Over een jaar of tien Flauw grapje. Ik hoop voor je snel, maar ik vind ook nooit het tweede stuk van de zwangerschap de fitste. Geen ijzer of b12 gebrek?
Same here! Zit als een zoutzak op de bank een poging te doen om wakker te blijven. Zo ff douchen, hond uitlaten en dan maar het middagslaapje weer invoeren. En heel gezellig ben ik dus misselijk van vermoeidheid...Joy!
Ik heb eerlijk gezegd weer redelijk wat energie Wel s'avonds bekaf, maar dat komt omdat ik retedruk ben op mijn werk en ik veel te veel afspreek in de avond. Vandaag laatste werkdag, en dan weer een druk weekend voor boeg. Fijne dag meiden!
pffff! Mag ik heeeeeel even klagen?? Serieus, soms kan ik mensen wel iets aandoen! Lopen we met een aantal mensen buiten de honden uit te laten, en zeg ik tegen mijn hond een paar keer dat iets niet mag (opvoeden heet zoiets) Krijg ik opeens naar mijn hoofd gegooid dat mijn kind dan vast een zwaar leven gaat krijgen...dit mag niet, dat mag niet! ALleen maar omdat mijn hond niet buiten mag eten wat ze wil! Tja, mijn hond én kind mogen nu eenmaal niet alles, en ga mijn kind ook zeker een aantal regels meegeven. Maar blijkbaar is dat in hun ogen niet goed hahaha! Mensen zonder kinderen, of kind ervaring zijn het ergste blijkbaar... en de honden zijn hun kindjes en die mogen álles! Zucht #eindeklaagzang
Gniffel Ik snap je volkomen. Regels zijn goed en nodig ook. Ik had ooit vrienden die op iedere ouder commentaar hadden. Dus ook op mij. Ik kom ze heel zelden nog eens tegen. Ik met vier en hun met twee kinderen. Die kinderen zijn niet te hanteren en ik krijg vaak complimenten dat mijn kinderen zo netjes bij mij blijven. En daar moet ik toch wel om lachen. Als ik niet streng ben word het een chaos. En ook nog eens gevaarlijk. Je hoort zoveel gekke dingen over voedsel buiten waar hondjes aan doodgaan
Ik probeer nimmer de beste vriend van mijn kind te worden. Vrienden zoeken ze zelf wel. Ze hebben meer aan een opvoeder. Dus ja mijn kinderen vinden mij soms wel eens stom. Maar ik ben altijd de beste mama ter wereld volgens hun
Och MiniMe lekker ene oor in en andere oor uit. Jij bepaald de regels voor zowel je kindje als je hond daar heeft een ander niks van te zeggen! Iemand btw de gouden tip voor verkoudheid? Normaal gesproken gebruik ik neusspray maar volgens die vrouw in de kruitvat mag dat nu niet. Maar als ik doe niet heb loop ik dus nog zeker een week met een neus die gewoon leeg loopt. Vandaag al bijna een doos aan tissues weg gesnoten :/. Ze heeft me mentholzalf mee gegeven voor op de borst zodat ik snachts beter kan door ademen. Maar dat helpt natuurlijk niks tegen mijn snotneus! Pff..
Stomen, mentholzalf onder je voeten en dan sokken aan, ui naast het bed. Je mag wel neusspray maar korte periode welke weet ik zo even niet. Zoutoplossing mag sowieso wel. De apotheek kan je beter advies geven. En anders de dokter bellen voor advies.
Als ze weer zo'n opmerking gaan maken, dan horen ze van me! Dan gooi ik het wel op de hormonen hahaha! Dit was gelukkig niet een hormoonreactie van mijn kant. Mijn moeder was het er ff helemaal mee eens dat het idioooot was. verkoudheid pfff ik zou het niet weten wat helpt! Zoutoplossing mag idd, maar doet bij mij helemaal niets. Heb nu Dokter Vogel aanbevolen gekregen door drogist, maar doet ook niet veel. Ik heb chronisch een verstopte neus bij het slapen en wakker worden. En soms als ik het helemaal niet meer trek, dan spray ik (sorry beeb) gewoon een heel klein beetje neusspray. Beter is natuurlijk helemaal niets, maar slaapgebrek is ook slecht Dus kies ik ervoor 1x in de paar dgn een fout te maken. Of je kunt die voor kinderen gebruiken, die heeft iets minder xylometazoline (heet het zo?) daar zit 5 mg in ipv 10. Ik moet hier ook nodig de dokter ervoor bellen, of zij iets weet wat wél helpt
Ow wat er die opmerking ! Waren het gewoon voorbijgangers of wel bekende ? Ik denk niet dat ik me in kon houden ..... Hebben jullie al veel leuks geshopt voor de kleine ? Sommige zullen natuurlijk nog veel hebben van eerdere kindjes. Wij gaan dit weekend beginnen aan het kamertje.ik heb de kamer al leeggemaakt dus even een likje verf op de muur en dan kan ik eindelijk beginnen met ideetjes opdoen en alles gaan kopen Vanaf hoeveel weken zijn jullie volledig overgegaan op positiekleding ? Dus ook truitjes gaan dragen.
Nu bijna 18 weken vd 5e en nog niks gekocht en ook nog geen positiekleding. En niet omdat we het nog hebben ( want ik heb al veel verkocht omdat we dachten dat het bij vier zou blijven voorlopig) Wil volgende week positiekleding gaan kopen. En baby winkelen doen we hier meestal rond week 32 eens een keer.
Het waren bekenden van me, dus daarom vond ik het nog iets vervelender. Ik ben langzamerhand wat dingetjes aan het kopen, maar nog steeds niet heel erg veel kleding. Morgen krijg ik kleding van een kennisje Totaal onverwacht, erg blij mee. Ben benieuwd wat het allemaal is! Kamertje kan op zich al mee begonnen worden, al moet ik nog wat dingen verkopen/weggeven/weggooien.
Het zijn meestal juist de mensen die je kent. Op een of andere manier denken die echt alles te kunnen zeggen. Hier word ik er ook af en toe gek van. Gewoon niet naar luisteren en lekker je eigen plan trekken. Enne, waren er maar meer ouders die wat strenger zijn. Soms zijn de kinderen zo'n losgslagen projectielen.
Dat ga ik echt even proberen . Ik gebruik altijd otrivin, is de enige die werkt bij mij. Iris balk hier gaan we morgen de babykamer afmaken, de muren zijn al geverfd, morgen plinten leggen en dan de meubeltjes naar boven dan heb ik weer ruimte in mijn schuur. enne shoppen... als het kon had de kleine binnenkort al een inloopkast nodig gehad. Tot nu toe een paar kleertjes gekocht. tegenwoordig zie ik heel veel kinderen die gewoon buitenzinnig brutaal zijn tegen hun ouders en waarbij ouders de macht gewoon kwijt zijn. Tsja consequent zijn is niet altijd makkelijk maar absoluut wel nodig! Hier zijn wij het qua opvoeding helemaal met elkaar eens en dat is ook belangrijk anders snapt het kind er ook niks van.
Heey meiden Ik hadt afgelopen woensdag een echo. Alles was goed, en de meting voor m'n cervix was nog helemaal uitstekend. Zo op luchting, over 2weken weer een echo ivm met meting cervix. En we krijgen Een zoon. Zo blij Xxx
khoe877 Gefeliciteerd een jongen wat leuk . Ik ga het op de lijst zetten! Wat fijn dat alles goed was, kan je al een beetje genieten?