Uitgerekende datum ♡ 29 augustus ♡ Konijntje1205 - 33 jaar - 3e kindje (regenboogbaby) 1 September ♡ Moedervandeliefste - 29 jaar - 4e kindje ♡ Lot23 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Yunaaatje - 31 jaar - 3e kindje 2 September ♡ Lolo8 - 30 jaar - 1e kindje 3 September ♡ Kleinebeer - 33 jaar - 2e kindje en 1e kindje samen 4 September 5 September ♡ Enceinte - 27 jaar - 3e kindje en 1e kindje samen 6 September 7 September 8 September IkBenEenVosje - 24 jaar - 1e kindje ♡ Maureen0910 - 26 jaar - 1e kindje ♡ ElinX - 25 jaar - 1e kindje 9 September ♡ xDelicious - 29 jaar - 3e kindje ♡ Carmendia - 35 jaar - 3e kindje (regenboogbaby) 10 September 11 September ♡ Rubydali87 - 37 jaar - hopelijk onze regenboogbaby 12 September ♡ Annabelll - 30 jaar - 1e kindje 13 September 14 September ♡ MMJPJ - 35 jaar - 2e kindje 15 September ♡ GabrielaH - 29 jaar - 2e kindje ♡ Meisje(5) | ♡ Jongen(1) | ♡ Verrassing(1) Echo's/ afspraken: 25 maart - Maureen0910 - geslachtsbepaling 25 maart - Rubydali87 - cervix meeting 26 maart - Lot23 - controle 26 maart - Enceinte - controle 29 maart - MMJPJ - geslachtsecho 2 april - GabrielaH - controle 3 april - Yunaaatje - 20 weken echo 5 april - Yunaaatje - controle 8 april - Lot23 - 20 weken echo 8 april - Rubydali87 - cervixmeting 9 april - Moedervandeliefste - 20 weken echo 11 april - Kleinebeer - 20 weken echo 16 april - elinX - controle 17 april - Maureen0910 - 20 weken echo 18 april - elinX - 20 weken echo 18 april - xDelicious - 20 weken echo 22 april - Enceinte - 20 weken echo 22 april - GabrielaH - 20 weken echo en controle 22 april - Rubydali87 - 20 weken echo 24 april - xDelicious - controle 26 april - MMJPJ - 20 weken echo 30 april - Lolo8 - echo 27 mei - GabrielaH - controle 24 juni - GabrielaH - controle WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb net een wiegje opgehaald die ik tweedehands heb overgenomen, we gaan hem opschuren en opnieuw in de lak zetten. Ook al aardig wat meisjes kleding verzameld. Het begint voor mijn gevoel nu steeds meer ‘echt’ te worden. Ik dacht eerst ik wacht tot na de 20 weken echo met dingen kopen maar dat is dus al mislukt Ben ik de enige of zijn jullie ook al aan het shoppen? Voor mijn gevoel ben ik zo vroeg.
