Zo. Een nieuwe, zodat t wat overzichtelijker is. ♥ Uitgerekende datum ♥ 1. 2. 3.(1) BabyNijn - 2e kindje 4.(1) Binby - 2e kindje 5.(1) Feye - 2e kindje 6. 7.(1) Happy0915 - 1e kindje 8.(1) Chocochippie - 1e kindje 9.(1) Zeeuwse - 1e kindje 10.(1) Lolala - 3e kindje 11.(2) Annelie - 2e kindje Noortje - 2e kindje 12.(2) Onlyymariellee - 1e kindje Lolliebol - 2e kindje 13. 14.(1) Brondy - 2e kindje 15.
He, jij bent vandaag ook 4 weken en 5 dagen zwanger. Betekent dat dat jij ook op 12 september uitgerekend bent volgens internetcalculators?
Heyy een nieuwe! Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! Ben nu wel even de namen kwijt om op te reageren.. Feye hopelijk een goede echo! Fijn dat het bloeden is gestopt! Net als Annelie ben ik ook erg nieuwsgierig naar een foto van je testen lollie. Weet niet of dat gaat? Hoe is het verder met iedereen?
Daar zijn we weer . Vannacht weer een droom gehad. Ik droom alleen maar slecht, nu ging ik vreemd in mijn droom! Was ook alweer vroeg wakker terwijl ik normaal voor 10 uur me bed niet uit te krijgen ben, ben deze week al de hele tijd rond 8 uur wakker.
@lollie ja benieuwd na je test. @noortje alleen moe en menstruatie achtige buikkrampen.. ze zeggen dst dat van t oprekken van de spiertjes rond de baarmoeder is... maar this echt pijnlijk.. joe is het met jou? @chocochippie haha ik ben me bed niet uit te slaan xd ah das wel vervelend zulke dromen. Gaan je aan het denken zetten he?
Haha Chocochippie dat is volgens mij niet altijd lekker wakker worden. Ik heb nog geen dromen wel ben ik heel wild in mn slaap.. als mn man al naar zn werk is lig ik vaak overdwars in bed. Vandaag heerlijk een dagje vrij en de kleine laat me dan ook altijd liggen tot 9uur half 10! Wat een heerlijk kind heb ik ook ^^
Dat heb ik ook! Ben steeds om 6 uur wakker en slaap slecht.. Veel wakker..rare dromen. Zullen we de lijst anders kopiëren? Dat is overzichtelijker. Hier slaat de twijfel toe. Ik had gewoon verwacht dat ik meer zou voelen nu, aangezien dit de tweede keer is? Ik ben niet misselijk.. Geen zere borsten. Gewoon helemaal niks. Merk dat ik savonds nauwelijks meer energie heb maar dat is dan ook alles. Word zo onzeker hiervan en ben ook meteen weer bang dat alles weer misgaat. Ik heb ook geen testen meer in huis.. Niet dat het wat zou uitmaken. Pff. Bah
Onlyymariellee ja ik ben ook moe en heb ook steken in mn onderbuik. Soms inderdaad erg pijnlijk. Ik vind eigenlijk de eerste weken van je zwangerschap ook echt niet leuk! Zo onzeker allemaal. Steekjes hier.. dingetje zus en dingetje zo. Steeds het idee datje gaat bloeden. Ik heb ook continu maandverband en tampons bij me voor het geval dat haha Op mijn werk hebben we witte broeken.. (zorg) Dus vaak naar het toilet
annelie ik heb precies hetzelfde. Maar bij mijn eerste had ik ook nergens last van. Het maakt mij ietsje onzeker, masr toch voelt het goed. Maar gisteren leek het alsof mijn lichaam even wilde laten voelen dat ik echt zwanger ben. Ik had echt best pijnlijke steken in mijn rechterborst. Stuk of 5 x een scheut. Haha. Nou ja, nu weer nergens meer last van. Ik merk dat mijn buik al wat boller staat. Schijnt bij een tweede een stuk sneller te komen en ik zie duidelijk dat hij harder is dan normaal (heb van mezelf wel en buikje ook maar nu voelt ie steviger). Sowieso mijn hele lichaam voelt steviger. Apart!
Moet er niet aan denken dat ik ga bloeden. Brrrr dan geloof ik er niet meer in. Idd wat een onzekerheid.. kan niet wachten op eerste echo..
Ah annelie ik snap je onzekerheid maar het hoeft zeker niets te betekenen hoor! Geen zwangerschap is hetzelfde. Sommigen hebben nergens last van terwijl anderen giga veel kwaaltjes hebben.
Ja het zet me wel aan het denken waarom ik hierover droom. Onlyymariellee ruilen? ik heb deze week avonddienst tot 0:00 en vanaf 18:00 al geen energie meer over dus zou graag een paar extra uurtjes slapen. Annelie566 hier soms wel soms geen kwaaltjes zou ook graag nog een test doen maar aan de andere kant zo blijf je bezig. Lastig lastig