Gefeliciteerd en welkom! Wachten duurt lang hè? Ik ben gezegend met 3 lieve jongens die mij wel bezig houden en een drukke baan. Maar bij een eerste kindje is het inderdaad wat lastiger om tijd te doden. Gelukkig zijn wij er op het forum om in ieder geval een beetje tijd te doden haha
Oef dat is inderdaad lastig, ik kan je geen advies hierin geven. Enkel dat je vooral je eigen gevoel moet volgen en ik hoop dat je dit keer een fijne zwangerschap en bevalling mag hebben. Dat gun ik je! Heftig hoor dat je dat moest meemaken
Enorm bedankt voor je antwoord!! Ja loslaten is de boodschap en gewoon bloedresultaten/echo’s afwachten.
Uitgerekende datum ♡ 1 September Moedervandeliefste - 28 jaar - 4e kindje Lot23 - 31 jaar - 1e kindje 2 September Lolo8 - 30 jaar - 1e kindje 3 September Kleinebeer - 32 jaar - 2e kindje en 1e kindje samen 4 September Enceinte - 27 jaar - 3e kindje en 1e kindje samen 5 September Preitjuh90 - 33 jaar - 2e kindje 6 September 7 September 8 September IkBenEenVosje - 24 jaar- 1e kindje 9 September ElinX - 25 jaar - 1e kindje 10 September xDelicious - 29 jaar - 3e kindje 11 September 12 September Annabelll - 30 jaar - 1e kindje 13 September 14 September 15 September ♡ Meisje () | ♡ Jongen() | ♡ Verrassing() Echo's/ afspraken: Kleinebeer - 9 januari intake VK Lot23 - 12 januari eerste echo Preitjuh90 - 19 januari eerste echo Enceinte - 22 januari eerste echo Moedervandeliefste - 23 januari eerste echo Lolo8 - 23 januari eerste echo Preitjuh90 - 30 januari intake VK IkBenEenVosje - 8 februari eerste echo ElinX - 30 januari eerste echo & intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik ben trouwens met momenten een partij benauwd. Herken dat echt niet van mijn vorige zwangerschap. Las dat het wel kan in het begin van de zwangerschap. Heel frappant om mee te maken. Verder gelukkig nog niet misselijk. Heb dat de vorige keer wel extreem gehad tot ruim 20 weken en wil dat echt niet nog een keer … hoe gaat het bij jullie?
OMG wat een superleuke verrassing! Wat fijn dat het toch zelf gelukt is voordat jullie zo'n traject ingingen. Van harte gefeliciteerd!
Wow wat een verhaal. Ik herken je enorme teleurstellingen en de klap dat het icsi zou moeten worden. Maar jeetje, wat een wondertje!! Echt geweldig voor jullie dat het zo mocht lopen. Gefeliciteerd!!
He wat gek en vervelend! Is het nirt zo dat je sowieso gewoon onder de zorg van de VK valt en alleen als zij je overdragen aan zkh pas het zkh inspraak heeft?? Ik had althans bij mn dochter gewoon een VK rn ben overgedragen met ong 34 weken omdat de kleine erg groot was. Daar was ik alsnog bij de VK in t zkh, niet direct een gyn. Dus bevalling was ook met de VK (gyn is dan supervisor dus wel eindverantwoordelijk maar niet in de kamer zeg maar)
Ja benauwdheid had ik bij alle zwangerschappen, nu gelukkig niet zo erg al bij de andere 3. Wel stukke misselijker én zeeer chagrijnig nog steeds
Oh hier niet! Wel sneller buiten adem. Las dat dat ook kan omdat je hart sws al sneller klopt door aanleg nieuwe bloedbaden etc. Verder vooral moe moe moe! En vanacht werd ik wakker van pijnlijke borsten (lag op mn buik hihi)
Hier gaat het zijn gangetje wel! Rommelende buik en het sneller buiten adem zijn herken ik ook. Dacht vanmiddag nog oei wat is mijn conditie slecht Heb het vanmiddag aan een hele goede vriendin verteld. Ik was haar zoontje van 4 maanden de fles aan het geven en ik zei ‘zo kan ik alvast goed oefenen...’ (ze wist dat we er mee bezig waren) duurde even voor het kwartje viel maar heel fijn om al met iemand te delen. Een andere goede vriendin is nu 11 weken zwanger en toen die me vertelde hoever ze was na de termijn echo had ik gezegd ‘dan schelen we uiteindelijk helemaal niet zo veel‘ ook zij was helemaal verrast en blij voor ons. Verder willen we het met onze ouders en zussen delen na de eerste echo, en na de tweede echo mag iedereen het weten. Spannende periode. Ik kan dit soort dingen heel slecht voor me houden, dus fijn dat ik het al wel met vriendinnen kan bespreken
Leuk he, het vertellen. Daarmee word het ook gelijk n stuk echter... al is t nog steeds n gek idee vind ik!
