Noa... welkom bij de club Vriend... wat een goed nieuws om te lezen dat je toch goede dagen hebt en wat kan eten ipv sonde. Hoe gaat het vandaag? Rbnlin... dat heb ik ook, dat is de baarmoeder die aan het groeien is. Niet altijd een lekker gevoel, ik probeer wel om te voorkomen dat m'n blaas echt vol zit door gewoon iets eerder naar de wc te gaan dat scheelt al een stuk van de pijn. Buik liggen.... Ik heb zondag een massage gehad voor de bandenpijn en m'n rug en ik moest ook een deel op m'n buik liggen. Dat gaat wel voor een half uurtje ofzo maar dan word ik wel echt bond en blauw geschopt van binnen. Nu heeft m'n moeder een speciale bank voor zwangere vrouwen waardoor je buik en borsten ruimte hebben als je op je buik ligt dus ik ben benieuwd de volgende keer. Verder lig ik eigenlijk nooit op m'n buik. Op m'n rug gaat ook niet meer iedere nacht dan doet m'n buik zeer, rare combi maar ja. Gewicht..... nog even en ik tik de -10 kilo aan. Tot nu toe nog steeds aan het afvallen, de teller staat nu na 11 weken op -9,8 kilo.
Hallo dames, Vanochtend bij de vk geweest. Was een beetje zenuwachtig, maar de vk stond volledig achter onze keuze. We gaan dus gewoon door met kleine beetjes eten en veel proberen te drinken. Gelijk getest op ketonen en die waren goed. Wel wat afgevallen, maar dat viel gelukkig mee. Zo fijn om goede begeleiding te hebben, gaan nu elke week op controle. En zodra ik me niet goed voel moet ik tussendoor terug komen. Ik was een beetje bezorgd voor de kleine omdat ik die alweer een tijdje niet gevoeld had, maar ze doet het prima. Blijkt dat m'n placenta naar voren geschoven is, dus ze trappelt lekker in een kussen En nu dus voorlopig elke week een echo jippie! En maar hopen dat het me zelfstandig lukt en dat ik iets meer rechteroog kan ipv liggen. We zijn op de goede weg.
Vriend fijn dat de vk jullie steunt! Duimen draaien dat alles goed blijft gaan. en jeetje wat super vervelend dat je nu elke week een echo krijgt zeg
Wat fijn vriend, dat het de goede kant opgaat. En inderdaad, wat vervelend, al die echo's Hoe gaat het verder met alle dames? Hier vandaag weer aan het werk. Ben nu al met mijn verlof bezig haha
@Vriend Fijn dat het beter gaat en inderdaad goed dat je goede begeleiding krijgt. buikliggen Het kan nog wel, maar ben geen buik slaper. Lig liever op mijn zij, al werd ik dan misselijk en moest ik toch gewoon op mijn rug liggen met mijn hoofdeinde iets omhoog. Gewicht Euh......laatste tijd niet gewogen eigenlijk. Binnekort maar weer eens doen en mijn buik opmeten, lijkt nu ineens hard te gaan, hahah Borsten ZIjn die van jullie ook al zo gegroeid?? Alweer bijna 2 maten, tjonge, hopelijk is het nu klaar.
Vriend fijn dat je goede begleiding krijgt bij je vk en elke week controle erg fijn ! Hier gaat alles zijn gangetje druk met werken en ik denk ook al steeds aan mijn verlof...ben echt kapot s avonds. Wat doen jullie ? werken tot 34 of tot 36 weken ? Ik stop met 34 weken en in mijn verlof loopt mijn contract af dus lekker vanaf half juli genieten..
