Uitgerekend 1-15 september 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moedervandeliefste, 24 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedervandeliefste

Moedervandeliefste Actief lid

24 dec 2023
    233
    199
    43
    Vrouw
    Pff nog geen 3+ op de clearblue, balen, had het met dit termijn wel gehoopt.

@Lot2023 jij nog getest?

Bijgevoegde bestanden:

Preitjuh90 vindt dit leuk.
  2. enceinte

enceinte Actief lid

17 aug 2023
    339
    338
    63
    Vrouw
    Je zit denk ik net op het randje.. Waarschijnlijk over een paar dagen wel :)

3. enceinte

enceinte Actief lid

17 aug 2023
    339
    338
    63
    Vrouw
    Hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad! Ik heb gister zo vaak ‘de beste wensen voor het nieuwe jaar’ gekregen, nu moet het wel goed komen.. ;) Ik test altijd met tweede urine en toen ik net naar de wc ging en de wc doorspoelde dacht ik ohja, ik wou nog testen :roflmao: Nog moe van vannacht denk ik haha.

4. Moedervandeliefste

24 dec 2023
    233
    199
    43
    Vrouw
    Jaa waarschijnlijk inderdaad, verder geen stress. Vertrouw er wel op dat het goed zit, streepje is nog steeds duidelijk.

Haha oeps! Niet handig om het weg te gooien, morgen nieuwe poging dan maar? :)

5. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Nou die streep is heel duidelijk!! Snap dat t tegen valt als je iets anders verwacht had. Maar je weet dat het termijn geteld wordt vanaf je ovulatie he?

Moedervandeliefste vindt dit leuk.
  6. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Ik had gisteravond weer van die menstruatie krampen. Pff maakt me zo onzeker! Wilde eerst vanmorgen testen en toen dacht ik, doe maar niet want misschien maak ik me dan nog gekker..lastig! Echt blij als die 1e echo geweest is.

7. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Uitgerekende datum

1 September

Moedervandeliefste - 28 jaar - 4e kindje
    Lot23 - 31 jaar - 1e kindje

2 September
    Lolo8 - 30 jaar - 1e kindje

3
    September
    Kleinebeer - 32 jaar - 2e kindje en 1e kindje samen

4 September
    Enceinte - 27 jaar - 3e kindje en 1e kindje samen

5 September
    Preitjuh90 - 33 jaar - 2e kindje

6 September

7 September

8 September

IkBenEenVosje - 24 jaar- 1e kindje

9 September

10 September

11 September

12 September

13 September

14 September

15 September

♡ Meisje () | ♡ Jongen() | ♡ Verrassing()

Echo's/ afspraken:

Lot23 - 12 januari eerste echo
    Preitjuh90 - 19 januari eerste echo
    Enceinte - 22 januari eerste echo
    Moedervandeliefste - 23 januari eerste echo
    Preitjuh90 - 30 januari intake VK
    IkBenEenVosje - 8 februari eerste echo

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

8. Moedervandeliefste

24 dec 2023
    233
    199
    43
    Vrouw
    Ovulatie was 11 december, dus echt randje.

Ik heb ook veel buikkrampen, probeer daar ook niet teveel over na te denken..
    Nog 22 dagen tot echo…
    Gelukkig heb jij hem iets eerder.

Overigens loopt mijn banner elke keer een ruime halve dag achter, gaat vanavond pas naar 5+1.
    Nog meer mensen daar last van?

9. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Jup! Hij is net naar 4.4 gegaan terwijl hij vanmorgen op 4.3 stond, ik wilde het aanpassen maar lukte niet haha. Heel gek! Weten we in ieder geval dat we die banners niet te serieus moeten nemen wat betreft dagen ;).

Randje is altijd shit! Misschien ook doordat ne pas later naar bed gegaan bent, en wat langer hebt gedronken, dan gebruikelijk. Is het toch wat minder geconcentreerd. I dunno!

Hebben jullie ook al last van darmen? Pfff ene moment is het behoorlijk dun en andere moment heb ik n halve bevalling...auw! Bij mn dochter har ik de eerste weken vooral veel diarree en dus nooit last gehad van obstipatie/aambeien.. maar vrees dat t nu anders gaat zijn!

10. Moedervandeliefste

24 dec 2023
    233
    199
    43
    Vrouw
    Ik heb het idd ook al een paar keer geprobeerd te veranderen maar helaas, we moeten het er maar mee doen.
    Hier ook veel last van m’n darmen en daardoor ook buikpijn.
    Ken ik ook niet van eerdere zwangerschappen.

11. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Apart he dat toch weer blijkt dat elke zwangerschap anders is. Heel gek hoe het lichaam dus elke keer anders op hcg reageert!

Moedervandeliefste vindt dit leuk.
  12. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Hoe gaat het hier met de dames? Moet zeggen best goed met mij. Schrik niet meer zo van het bruinverlies. Blijft hetzelfde en heb mezelf erin berust.

