Matonneke wauw jij bent nu alweer op de helft! Gaat hard he. Bij mij gaat de hoofdpijn alleen weg met 2 paracetamol's. 1tje is niet genoeg het blijft dan de hele dag zeuren.
chocochippie pas over zes dagen officieel op de helft. Maar hoop weer in week 38 te bevallen. Gaat wel snel hè. Hmm hopelijk vind je nog iets wat de hoofdpijn voorkomt. Wie weet kun je de oorzaak achterhalen. Het kan er echter ook gewoon bij horen helaas
LadyB Ja hoor! Ik ga je op de lijst zetten Welkom en gefeliciteerd Matonneke ik hoop het ook dan weet je tenminste waar het door komt.
Hoooooi dames, Hoe is het hier? Wij hebben een heerlijk lang weekend gehad, echt genoten! Nu eerst alle was wegwerken Lees later effe bij!
Yeeh mag weer een pakket ophalen altijd leuk! Kreeg net de email van Kruitvat. Van de week maar even doen dan! Diazz Goed om te lezen dat je hebt genoten van je paasweekend! Her gaat alles goed, helemaal kapot na zo een druk weekend. En morgen alweer 4 uur de wekker vanavond vroeg op bed dus.
Goedemorgen ladies diazz welkom terug en goed om te horen. Succes met mount laundry. chocochippie succes om vandaag weer de dag door te komen. d-day hier brrrr spannend. Onder het motto waar de ene deur sluit gaat er altijd een andere open. pasen het is weer achter de rug. Gisteren 30km gefietst met alle kids en schoonvader. Heerlijk was het. Helaas gisteravond wel een gal aanval gehad. Maar vandaag weer een nieuwe dag. Hier wacht mount laundry ook. eerste pakje gekregen mijn moeder is zo blij. Nu hopelijk maandag nog steeds een meid. Vanaf maandag starten de 20 weken echo's en guo's. Fijne dag en duimen jullie mee?
Matonneke, dat klinkt als een hele gezellige, maar ook vermoeiende dag Fijn dat je er van genoten hebt, even hebt kunnen ontspannen. Mijn duimen draaien keihard voor je. Ben echt heel benieuwd! Ik heb inmiddels alle was weggewassen. En ligt alweer gevouwen en gestreken in de kasten. Vandaag weer aan het werk, moet effe inkomen hoor. LadyB, welkom hier! Vriend, hoe voel jij je? Chocochippie , nog steeds zoveel hoofdpijn? Ik had het wel steeds effe in het begin. Maar dat trok gauw weg. Hoop dat de vk je verder kan helpen. minime, heb je nog steeds vaak aandrang om te gaan plassen en buikpijn? Vaak beetjes moeten plassen kan een blaasontsteking zijn. Hou je het goed in de gaten?
diazz Momenteel zenuwslopend want ik weet dat er momenteel gekeken word naar wat de uitslag gaat zijn. De was alweer aan de kant wauwwww zo jaloers. Ik wou dat ik dat eens had. Mijn wasmachine is altijd te klein en mijn wasmanden ook. En dat strijken. Pfff. Mag het minimaal uur per dag doen. Lukt vaak niet. Dus vaak hele dag dan mee bezig. En dan te bedenken dat er nog meer bij gaat komen.
@Matonneke, succes vandaag met Dday!! En strijken??? pffff gelukkig heb ik niets dat gestreken hoeft @Diazz, Welkom terug in het echte leven Die druk op blaas is veel aanwezig... nu al de beeb?? Wel ben ik bekend met plas issues hoor. Als er iemand staat te wachten kan ik niet/moeilijk. In open hokjes ook moeilijk en als ik te lang wacht lukt het ook niet. Nu vooral in de ochtend, na het plassen als ik weer loop dat het aanvoelt alsof zwaartekracht aan het werk is. Dat beeb opeens naar beneden word geduwd, raaaar! Maar nog geen pijn bij plassen
Een grote wasmachine en pleur bijna alles in de droger Ook strijk ik alleen het hoognodige, de rest vouw ik meteen 'warm' weg vanuit de droger. Jullie zijn ook met 2 personen meer. Dat is ook veel meer was hahaha! Minime, het zal vast niks zijn hoor. Maar pijn bij het plassen is juist vaak niet aanwezig bij blaasontsteking tijdens zwangerschap. Oke, ik ben de hele dag al aan het spijbelen Ga gauw verder!
