Een echt drukkend gevoel heb ik niet, wel dat het een stuk gevoeliger is als mijn blaas vol is. Wat ik zelf heb en irritant vind, is dat ik amper op mijn rug kan liggen zonder benauwd te worden. Ook zo lekker vaag
Nee dat drukkende gevoel ken ik niet. Wel heb ik als ik teveel buk of gewoon te veel doe dat ik last krijg van krampen. Dan weet ik gelijk dat ik rustiger aan moet doen. Diazz o dat klinkt zo herkenbaar zodra ik in bed ga liggen gaat me neus dicht zitten en krijg het me dan toch benauwd
Ja, Diazz en Chocochippie, dat herken ik ook haha. Irritant is dat! En vooral ook een dichte neus, heb nog geen klachten van manlief gehad maar het zou me niets verbazen dat er zaag-geluiden uitkomen 's nachts Rbnlin, heb ook weinig last van wat je aangeeft; ik denk dat het ook wel per vrouw scheelt, dat blijkt maar weer! Ik wijt alle pijntjes en krampjes maar aan de groeiende babbie . En die volle blaas, tja, die zit nu veel vaker vol , is inderdaad gevoeliger. Is dat misschien wat je voelt Rblin? Kunnen jullie nog op je buik liggen? deed dat vanochtend even(niet vaak dus), maar lag niet echt comfortabel meer; het gaat nu echt groeien geloof ik! zo, dit was het spreekkwartiertje weer even met de lichamelijke symptoompjes haha. Oeps, ik ben je naam even kwijt *bloos*, maar eh, meid met de sonde-voeding en de succesdag gister; hoe voel je je vandaag?
Hi hi, geeft niets. Ik heb ook moeite met de namen onthouden. Gister ging zo goed, alleen s'avonds wat maagzuur eruit gegooid. En nu ben ik eigenwijs, en heb het ziekenhuis niet gebeld probeer het vandaag gewoon weer Morgen zowiezo een afspraak met de verloskundige en dan gaan we het wel zien denk ik. Maar ook vandaag gaat best goed, heb al 900cc gedronken, en moet minimaal 1,5 ltr. Dus ben goed op weg. Enne, op mijn buik liggen, dat kan al weken niet meer. Veel te pijnlijk. Tijdens mijn vorige zwangerschap kon ik ook niet meer op mijn rug liggen, dan drukte de baby aderen dicht en werd ik duizelig.
Het gaat ook vandaag weer de goede kant op dus?! Fijn hoor! Dat bedoel ik dus ook, benauwd en duizelig op mijn rug. Mijn neus zit dus niet dicht, of verstopt. Baby heeft vandaag een rustig dagje geloof ik. Net toch maar effe het hartje geluisterd haha
Ik denk eigenlijk ook dat het het groeien is. Woensdag anders maar even naar het inloopspreekuur van de vk en het vragen. En anders donderdag misschien vragen als ik de pretecho heb. Zo benieuwd of het nog steeds een meisje is .
hallo dames iedereen heeft wel last van pijntjes zie ik, gelukkig valt het bij mij nu wel mee ben eerder nog steeds best moe en heb ik nog steeds moeite met een werkdag... hopelijk is het nu dan ook snel weer 18:00
@ vriend wat goed en een dappere beslissing. Hopelijk krabbel je wat op en blijft het zo goed gaan. @kwaaltjes hier continu buiten adem door de harde buiken. Ik kan sinds de zwangerschappen ook niet meer op mijn rug slapen. Ook niet zonder zwanger te zijn. vandaag flink balen. Dweilen lukt niet meer. Wasmanden tillen wil niet meer. Bukken gaat amper. Kids tillen is een veldslag. Ik zou vandaag mee doen met waterpolo. Nu is mannetje maar mee omdat het mij niet lukt. Heb nu drie kids in bad zitten. Was het maar half negen
Ooh ik heb weer heeel veel bij te schrijven op iedereen, maar dat lukt me weer niet haha! @Vriend, fijn dat je nu al 2 dagen zonder sonde bent! Hopen dat het goed blijft gaan. pijntjes hmm nog steeds alleen maar last van mijn rug, en linkerheup bij te lang staan. Vaker plassen ook. Maar verder moet ik nog steeds et hartje luisteren als ik zeker wil weten dat ik zwanger ben hahaha! Op mijn buik liggen gaat ook nog steeds erg fijn. Al lig ik half zij,half buik maar geen klachten. Hoop aldoor dat ik dan misschien iets van beweging ga voelen, maaaar nee! Meneer houdt zich nog goed verscholen en stil. @Matonneke, wat ik me afvroeg: Hoe is het eigenlijk met je bloedingen? Of waren die al gestopt en heb ik dat volledig gemist?
Meiden, als jullie het niet erg vinden haak ik hier weer in. Afgelopen dagen ziek geweest. Maar was er hier nu een FB groepje gemaakt???
minime die bloedingen ja vreemd verhaal. Dan twee dagen dan paar dagen niks. Ik durf eigenlijk nergens zonder bescherming heen te gaan. Nu gaat het alweer even goed (snel afkloppen) brondy och jee. Weer beter nu? Vervelend hoor ziek zijn. En ja er is een facebook groepje. Minime weet hier meer van en kan je toevoegen. Vandaag weer een nieuwe dag. Spannende dag voor manneke op het werk. Zoonlief heeft gisteren certificaat van waterpolo gehaald. Over mezelf heb ik het maar even niet . Fijne dag dames. En niet wegwaaien.
Nou het begint inmiddels wel duidelijk te worden dat de kleine niks van koffie moet hebben. Vanochtend weer de wc pot bekeken na een bakkie koffie vreselijk Op mijn werk inmiddels geen zware taken meer Ik controleer nu alles en heb de eindverantwoordelijk voordat de orders weggaan. Zo leuk! Geen gesjouw en getil meer.
Wat goed dat je nu een aangepaste functie hebt. Geniet daarvan en misschien de koffie voorlopig laten staan of cafeïne vrije? Hier ga ik zwanger of niet altijd over mijn nek van koffie. Haha
Ja ga sowieso eerst wel wat eten voordat ik koffie ga drinken misschien werkt dat ook. Ben zo blij dat ik aangepast werk heb gekregen. Van dat gebuk getil en gesjouw kreeg ik voortdurend kramp en steken.
Ik eet sowieso ook voordat ik wat anders ga doen amders word ik gelijk misselijk. Dat bukken en tillen kun je beter ook maar vermijden. 17,5 week alweer. We keken allemaal zo uit naar de 12 weken grens en nu zijn we al bijna op de helft.
Ja nog even en we hebben allemaal de 20 weken alweer aangetikt!. Gaat zo hard. Nu wacht ik nog steeds tot ik de kleine gaat voelen. Hoop dat dat gauw is
Hier voel ik de kleine wel heel vaak. Maar echt contact leggen lukt mij in de late avond het beste. Als ik ontspannen op de bank lig. Dan leg ik mijn handen op mijn buik en kort daarna komt de kleine in actie. En als ik moet hoesten ook. Hier heeft de kleine overigens al een voorkeur houding. Met de bene aan de linkerkant en lichaam rechts. Door de vele harde buiken kan ik precies zien waar hummel zich begeeft.
@brondy, Jaaa er is een Fb groep Als je me ff een pb stuurt met daarin je naam, dan voeg ik je even toe aan mijn vriendenlijst en dan gelijk aan de groep. Fijn dat je je weer iets beter voelt! Welkom terug @Matonneke, Hmmm lastig zeg! Maar wel fijn dat het nu weer even gestopt is. Hard afkloppen! Super dat je de kleine zoveel al voelt, en al echt contact kan maken. @Chocochippie, hahaha geen koffie meer voor jou dus Alleen in de ochtend, of wil beeb ook niet dat je het op een ander tijdstip drinkt? Dan maar theeleuten? Hier eindelijk het idee dat buik iets meer groeit... Nog niet zichtbaar helaas, maar voelt anders dan anders
Even een weekje niet de mogelijkheid gehad om hier actief te zijn, dus ga als een speer even alles doorlezen. Ik voel me weer terug beroerd en dan druk met werk, harde buiken en slecht slapen.... geen ideale combi. Vandaag gaan het eindelijk was beter, echt een nacht in coma gelegen en het was half 12 toen ik pas uit bed stapte. Het was gewoon even nodig. Facebook.... MiniMeInside je hebt een pbtje Morgen.... als het goed is weten we morgenavond wat het wordt, spannend
MiniMe Het maakt de uk niet zoveel uit wanneer ik het drink. Er word standaard 1 kop koffie uit gegooid. Nu maar rustiger drinken en eerst wat eten voordat er koffie in gaat. Zeeuwse Veel plezier morgen