Grappige is wel dat een collega van me vandaag vertelde dat ze 10 weken zwanger is. Ik had moeite met mijn mond te houden. Maar heb afgesproken met mijn vriend het voorlopig echt voor onszelf te houden. Dus ben benieuwd naar de reacties over een paar weken van collega’s als ik ook kom met het nieuws :rolleyes:

13. enceinte

enceinte Actief lid

17 aug 2023
    339
    338
    63
    Vrouw
    Mijn test was even donker als zondag. Dat ik zaterdag die knaller heb gehad maakt me wel onzeker. De druk die ik op mijn buik voelde (echt een opgeblazen gevoel) de eerste week voel ik nu helemaal niet meer. Ben er niet helemaal gerust op. Maarja, welke vrouw maakt zich niet gek deze periode :rolleyes:

14. Lot2023

Lot2023 Actief lid

12 sep 2023
    241
    288
    63
    Vrouw
    Hoi meiden,

Allereerst voor iedereen een heel mooi 2024 gewenst! Dat het maar snel september is en we onze kindjes in onze armen hebben ♡♡

Ik ben inmiddels officieel voorbij het punt waar het de vorige keer mis ging! Voel me zo opgelucht en heb echt meer vertrouwen. Zondag, op precies 5 weken, heb ik ook nog een Clearblue test gedaan en die gaf 3+ aan. De vorige keer toen het mis ging stond hij toen op 1-2 weken, dus dat hij nu zelfs was opgelopen was geweldig! Ik tel de dagen af tot12 januari, onze eerste echo! ♡ Wat moet dat een speciaal moment zijn.. Verder ben ik ontzettend moe (lig nu ook even op de bank met m'n warmtedeken..) m'n eetlust is grotendeels weg en heel erg veranderd. Soms denk ik dat ik wat weeiig ben, maar echt misselijk tot nu toe nog niet. Wanneer werden jullie (in eerdere zwangerschappen) misselijk? Verder inderdaad ook last van mn darmen, precies wat @Preitjuh90 zegt :roflmao:, en af en toe krampen. Ik heb het opgezocht en het hoort er volgens mij, omdat je baarmoeder oprekt.. Oja en ik bekijk zo'n 10 keer per dag m'n zwangerschapsapp, ook al weet ik dondersgoed dat die slechts 1x per week een nieuwe update geeft haha!

Wat vervelend van jullie wisselende testen @Moedervandeliefste @enceinte @Preitjuh90! Willen jullie door blijven testen tot de eerste echo? En @kleinebeer wat vervelend van dat bruine bloedverlies. Zo lang het bruin is en niet rood is het volgens mij niet erg, maar ik snap dat je je zorgen maakt(e). Hopelijk stopt het snel! Wanneer mag je voor je eerste echo?

15. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Ja ik denk dat testen verder ook weinig meer zeggen ... die concentratie kan zo wisselend zijn. Ik heb ook geen krampen meer of drukkend gevoel. Dat is sinds een paar dagen verdwenen. Maar denk dat ook dat erbij hoort.

16. enceinte

enceinte Actief lid

17 aug 2023
    339
    338
    63
    Vrouw
    Nee mijn Kruidvat testen zijn op. De lijntjes maken me toch alleen maar onzeker dus ik haal ook geen nieuwe meer. Ik heb nog wel een clear blue met weken liggen. Die wil ik volgende week nog wel doen voor een 3+. Wat fijn voor jou dat je dat punt nu voorbij bent! Hopelijk geeft het meer rust.

17. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Wat fijn dat je dat punt voorbij bent, zal zeker een rust geven nu. En mooi je CB test!

Ik heb toevallig net contact gehad met de verloskundige en heb 9 januari kennismaking c.q. intake gesprek. Denk dat we dan ook een echo inplannen, dat doen ze rond de 10 weken. Dus dat zal in de week van 5 februari zijn.

Lot2023 en Moedervandeliefste vinden dit leuk.
  18. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Uitgerekende datum

1 September

Moedervandeliefste - 28 jaar - 4e kindje
    Lot23 - 31 jaar - 1e kindje

2 September
    Lolo8 - 30 jaar - 1e kindje

3
    September
    Kleinebeer - 32 jaar - 2e kindje en 1e kindje samen

4 September
    Enceinte - 27 jaar - 3e kindje en 1e kindje samen

5 September
    Preitjuh90 - 33 jaar - 2e kindje

6 September

7 September

8 September

IkBenEenVosje - 24 jaar- 1e kindje

9 September

10 September

11 September

12 September

13 September

14 September

15 September

♡ Meisje () | ♡ Jongen() | ♡ Verrassing()

Echo's/ afspraken:

Kleinebeer - 9 januari intake VK
    Lot23 - 12 januari eerste echo
    Preitjuh90 - 19 januari eerste echo
    Enceinte - 22 januari eerste echo
    Moedervandeliefste - 23 januari eerste echo
    Preitjuh90 - 30 januari intake VK
    IkBenEenVosje - 8 februari eerste echo

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

19. Moedervandeliefste

24 dec 2023
    233
    199
    43
    Vrouw
    WT fijn dat je het bruine een beetje los kan laten en wat leuk dat je straks samen met je collega zwanger bent.
    Doen ze bij de intake niet gelijk een echo?
    Februari klinkt zo ver weg maar toch ook zo dichtbij haha.

20. Moedervandeliefste

24 dec 2023
    233
    199
    43
    Vrouw
    Jaa hier ook opgelucht!!
    Vanmorgen opeens veel afscheiding dus was even bang voor bloed maar gelukkig gewoon wit.
    Wat chil dat jij wel die 3+ had!
    Ik ga niet meer testen, heeft weinig zin en koop liever wat kleertjes voor de kleine.
    En ja, dat constant kijken op de zwangerschapsapp, heel verslavend haha

Lot2023 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina