Binby, Wat verdrietig, ontzettend veel sterkte gewenst om dit te verwerken. (en sorry voor de overgang hoor, nu met dit nieuws, maar weet niet zo goed hoe en waar ik het anders mag melden; Onlymarielle, wil je mij in het lijstje erbij zetten..? 9 september is de datum als alles goed mag blijven gaan)
Ik heb vanmorgen na toiletbezoek ineens wat rood bloed op mijn papiertje. Ik schrok wel even! Het was alleen dat, nu niks meer. Volgens Internet moet ik me geen zorgen maken en komt het veel voor. Ik ken het van vriendinnen ook... Maar vind het wel spannend hoor! Ik heb geen buikpijn oid. Hopelijk blijft her hierbij....
Hey dames, Moet hier blijkbaar heel wat bijlezen Had gisteren nog een Nieuwjaarsfeestje. Moeilijk om altijd te verantwoorden waarom je nooit iets drinkt (een wijntje ofzo) Mijn boobies doen enorm pijn!! Pfieuw! Maar is een goed teken zeker
Oh babynijn dat zal wel even schrikken geweest zijn! Hopelijk blijft het inderdaad daarbij. Ik word gestoord van de jeuk!
Ik was op zich rustig... Ik kon het ook niet geloven haha. Maar later schrok ik toch even. Nu wel weer relax.... Ik weet dat het voor kan komen, maar je ziet het liever niet natuurlijk...
Sterkte Binby! Ik ben sinds gistermiddag hartstikke ziek. Hele nacht overgegeven, hele erge buikkrampen(samen met bandenpijn) en 38,5 graad koorts en hele erge diarree. Mja ik kan niks binnen houden dus ik 'poep' alleen water. Heb een fikse buikgriep vrees ik.. Voel me echt verschrikkelijk.. Hoop dat het geen kwaad kan voor de zwangerschap. Wie weet hier meer van? Lange tijd geleden dat ik zo ziek ben geweest. Maak me echt best een beetje zorgen.
Goedemiddag dames, Ik sluit mij graag aan bij deze groep! Volgens alle berekeningen ben ik 14 september uitgerekend! Ik heb nog niet alles gelezen dus ik ben nog niet op de hoogte van al het reilen en zeilen... Allemaal in elk geval GEFELICITEERD! @Annelie566: ik wens je veel beterschap! Hoop dat je snel weer opknapt. Mocht je je te lang ongemakkelijk voelen zou ik gewoon de VK of HA bellen, wellicht kunnen zij je geruststellen!
Babynijn, dat is inderdaad even schrikken. Het zal vast niks betekenen. Hou het gewoon effe in de gaten. Annelie, beterschap meid! Hoop dat je gauw opknapt. Het kan volgens mij voor de zwangerschap geen kwaad. Binby, hoe gaat het meid? Denk aan je! Welkom Faith, en GEFELICITEERD! Ik ga nu de gastvrouw uithangen, fijne dag meiden!
♥ Uitgerekende datum ♥ 01. 02. Lau85 - 29 jaar - 2e kindje 03. BabyNijn - 29 jaar -2e kindje 04. Binby - 29 jaar - 2e kindje 05. Minimelinside - 35 jaar - 1e kindje Feye - 27 jaar - 2e kindje 06. 07. Happy0915 - 1e kindje Diazz - 3e kindje 08. Chocochippie - 23 jaar - 1e kindje 09. Rbnlin - 35 jaar - 2e kindje Zeeuwse - 29 jaar- 1e kindje Jellybean79 - 35 jaar - 1e?? Kindje 10. Lolala - 24 jaar - 3e kindje Angieebrahim - 29 jaar - 2e kindje 11. Annelie566 - 24 jaar - 2e kindje Noortje - 27 jaar - 2e kindje 12. Onlyymariellee - 20 jaar - 1e kindje Lolliebol - 27 jaar - 2e kindje 13. 14. Brondy - 29 jaar - 2e kindje 15. Witje76 - 38 jaar - 2e kindje Steffiekeov?? ♥ Echo's & andere afspraken ♥ 19 Januari Diazz (1e echo) 20 Januari Feye (1e echo) 21 Januari Chocochippie (1e echo) 22 Januari Babynijn (1e echo) & Brondy (gyn) & Binby (intake + 1e echo) 23 Januari Annelie566 (1e echo & intake) & Steffiekevo (2e echo) 27 Januari Onlyymariellee (1e echo) & Minimelinside & Happy0915 (1e echo) & Jellybean (1e echo) 28 Januari Angieebrahim (1e echo) 29 Januari Rbnlin & Babynijn (vk) 05 Februari Brondy (vk) 12 Februari Babynijn (termijnecho) & Zeeuwse (termijnecho + intake) Ik hebmezelf even op 20 gezet.. Verjaardag vandaag dus sorry als ik wat trager dingen aanpas