Door de klachten die ik allemaal heb willen ze uitsluiten dat het geen suiker is. Zelf ging ik er gewoon vanuit dat het door mijn lage bloeddruk komt. Ik kan de link zelf ook niet leggen, want als je juist een lage bloeddruk hebt dan eet je toch iets met suiker om je wat beter te voelen? Ik heb nog nooit een hoge bloeddruk gehad, dus geen idee hoe dat is of voelt. Wil best ruilen met je haha! Neem je dan ook meteen mijn bloedziekte over (enige klacht daarvan is ijzertekort btw dus niks extreems haha)
Is er een app groep ? De echo is goed gegaan vandaag ze konden het niet met 100 procent Is er een app groep ? Vandaag was bij ons de echo ook goed lekker druk kindje Ze kon het nog niet met 100 procent zekerheid zeggen maar wij krijgen een jongetje
Wat leuk een jongetje! Als je je aan wilt sluiten bij de appgroep mag je mij een privé berichtje doen met je nummer
♡ Uitgerekende datum ♡ 29 augustus ♡ Konijntje1205 - 33 jaar - 3e kindje (regenboogbaby) 1 September ♡ Moedervandeliefste - 29 jaar - 4e kindje ♡ Lot23 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Yunaaatje - 31 jaar - 3e kindje 2 September ♡ Lolo8 - 30 jaar - 1e kindje 3 September ♡ Kleinebeer - 33 jaar - 2e kindje en 1e kindje samen 4 September 5 September ♡ Enceinte - 27 jaar - 3e kindje en 1e kindje samen 6 September 7 September 8 September IkBenEenVosje - 24 jaar - 1e kindje ♡ Maureen0910 - 26 jaar - 1e kindje ♡ ElinX - 25 jaar - 1e kindje 9 September ♡ xDelicious - 29 jaar - 3e kindje ♡ Carmendia - 35 jaar - 3e kindje (regenboogbaby) 10 September 11 September ♡ Rubydali87 - 37 jaar - hopelijk onze regenboogbaby 12 September ♡ Annabelll - 30 jaar - 1e kindje 13 September 14 September ♡ MMJPJ - 35 jaar - 2e kindje 15 September ♡ GabrielaH - 29 jaar - 2e kindje ♡ Meisje(6) | ♡ Jongen(1) | ♡ Verrassing(1) Echo's/ afspraken: 25 maart - Maureen0910 - geslachtsbepaling 25 maart - Rubydali87 - cervix meeting 26 maart - Lot23 - controle 26 maart - Enceinte - controle 29 maart - MMJPJ - geslachtsecho 2 april - GabrielaH - controle 3 april - Yunaaatje - 20 weken echo 5 april - Yunaaatje - controle 8 april - Lot23 - 20 weken echo 8 april - Rubydali87 - cervixmeting 9 april - Moedervandeliefste - 20 weken echo 11 april - Kleinebeer - 20 weken echo 16 april - elinX - controle 17 april - Maureen0910 - 20 weken echo 18 april - elinX - 20 weken echo 18 april - xDelicious - 20 weken echo 22 april - Enceinte - 20 weken echo 22 april - GabrielaH - 20 weken echo en controle 22 april - Rubydali87 - 20 weken echo 24 april - xDelicious - controle 26 april - MMJPJ - 20 weken echo 30 april - Lolo8 - echo 8 mei- Moedervandeliefste - controle 27 mei - GabrielaH - controle 24 juni - GabrielaH - controle WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Vooral Zoethout staat er idd om bekend dat het de bloeddruk verhoogd. Mensen met een hoge bloeddruk kunnen dat beter niet eten. En zout eten is ook nog een optie idd.
Ik moet ook wachten tot week 16… dat is aanstaande woensdag. Hoe gaat het trouwens verder met je? Alles helemaal goed gegaan met de cerclage?
Heel toevallig heb ik thee met zoethout gekocht, maar nog niet geprobeerd. Normaal drink ik alleen thee als ik ziek ben haha Maar dankjewel !
aaah okee , dan zal daar ook wel een goede reden voor zijn ja gaat goed! In het begin wel een wat raar gevoel, maar ondertussen voel ik er eigenlijk niets meer van. Merk vooral dat buiten dat het goed is mijn lijf op slot te houden, het ook goed is voor mijn gemoedstoestand. Ik ben een stuk rustiger in mijn hoofd sinds dat ding erom zit. De angst dat het weer fout gaat is natuurlijk groot, maar nu kan ik er eindelijk ook een beetje van genieten. Hoe gaat het met jou? Heb je er ook een beetje vertrouwen in deze keer met de progesteron?
Ik hoop dat het helpt en dat je je snel weer wat beter voelt! Je kan ook van die zouthout stokken kopen bij de snoepwinkel, maar die vind ik super goor dan liever drop
Dat klinkt goed, en kan mij voorstellen dat het mentaal ook helpt. Ik heb gisteren mijn tweede meting gehad en het is 5 mm korter geworden (van 3,5 naar 3,0). Wat nog als goed wordt gezien, maar vind dit wel heel erg spannend. Ben blij dat ik woensdag met die pillen mag starten. Hopelijk houdt dat het op lengte.