Jeetje @Annabelll wat een plottwist! Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het toch is gelukt en jullie alle narigheid van IVF/ICSI bespaard is gebleven. Kan me ook voorstellen dat het echt een shock geweest moet zijn! Wanneer heb je je eerste echo? En ook gefeliciteerd voor jou @elinX! Leuk om te zien dat ons groepje steeds groter wordt! Wat leuk dat je het al aan vriendinnen hebt verteld @enceinte! Ik merk dat ik het nog heel spannend vind om te vertellen, dus heb besloten daar mee te wachten tot de eerste echo (nog 8 dagen!). De vorige keer had ik het meteen aan bijna al m'n (goede) vriendinnen verteld, maar toen het mis liep merkte ik dat ik dat toch niet zo fijn had gevonden, dus nu besloten even te wachten. @Preitjuh90 herken jou ook wel dat het nog heel onwerkelijk voelt. Hopelijk wordt het allemaal wat echter als je een hartje hebt zien kloppen. Grappig dat jullie ook wat benauwd zijn met hogere hartslag! Ik merkte dat gisteravond in bed ineens heel erg! En de misselijkheid begint langzaamaan te komen volgens mij. M'n ontbijt bestond vandaag uit droge LU crackers
O wat leuk om het al kwijt te kunnen aan vriendinnen! Mijn vriend wil het echt nog voor onszelf houden, dus ik hou me nog even in. Maar merk dat ik het met de tijd wel lastiger ga vinden. Vooral omdat een goede vriendin nu zelf 14 weken zwanger is en ik weet dat zij het ook onwijs leuk gaat vinden dat we nu tegelijkertijd zwanger zijn. Nog even geduld en dan kan ik het ook vertellen
Vond je het dan niet juist fijn om ook te kunnen delen dat t mis was gegaan? Dat lijkt mij tenminste wel, daarom hebben we ook zoiets van we vertellen t gewoon al aan naasten hihi. Maar je hebt al heel snel echo! Spannend. Kun je dan al een hartje zien kloppen op zo'n vroeg termijn? Jippie, vandaag weer n week verder! Las dat het hartje al gaat kloppen..bizar bizar bizar!
Wat leuk dat jullie zoveel zwangeren om jullie heen hebben! Ik helemaal niemand en verwacht ook niet echt bij iemand iets.. wel jammer want het kunnen delen lijkt me heel leuk!
Uitgerekende datum ♡ 1 September Moedervandeliefste - 28 jaar - 4e kindje Lot23 - 31 jaar - 1e kindje 2 September Lolo8 - 30 jaar - 1e kindje 3 September Kleinebeer - 32 jaar - 2e kindje en 1e kindje samen 4 September Enceinte - 27 jaar - 3e kindje en 1e kindje samen 5 September Preitjuh90 - 33 jaar - 2e kindje 6 September 7 September 8 September IkBenEenVosje - 24 jaar- 1e kindje 9 September ElinX - 25 jaar - 1e kindje 10 September xDelicious - 29 jaar - 3e kindje 11 September 12 September Annabelll - 30 jaar - 1e kindje 13 September 14 September 15 September ♡ Meisje () | ♡ Jongen() | ♡ Verrassing() Echo's/ afspraken: Kleinebeer - 9 januari intake VK & eerste echo Lot23 - 12 januari eerste echo Preitjuh90 - 19 januari eerste echo Enceinte - 22 januari eerste echo Moedervandeliefste - 23 januari eerste echo Lolo8 - 23 januari eerste echo Preitjuh90 - 30 januari intake VK IkBenEenVosje - 8 februari eerste echo ElinX - 30 januari eerste echo & intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Net contact gehad met mijn VK en zij zegt dat ik wel gewoon bij haar kan lopen naast het academisch ziekenhuis. Aangeven dat het ziekenhuis wel eerder een echo wil hebben dan 10 weken ivm eventuele medicijnen. Dus ze gaf aan dat we dinsdag ook meteen een echo doen. Ben heel benieuwd of er dan iets te zien is! Spannend ....