Uitgerekende datum ♡ 1 September ♡ Moedervandeliefste - 29 jaar - 4e kindje ♡ Lot23 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Yunaaatje - 31 jaar - 3e kindje 2 September ♡ Lolo8 - 30 jaar - 1e kindje 3 September ♡ Kleinebeer - 33 jaar - 2e kindje en 1e kindje samen 4 September 5 September 6 September 7 September 8 September IkBenEenVosje - 24 jaar- 1e kindje ♡ Enceinte - 27 jaar - 3e kindje en 1e kindje samen ♡ Maureen0910 - 26 jaar - 1e kindje 9 September ♡ ElinX - 25 jaar - 1e kindje ♡ xDelicious - 29 jaar - 3e kindje 10 September 11 September ♡ Rubydali87 - 37 jaar - hopelijk onze regenboogbaby 12 September Annabelll - 30 jaar - 1e kindje 13 September 14 September 15 September ♡ MMJPJ - 35 jaar - 2e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen() | ♡ Verrassing() Echo's/ afspraken: 21 februari - Enceinte - NIPT test + termijnecho 21 februari - Rubydali87 - Counseling 22 februari - ElinX - termijnecho 22 februari - MMJPJ - termijnecho 23 februari - Rubydali87 - NIPT test 27 februari - Yunaaatje - 13 weken echo (iets verlaat ivm vakantie) 27 februari - Kleinebeer - 13 wekenecho 27 februari - Maureen0910 - NIPT 28 februari - Yunaaatje - geslachtsecho 29 februari - Lot23 - 13-weken echo 5 maart - Moedervandeliefste - 13 weken echo 7 maart - Moedervandeliefste - geslachtsbepaling 7 maart - xDelicious - 13 weken echo 11 maart - Enceinte - 13 weken echo 18 maart - Moedervandeliefste - controle 19 maart - xDelicious - controle 20 maart - xDelicious - geslachtsbepaling 25 maart - Maureen0910 - geslachtsbepaling 9 april - Moedervandeliefste - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier was alles weer goed! Ben een paar dagen vooruit gezet naar 11+6. Heel actief kindje, constant afzetten met de voeten waardoor het lastig in beeld te krijgen was Morgen bellen ze me of mijn 13 weken echo wordt vervroegd, omdat ik vooruit ben gezet zou ik 11 maart al 14+4 zijn. Net ook gelijk bloed laten prikken voor de nipt, spannend.
Mooi weer die goede echo's, fijn! Blijft toch mooi dat je steeds wat meer gaat zien. Wij hebben de uitslag van de NIPT al binnen, maar die wordt meteen meegepakt met de vlokkentest. Gelukkig alles goed, maar helaas voor ons niet de uitslag waar we op wachten. Ik hoop dat die deze week komt, anders zullen we nog een weekend over moeten. We weten ook al sinds vorige week welk geslacht het kindje is, dat is ook wel gek met nog geen 13 weken. Ik hoop echt dat de uitslag snel komt, zal een flinke omschakeling zijn als het goed is. Maarja, moet het wel eerst goed zijn. Veel plezier met de echo's vandaag weer
Uitgerekende datum ♡ 1 September ♡ Moedervandeliefste - 29 jaar - 4e kindje ♡ Lot23 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Yunaaatje - 31 jaar - 3e kindje 2 September ♡ Lolo8 - 30 jaar - 1e kindje 3 September ♡ Kleinebeer - 33 jaar - 2e kindje en 1e kindje samen 4 September 5 September 6 September 7 September 8 September IkBenEenVosje - 24 jaar- 1e kindje ♡ Enceinte - 27 jaar - 3e kindje en 1e kindje samen ♡ Maureen0910 - 26 jaar - 1e kindje 9 September ♡ ElinX - 25 jaar - 1e kindje ♡ xDelicious - 29 jaar - 3e kindje 10 September 11 September ♡ Rubydali87 - 37 jaar - hopelijk onze regenboogbaby 12 September Annabelll - 30 jaar - 1e kindje 13 September 14 September 15 September ♡ MMJPJ - 35 jaar - 2e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen() | ♡ Verrassing() Echo's/ afspraken: 21 februari - Enceinte - NIPT test + termijnecho 21 februari - Rubydali87 - Counseling 22 februari - ElinX - termijnecho 22 februari - MMJPJ - termijnecho 23 februari - Rubydali87 - NIPT test 27 februari - Yunaaatje - 13 weken echo (iets verlaat ivm vakantie) 27 februari - Kleinebeer - 13 wekenecho 27 februari - Maureen0910 - NIPT 28 februari - Yunaaatje - geslachtsecho 29 februari - Lot23 - 13-weken echo 5 maart - Moedervandeliefste - 13 weken echo 5 maart - Rubydali87 - 13 weken echo 7 maart - Moedervandeliefste - geslachtsbepaling 7 maart - xDelicious - 13 weken echo 11 maart - Enceinte - 13 weken echo 11 maart - Rubydali87 - cervixmeting 18 maart - Moedervandeliefste - controle 19 maart - xDelicious - controle 20 maart - xDelicious - geslachtsbepaling 25 maart - Maureen0910 - geslachtsbepaling 9 april - Moedervandeliefste - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Uitgerekende datum ♡ 1 September ♡ Moedervandeliefste - 29 jaar - 4e kindje ♡ Lot23 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Yunaaatje - 31 jaar - 3e kindje 2 September ♡ Lolo8 - 30 jaar - 1e kindje 3 September ♡ Kleinebeer - 33 jaar - 2e kindje en 1e kindje samen 4 September 5 September 6 September 7 September 8 September IkBenEenVosje - 24 jaar- 1e kindje ♡ Enceinte - 27 jaar - 3e kindje en 1e kindje samen ♡ Maureen0910 - 26 jaar - 1e kindje 9 September ♡ ElinX - 25 jaar - 1e kindje ♡ xDelicious - 29 jaar - 3e kindje 10 September 11 September ♡ Rubydali87 - 37 jaar - hopelijk onze regenboogbaby 12 September Annabelll - 30 jaar - 1e kindje 13 September 14 September 15 September ♡ MMJPJ - 35 jaar - 2e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen() | ♡ Verrassing() Echo's/ afspraken: 21 februari - Enceinte - NIPT test + termijnecho 21 februari - Rubydali87 - Counseling 22 februari - ElinX - termijnecho 22 februari - MMJPJ - termijnecho 23 februari - Rubydali87 - NIPT test 27 februari - Yunaaatje - 13 weken echo (iets verlaat ivm vakantie) 27 februari - Kleinebeer - 13 wekenecho 27 februari - Maureen0910 - NIPT 28 februari - Yunaaatje - geslachtsecho 29 februari - Lot23 - 13-weken echo 5 maart - Moedervandeliefste - 13 weken echo 5 maart - Rubydali87 - 13 weken echo 6 maart - Maureen0910 - 13 weken echo 7 maart - Moedervandeliefste - geslachtsbepaling 7 maart - xDelicious - 13 weken echo 11 maart - Enceinte - 13 weken echo 11 maart - Rubydali87 - cervixmeting 18 maart - Moedervandeliefste - controle 19 maart - xDelicious - controle 20 maart - xDelicious - geslachtsbepaling 25 maart - Maureen0910 - geslachtsbepaling 9 april - Moedervandeliefste - 20 weken echo 17 april - Maureen0910 - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zit je dan niet bij een verloskundige praktijk? Ik kom om dezelfde reden ook in het ziekenhuis, maar heb alle echo’s bij de verloskundigenpraktijk. Nu merk ik wel dat dingen heel verschillend worden aangepakt per ziekenhuis. Krijg je ook een cerclage toevallig?
Klopt ze testen dan op 2 syndromen waarbij het kindje niet levensvatbaar zal zijn en syndroom van down.
Kwam toch nog even spieken hier! Wat fijn om te zien dat er zo'n goede Echo's en uitslagen zijn!! En jullie nu de veiligere fase in gaan, na de 12 weken!! ♡ Hier ups en downs. Nog afwachtend op menstruatie, daarna krijg ik een echo want bij de controle bleek er nog een restje te zitten (bloed/bloedstolsel) wat hopelijk met de menstruatie mee af komt! Spannend dus alsnog...
Heeey preitje, Ik snap die ups en downs heel goed. Het is ook niet niets! Hoop dat je snel ongesteld wordt en dat alles er dan uit is. Iedereen verwerkt zoiets op zijn eigen manier, maar ik was op een gegeven moment echt toe aan een nieuwe ronde en om weer vooruit te kijken. Het is je zo gegund xx
Fijn om wat van je te horen. Vervelend dat er nog wat zit maar de kans is volgensmij wel groot dat het met de menstruatie mee komt. Ik hoop voor je dat die niet meer lang op zich laat wachten, dan kun je zelf ook voor je gevoel weer door. Hebben ze op het werk goed rekening met je gehouden? Hopelijk wel.