Pff spannend allemaal en 5 mm korter is best veel op jouw termijn. Ik hoop dat de pillen goed aanslaan idd. Een vriendin van mij heeft ook eerder een vroeggeboorte gehad, maar wist niet wat de reden van de vroeggeboorte was. Met de progesteron heeft ze maar wel mooi de 37 weken aangetikt. Hoop dat dat bij ons ook zo mag zijn
Gebruikt er iemand hier toevallig ook omega 3 visolie? Ik slik het op advies van de gyn, maar ik ben dus best wel opgeblazen en moet daardoor veel boeren en dat wil je echt niet na zo’n capsule. Het is net alsof er een vis naar boven komt, zo ontzettend vies! Ik vraag me af of er geen alternatief is… ik zie er elke avond weer tegenop het weer in te nemen. Ook omdat mijn misselijkheid nog steeds niet over is. Iemand advies?
Ligt er denk ik aan van welk merk je ze slikt? Ik slik ze zelf van Solgar en boer die niet op. Neem ze wel echt in met het eten. Dus ik ontbijt dan met cornflakes of havermout en tussen twee happen in neem ik die tablet in. Dan boer ik het daarna niet meer op.
♡ Uitgerekende datum ♡ 29 augustus ♡ Konijntje1205 - 33 jaar - 3e kindje (regenboogbaby) 1 September ♡ Moedervandeliefste - 29 jaar - 4e kindje ♡ Lot23 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Yunaaatje - 31 jaar - 3e kindje 2 September ♡ Lolo8 - 30 jaar - 1e kindje 3 September ♡ Kleinebeer - 33 jaar - 2e kindje en 1e kindje samen 4 September 5 September ♡ Enceinte - 27 jaar - 3e kindje en 1e kindje samen 6 September 7 September 8 September IkBenEenVosje - 24 jaar - 1e kindje ♡ Maureen0910 - 26 jaar - 1e kindje ♡ ElinX - 25 jaar - 1e kindje 9 September ♡ xDelicious - 29 jaar - 3e kindje ♡ Carmendia - 35 jaar - 3e kindje (regenboogbaby) 10 September 11 September ♡ Rubydali87 - 37 jaar - hopelijk onze regenboogbaby 12 September ♡ Annabelll - 30 jaar - 1e kindje 13 September 14 September ♡ MMJPJ - 35 jaar - 2e kindje 15 September ♡ GabrielaH - 29 jaar - 2e kindje ♡ Meisje(6) | ♡ Jongen(2) | ♡ Verrassing(1) Echo's/ afspraken: 25 maart - Rubydali87 - cervix meeting 26 maart - Lot23 - controle 26 maart - Enceinte - controle 29 maart - MMJPJ - geslachtsecho 2 april - GabrielaH - controle 3 april - Yunaaatje - 20 weken echo 5 april - Yunaaatje - controle 8 april - Lot23 - 20 weken echo 8 april - Rubydali87 - cervixmeting 9 april - Moedervandeliefste - 20 weken echo 11 april - Kleinebeer - 20 weken echo 16 april - elinX - controle 17 april - Maureen0910 - 20 weken echo 18 april - elinX - 20 weken echo 18 april - xDelicious - 20 weken echo 22 april - Enceinte - 20 weken echo 22 april - GabrielaH - 20 weken echo en controle 22 april - Rubydali87 - 20 weken echo 24 april - xDelicious - controle 26 april - MMJPJ - 20 weken echo 30 april - Lolo8 - echo 30 april - Maureen0910 - controle 8 mei- Moedervandeliefste - controle 24 mei - Maureen0910 - controle 27 mei - GabrielaH - controle 24 juni - GabrielaH - controle WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hey allemaal! Ik ben vanwege de appgroep al een tijdje niet meer hier geweest, maar ik kan mededelen dat wij een jongetje krijgen! Zoooo leuk
Ok Okee dat is misschien wel een idee , tijdens het eten. Ze zeiden dat ik die capsule in de avond moest nemen, geen idee waarom, maar dan neem ik hem tijdens het avondeten. Het is de moeite waard. Ik gebruik Lucovitaal.
Hey meiden, gister de taart aangesneden en hierna de echo foto’s bekeken en het is overduidelijk een jongetje ik en mijn zoon zijn super blij, mijn man hoopte alleen op een meisje