vriend geweldig en heerlijk die ondersteuning van de vk. Hopelijk heb je steeds meer goede dagen en steeds minder slechte dagen. verlof ik kan helaas niet met verlof. Alhoewel sommige mensen nog steeds in de veronderstelling zijn dat thuis blijf moeder zijn een lange vakantie is. Voor mij zullen ook de laatste weken heftig zijn. gewicht ik heb geen idee. Was tm week 16 400 gram aangekomen ik denk nu wel een kilo per week erbij. borsten ja hier inmiddels ook formaat bezoekje dr. schumacher. kwaaltjes inmiddels gepromoveerd tot 3/3,5 uur slaap per nacht. Continu adem happen door de harde pijnlijke buiken. Helaas spelen mijn lymfen ook op waardoor ik druk in mijn hoofd heb, slecht kan kauwen en mijn kaken niet eens zover van elkaar kan doen dat mijn tandenborstel er tussen past. Dit hele euvel stond voor dit jaar op de planning. Acht operaties verdeeld over vier jaar en onder narcose mijn tanden laten verwijderen ivm die lymfeklieren. ik schaam me rot ervoor. Ach ja voor je het weet is het 2016 en pakken we dat traject weer op
Verlof gister op het werk toevallig een gesprek over gehad. Ik zou in principe vanaf 25juli tot 14november met verlof gaan. Verplicht 6 weken van te voren is het bij ons. Aangezien ik voor een uitzendbureau werkt en de regels gaan veranderen zou ik eind november voor 6 maanden thuis moeten gaan zitten en mag daarna pas weer terug komen. Gelukkig willen ze op het werk dit gaan combineren met mijn verlof. Dus ga ik vanaf 1 juli al weg tot 1 januari. Ik zeg gewoon 6 maanden zwangerschapsverlof Nog 13 weken werken whoeehoee! Borsten ben opzoek maar een meegroei bh maar snap er de ballen niet van. Neem aan dat je die gewoon in je eigen maat moet kopen? kwaaltjes ochtendmisselijkheid is hier weer overduidelijk aanwezig. Ook nog elke morgen hoofdpijn bij het opstaan.
Hoi Matonneke, wat balen dat je lymfeklieren zo vervelend zijn. Hopelijk gaan ze binnenkort weer wat mee werken zodat je je wat beter voelt. Veel sterkte. Kan je overdag nog wat bij slapen?
Dit valt nog mee. Drie jaar geleden kon ik een jaar niet eten hierdoor. Overdag bijslapen lukt helaas niet met een twee jarige die niet meer wil slapen. Vandaag veel fietsen. Ene zoon gaat uit spelen en de andere een feestje. chocochippie oehhh lekker hoor. Lang verlof. Meegroeibh dat ligt er echt aan hoe ze vallen. Ik zou me laten adviseren bij een goede lingeriewinkel
Vriend.... dat is al goed nieuws, ik hoop dat je vanaf nu betere dagen krijgt en erg vervelend al die wekelijkse echo's Matonneke... Oei dat klinkt niet heel lekker met je lymfen. Hopelijk is dit na de operaties in 2016 over. Verlof.... ik heb m'n verlof ook al uitgerekend, eigenlijk ligt de envelop voor de ZEZ/UWV al klaar vanaf half Maart ook al mag die pas half/eind Mei op de post. Ik heb ook gekozen voor het verlof vanaf 34 weken. Dus ik heb verlof van 27 Juli t/m eind November/begin December, ligt er natuurlijk aan of de uk langer blijft zitten of niet. Al ken ik mezelf, ML neemt het fysieke deel van mijn werk over en ik zal toch tussendoor de rest doen al is het op een laag pitje en ook als ik extra hulp nodig hebt dan is m'n moeder en m'n vriendin in de buurt die met alle liefde helpen. Zo draait alles toch gewoon door. Als zelfstandige ben je niet verplicht om 16 weken ook echt niks te doen dus ik denk ook niet dat ik echt 16 weken vol verlof heb Borsten.... Die zijn groter en steviger, tot nu toe nog maar 1 maat dus dat valt nog wel mee. Kwaaltjes... Ze gaan hier echt met pieken en dalen. Misselijkheid blijft, overgeven/hoofdpijn/harde buiken wisseld per dag. En sinds een weekje hoort slecht slapen er dus ook bij. Al was het vanacht wel echt kort, heb 1 uur nog gezien en om 3.56 riep m'n blaas en gelijk klaar wakker. Vandaag pakketdienst dus even bijslapen wordt het niet Echo.... Joehoe vanavond hebben we de echo en zullen we hopelijk weten wat het is.
Oe! Spannend Zeeuwse! Hopelijk ligt hij/zei er goed voor en is het goed te zien! Borsten zijn hier ook weer flink in grootte toegenomen.. denk wel 2 cupmaten.. gelukkig had ik nog bh's liggen van mn vorige zwangerschap, die passen nu weer prima.. Vannacht mn eerste harde buik gehad.. zucht, als ik aan het eind liep waren mn vliezen zeker weten gebroken! Ik lag al lekker optijd op bed en manlief was naar een vergadering en zou pas laat thuis zijn. Toen hij thuis kwam is hij gaan douchen, en omdat het zo vreselijk waaide zette hij na het douchen niet het badkamerraampje open maar gewoon de deur naar de overloop.. en daar hangt een brandmelder.. die natuurlijk afging op al die waterdampen... Gelijk rechtop in mn bed en wilde gelijk naar de kamers van de kinderen rennen om ze te halen.. Man greep me vast en zei dat ie gedoucht had en dat ie daarom af ging.. heb hem toch een potje uitgescholden... Maar weer gaan liggen met een hele zere harde buik.. Zucht...