Ja ik krijg bij de verloskundige praktijk nog de 13 weken echo en vanaf dan helemaal over naar het ziekenhuis. Maar het kan wel dat ik vanaf 32 weken weer terug naar de verloskundige praktijk moet/mag. Ik weet nog niet of ik een cerclage krijgt. Als mijn baarmoedermond te kort is/wordt wel. Maar niet preventief als mijn baarmoedermond nog lang genoeg is. Dan willen ze het liever elke twee weken monitoren tot de 24 weken. Krijg jij wel een cerclage?
Okeee, wel fijn, dat ze je zo goed in de gaten kunnen houden in het ziekenhuis. Ja, ik krijg een cerclage en waarschijnlijk i.c.m. medicatie. Mijn baarmoedermond is sowieso te kort, omdat ik er 2 operaties aan heb gehad waarbij ze veel weefsel hebben verwijderd. Ik geloof dat er niet zo veel meer van over is Hierdoor is mijn zoon dan ook te vroeg geboren. Ze weten in ieder geval waar het aan ligt. Dus gaan wij wel preventief aan het werk.
Spannend voor jullie ook @MMJPJ en @Rubydali87 Hopelijk gaat het dit keer goed! Mijn dochter is ook te vroeg geboren, met 29 weken en 5 dagen. Dit ivm een te hoge bloeddruk. Dit keer zit ik al aan de medicatie en heb ik goede hoop dat het langer gaat duren. Maar blijft toch een spannend stukje. Ook merk ik dat ik deze zwangerschap dan toch als een soort nieuw ervaar, omdat ik nu verwacht wel echt langer zwanger te zijn. Weet niet goed hoe het uit te leggen, haha. Heb nu alles via een academisch ziekenhuis, helaas. En zodra ik de 37 weken aantik ga ik naar mijn verloskundige en dan bevallen in een streekziekenhuis. Wil zoveel mogelijk eigen regie behouden.
Echo was hier super goed gegaan! Kindje was heel bewegelijk en op de foto’s zie je hem/haar stretchen in het vliesje. Bij de eerste echo waren we een dag achteruit gezet, maar nu weer 2 dagen vooruit! Voelde zo goed om ‘m nu weer te zien, helemaal blij.
Uitgerekende datum ♡ 1 September ♡ Moedervandeliefste - 29 jaar - 4e kindje ♡ Lot23 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Yunaaatje - 31 jaar - 3e kindje 2 September ♡ Lolo8 - 30 jaar - 1e kindje 3 September ♡ Kleinebeer - 33 jaar - 2e kindje en 1e kindje samen 4 September 5 September 6 September 7 September 8 September IkBenEenVosje - 24 jaar- 1e kindje ♡ Enceinte - 27 jaar - 3e kindje en 1e kindje samen ♡ Maureen0910 - 26 jaar - 1e kindje ♡ ElinX - 25 jaar - 1e kindje 9 September ♡ xDelicious - 29 jaar - 3e kindje 10 September 11 September ♡ Rubydali87 - 37 jaar - hopelijk onze regenboogbaby 12 September Annabelll - 30 jaar - 1e kindje 13 September 14 September 15 September ♡ MMJPJ - 35 jaar - 2e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen() | ♡ Verrassing() Echo's/ afspraken: 21 februari - Enceinte - NIPT test + termijnecho 21 februari - Rubydali87 - Counseling 22 februari - MMJPJ - termijnecho 23 februari - Rubydali87 - NIPT test 26 februari - ElinX - NIPT test 27 februari - Yunaaatje - 13 weken echo (iets verlaat ivm vakantie) 27 februari - Kleinebeer - 13 wekenecho 27 februari - Maureen0910 - NIPT 28 februari - Yunaaatje - geslachtsecho 29 februari - Lot23 - 13-weken echo 1 maart - ElinX - 13-weken echo 5 maart - Moedervandeliefste - 13 weken echo 5 maart - Rubydali87 - 13 weken echo 6 maart - Maureen0910 - 13 weken echo 7 maart - Moedervandeliefste - geslachtsbepaling 7 maart - xDelicious - 13 weken echo 11 maart - Enceinte - 13 weken echo 11 maart - Rubydali87 - cervixmeting 18 maart - Moedervandeliefste - controle 19 maart - xDelicious - controle 19 maart - ElinX - controle 20 maart - xDelicious - geslachtsbepaling 25 maart - Maureen0910 - geslachtsbepaling 9 april - Moedervandeliefste - 20 weken echo 17 april - Maureen0910 - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)