kleinebeer dankjewel over de tips over het uitzoeken van een verloskundige. Ga ik in alle rust eens naar kijken!

@Moedervandeliefste wij lopen echt precies gelijk op, ik ben morgen ook 5 weken zwanger. Heb besloten om dan mn laatste clearblue wekenindicator te doen. De vorige keer zag ik daar afloop in, dus hoop zo ontzettend dat hij nu 3+ of 2-3 aangeeft! ♡ Vind het echt enorm spannend.

Ik merk ook dat ik erg moe ben, en ik heb hele gevoelige borsten, en dus helemaal geen zin in zoet maar vooral in hartig. Vooral dat laatste is echt opmerkelijk voor me haha :roflmao: Mijn eerste echo is gelukkig al op 12 januari en hoop zo dat het vanaf dan iets echter gaat worden.

Moedervandeliefste likes this.
  13. enceinte

enceinte Actief lid

Aug 17, 2023
    339
    338
    63
    Female
    Nee hoor.. Valt mee! Tweede kerstdag ben ik 1 dag heel misselijk geweest incl. overgeven. Maar de misselijkheid is helemaal weg. Heb wel al de hele week een soort opgeblazen buik en het gevoel alsof er spanning op staat. Maar ook ik heb geen pijnlijke borsten ofzo.. Meer dan afwachten kunnen we niet doen!

14. Moedervandeliefste

Dec 24, 2023
    233
    199
    43
    Female
    Jaa ik hoop idd ook op de 3+ dus denk dat ik maandag doe. Maar 2+3 is ook prima.
    Mijn miskraam was de vorige keer met 5+2, dus zal blij zijn als ik die termijn voorbij ben.
    Wat fijn dat je al zo snel je echo hebt. Geeft toch iets meer geruststelling

15. Moedervandeliefste

Dec 24, 2023
    233
    199
    43
    Female
    Hier wisselt het ene beetje.
    Stemmingswisselingen, af en toe misselijk, zeer moe en heb het koud.
    Gevoelige borsten met vlagen en heel opgeblazen.
    Maar alles dus ene moment erger dan het andere moment.

Tot 10 weken wachten is idd wel erg lang, is het niet mogelijk om eerder te doen?

Lot2023 likes this.
  16. Lot2023

Lot2023 Actief lid

Sep 12, 2023
    241
    288
    63
    Female
    Wow wij hebben echt hetzelfde, want mijn miskraam de vorige keer was ook op 5+ 2 (in de nacht van 1 naar 2 zeg maar)! Dus ik kan niet wachten totdat het dinsdag ochtend is! Moet wel zeggen dat ik toen in de dagen daarvoor ook al wat bloedverlies had, en nu dus niet, dus ik heb echt goede hoop. Eigenlijk is maandag testen beter inderdaad, want dan moet hij echt 3+ aangeven, maar ik red dat echt niet meer :roflmao:
    Herken je echt helemaal dat zodra je die termijn voorbij bent, het echt veiliger voelt ofzo. Nu is het nog zo eng en onzeker allemaal...
    Wanneer heb jij je eerste echo?

Moedervandeliefste likes this.
  17. Moedervandeliefste

Dec 24, 2023
    233
    199
    43
    Female
    Haha wat grappig, echt precies in hetzelfde schuitje dus. Laat het maar snel woensdag zijn dan:rolleyes:
    Mijn echo is pas 23 januari in de avond. Duurt nog heeeeeel lang :roflmao:

Lot2023 likes this.
  18. xDelicious

xDelicious Actief lid

Jan 5, 2017
    492
    241
    43
    Female
    Dankjewel!
    Pas rond mijn nod last gehad van extreem gevoelige borsten en pijnlijke borsten. Daarvoor was het veel minder.
    Misselijkheid begon altijd pas bij ongeveer 6/7 weken. Eerder niet.
    Dat waren de meest overduidelijke kwaaltjes. Dat ik meer moest plassen of meer honger had bijvoorbeeld, is me niet bijgebleven omdat dat niet extreem was.
    ( En ook niet storend haha )

19. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

Feb 21, 2020
    1,713
    1,040
    113
    Female
    Gefeliciteerd en welkom!! Gezellig dat je komt mee kletsen :)

xDelicious likes this.
  20. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

Feb 21, 2020
    1,713
    1,040
    113
    Female
    Ik heb wel wat symptomen maar bij mn dochter had ik niks in dit termijn. Het is ook echt nog vroeg...

Share This Page