Het was echt een eigenwijsje vandaag. Het lag met de rug naar ons toe, pas tegen het einde draaide het een keertje goed. De trucendoos van de VK maakte geen enkele indruk. Het was wel een druktemaker en behoorlijk actief, mocht me alvast voorbereiden op een heel druk kindje in m'n buik de komende tijd want het lag echt geen moment stil. Maaaaaar..... netjes de beentjes dicht en de navelstreng ertussen dus er was niks te zien en door de navelstreng kon ze ook niks zien omdat die de zicht belemmerde. Nog eventjes geduld hebben tot de 20 weken echo
Diazz Ik wil wel een beetje met je ruilen hoor Matonneke Dat geloof ik graag, helemaal omdat jullie al een aantal kids rond hebben lopen. Borsten Heb geen meegroei BH's, vind ze te elastisch en heb t idee dat ze niet genoeg ondersteunen had voor mijn eerste zwangerschap D en aan het einde van de bv nog C, dus moest toen nieuwe kopen. Heb de oude bewaard en die draag ik nu weer. Maar zit alweer bijna op E, volgens mij ben ik daar wel zo'n beetje geeindigd bij de eerste zwangerschap of F, weet t niet meer. Maar heb dus gewoon nieuwe gekocht in die maat die ik had. Een paar hoor en in de aanbieding Verlof Ik neem pas bij week 36 verlof. Mijn collega is nu met verlof en we hebben zo maar 1 week dat we alles kunnen bespreken en overdragen. En ik neem tot eind dit jaar vrij. Dus plak er eigenlijk een maand extra aan vast, vind ik wel fijn met de borstvoeding. Heb dan 4 maand gewoon volledig zelf kunnen voeden. Heb ook nog 3 weken zomervakantie juni / juli
Goedemorgen! Vriend; goed nieuws meid, en geniet maar vooral van je wekelijkse spiekmomentjes...! Sterkte Matonneke! Oh, hij of zij houdt jullie wel in spanning he Zeeuwse, haha! Zo zie je maar, we hebben er uiteindelijk weinig over te zeggen . De kwaaltjes; eigenlijk voel ik me super, ok, soms nog wat lam 's avonds, maar vergeleken met de eerste weken een peuleschill! Misschien komt het ook wel met het zicht op de vakantie vandaag , vanavond vliegen we! En ja, na dat luxe kadootje zo in april, is het nog 3 maanden werken om vervolgens met 33 weken al vrij te zijn...... Luxe he! (Schoolvakantie zit erin, dus pik nog 1,5 week vakantie mee) Mijn zusje heeft nu al bijna verlof, ben zó benieuwd naar hun kleine mensje💖.. Zo, ik ga maa eens in de benen, pakken! Meiden, een fijne dag hoor!
Jellybean, hele fijne vakantie! Geniet ervan, met zijn drieeën Verlof, ik ben er nog niet uit, erg he?! Ik ga sowieso met 36 weken officieel met verlof, maar neem óf daarvoor óf aan het einde 4 weken vakantie. Kan het natuurlijk ook weer verdelen, 2 weken ervoor en 2 weken erna Zoon heeft me vandaag weer ouderwets laten uitslapen, heerlijk. Hij werd om 09:50 uur wakker en zit nu relaxt zijn ontbijt te eten. Hij lag er gisteren wel wat later erin, 19:30 uur ipv 19:00 uur. Ik ga zo onze koffer inpakken. We gaan morgen t/m maandag weg, paaseieren in België zoeken
Diazz.... Ons gevoel zegt ook een meid al heb ik soms wel zoiets van t kan ook net een grapjas zijn als vaders en gewoon ons gevoel in de maling nemen en een jongentje zijn. Meegroei BH's.... ik heb er wel naar gekeken maar ga er niet aan beginnen, zo te zien geven ze voor mij te weinig steun. Ik heb gewoon het zelfde merk als normaal gekocht in de uitverkoop en dan 1 maatje groter en die zitten prima. Verlof.... Zijn er eigenlijk ook toekomstige vaders die verlof pakken als de kleine er is? ML neemt geen vakantie op in de zomer maar zijn vakantie gaat in zodra ik beval en dan in elk geval 3 volle weken.
Wij gaan eind mei 17 dagen op vakantie, en man heeft na de bevalling 3/4 weken vrij. Wat haalbaar is. Hij is manager, en ze zijn al panisch als ie een dag vrij is.