Jup! Ik begin meteen, of morgen ofzo Ik vond hem wel tegenvallen de test. Maja het was ook echt waterpis. Zo licht van kleur. Maar wel donkere streep. Heel iets lichter dan controle. Ach ja, ben wel zwanger
En Binby, al nieuws? Ik heb ook nog een test liggen en twijfel of ik 'm wil gebruiken. Ben bang dat ik mezelf gek ga maken als het geen knaller is.... En dan duurt 1,5 week wachten tot een echo nog lang.
Onlyymariellee, ik ben 38. Datum eerste echo weet ik nog niet. Vk belt vanavond terug voor het maken van de eerste afspraak. Ik weet niet of daar ook meteen een echo bij zit? De vorige keer had ik veel bloedverlies gehad en kreeg ik met 7 wk al een echo. Oh en maandag komt moeders voor moeders
Babynijn ja met waterpis zal de test inderdaad wel iets lichter uitvallen! feye ik sta op het punt om morgen naar de kruitvat te gaan om testen te halen. Maar ben ook zo bang dat ze dan weer tegenvallen. Wat kan eens mens zich gek maken he!
Haha heel goed idee Feye!! Fijn dat je een goede test had babynijn! En chocochippie goed gedaan!! Voor zo weinig kan je het niet laten staan!
Onzekerheden horen er nu eenmaal bij. En dit zal zeker niet de eerste 12 weken zijn.... Daarna ben je weer strontzenuw voor de 20 weken echo (eerlijk gezegd vond ik dat enger dan de '12-weken-grens'. Ik ben gelukkig niet zo onzeker. Heel af en toe... Soms heb ik wel even van: wat als ee geen hartje klopt? Maar ja, meer dan vertrouwen hebben kun je niet. En geen bloed of ernstige buikkrampen zie ik als positief (en ja, er zijn verhalen......). En ga vooral niet als een gek zitten googlen! Volgens Internet mag je helemaal niks meer als je zwanger bent!
chocochippie, gaaf toch? Een complete babykamer voor weinig. Heb je dat alvast gehad Babynijn, fijn dat je al mag beginnen voor MvM. Goed dat je meedoet ook! witj76, welkom en gefeliciteerd! Ook heel benieuwd of Binby al nieuws heeft? Ik wacht in spanning af Morgen hebben we een feestje hier, dus lig er vroeg in vanavond. Zo maar eens eerst wat wijde kleding uitzoeken, want we willen het echt nog stilhouden
Wauw, 150,- is een koopje . Wij hebben de babykamer van de vorige zwangerschap ook al vroeg gehaald, met 7 weken. Maar dat was ook zo'n buiten kansje Hopelijk komt Binby snel met goed nieuws...
Ja, de streep was duidelijk en vanaf 6 weken mag je mee doen toch? Ik ben, volgens mijn berekening alweer 6+1. Wat gaat het eigenlijk hard.... We weten het morgen alweer 2 weken! Nog 2 weken en dan de echo..... Vorige x was het makkelijker... Toen ging ik met 4 weken op vakantie en kwam ik terug met 7weken en had ik snel een echo haha. Nu gaat de tijd zo langzaam....
♥ Uitgerekende datum ♥ 01. 02. Lau85 - 29 jaar - 2e kindje 03. BabyNijn - 29 jaar -2e kindje 04. Binby - 29 jaar - 2e kindje 05. Minimelinside - 35 jaar - 1e kindje Feye - 27 jaar - 2e kindje 06. 07. Happy0915 - 1e kindje Diazz - 3e kindje 08. Chocochippie - 23 jaar - 1e kindje 09. Rbnlin - 35 jaar - 2e kindje Zeeuwse - 29 jaar- 1e kindje 10. Lolala - 24 jaar - 3e kindje Angieebrahim - 29 jaar - 2e kindje 11. Annelie566 - 24 jaar - 2e kindje Noortje - 27 jaar - 2e kindje 12. Onlyymariellee - 19 jaar - 1e kindje Lolliebol - 27 jaar - 2e kindje 13. 14. Brondy - 29 jaar - 2e kindje 15. Witje76 - 38 jaar - 2e kindje Steffiekeov?? ♥ Echo's & andere afspraken ♥ 19 Januari Diazz (1e echo) 20 Januari Feye (1e echo) 21 Januari Chocochippie (1e echo) 22 Januari Babynijn (1e echo) & Brondy (gyn) & Binby (intake + 1e echo) 23 Januari Annelie566 (1e echo & intake) & Steffiekevo (2e echo) 27 Januari Onlyymariellee (1e echo) & Minimelinside & Happy0915 (1e echo) 28 Januari Angieebrahim (1e echo) 29 Januari Rbnlin & Babynijn (vk) 05 Februari Brondy (vk) 12 Februari Babynijn (termijnecho) & Zeeuwse (termijnecho + intake)
Dames ik ben intens verdrietig, deze zwangerschap zit wederom buiten de baarmoeder A.s. zondag terug komen, opnieuw bloedprikken, indien verhoogd volgt er een operatie en wordt mijn linkereileider verwijderd.
Oh lieverd, wat een vreselijk verdrietig nieuws! Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht, wat oneerlijk. Ik leef enorm met je mee. Een dikke knuffel voor jou!