Matonneke... Vervelend dat je niet echt iemand in de buurt heeft die je kan helpen. Bij mij zeggen ze het wel telkens maar ik ben dan weer te koppig om het te vragen. Gelukkig zit ML tijdelijk in de ploegen, dus die neemt me op zich best wel wat uit handen met het huishouden. Chocochippie... Mooi buikje al, bij mij is het juist andersom ik vind m op de foto groter lijken dan hij is bij mij. LadyB... Welkom bij de club Vriend... Ik heb al even niks gelezen, hoe is het met je en ben je nog steeds van de sonde af? Controle... De vorige VK bij de controle had aangegeven dat ik telkens haar zou hebben, daar baalde ik eigenlijk wel van want ze was nou niet echt heel gezellig (netjes uitgedrukt). Vrijdag bleek het toch dat ze wisselen van dagen en dat ik verschillende krijg, deze was in elk geval gezellig en vrolijk. Voor de echo's hebben we 3x dezelfde gezellige VK, alleen voor de 20 weken echo is het nog een verrassing.
Diazz ja de hoofdpijn is er nog steeds. Komt soms ook overdag ineens opzetten. Heb nu altijd een flesje water op zak, vocht helpt wel iets. Ja me buik doet nu echt poef Matonneke Leuk een eerste pakje maakt het toch wat echter he!?
Hallo allemaal, ik las over hoofdpijnen daar heb ik ook continu last van zo naar en het trekt ook niet weg... Vervelend gevoel is dat ook en water drinken helpt zo nu en dan... Verder nog steeds moe hebben jullie dat ook ? Dacht dat het minder zou worden maar helaas...
Hoi dames, Ik ben er nog hoor Alleen soms een beetje stilletjes. Maak hier nou eenmaal niet zoveel mee thuis. Het eten gaat steeds beter. Drink nu een pak appelsap per dag leeg die ik aanleng met een half pak water. En eten doe ik wat er lukt en lekker is. Pizza blijkt goed te gaan dus die zijn ml en dl nu lekker aan het maken. Vanochtend weer bij de vk geweest. Ze vond dat ik er weer beter uit zag dan vorige week. Moet door de misselijkheid nog wel veel plat liggen, maar kan steeds vaker eventjes overeind. Heb wel even gechecked, maar voor de 20 / 22e week mag ik ook nog niet eens over werk nadenken. De komende weken blijf ik dus zeker nog thuis. Wel heel leuk dat dl vandaag mee kon naar de vk, ze is zo nieuwschierig. En vertelde de vk alles was ik eet etc. Erg leuk. Matonneke, ik heb even iets gemist... Waarom is het D-Day? Vakantie - wat heerlijk dat jullie zo lekker genoten hebben. Ik hoop van de zomer ook weg te kunnen, al is het maar in Nederland.
Angieebrahim o hou op schei uit Gaaaaaap. Slapen kan ik constant wel heerlijk gewoon. Blijf die vermoeidheid gewoon houden terwijl ik had gehoopt dat het met 15 weken wel over zou zijn. Vriend fijn dat het zo goed gaat! En wat leuk dat je dochter mee ging naar de verloskundige we blijven allemaal duimen dat het goed met je blijft gaan!
Was Wauw Diazz dat heb je snel gedaan ik doe bijna niet in de droger, heb inmiddels wel een wasmachine van 8 kilo, gelukkig. Maar op de donderdag komt mijn moeder altijd oppassen en die helpt mij met vouwen en strijken Hoofdpijn Dacht al dat ik de enige was en dus te weinig dronk ofzo. Maar meerderen hebben er dus last van?? Deze week heb ik het we extreem zeg Vermoeidheid Oja, praat mij er niet van. Na 16 uur gaat hier meestal het lampje uit, zeg maar. Dat kak ik in en het liefst doe ik dan helemaal niets. Maarja doordeweeks werk ik tot 17 uur en dan ook nog 45 min naar huis rijden. en dat 4 a 5 dagen in de week, pffffffffffff Vk en Echo Bij ons moet je een echo ergens anders laten doen. Dat doen ze niet bij de Vk. Niet echt heel handig, maar tja tis niet anders. Wat betreft de Vk, wisselt hier meestal, dat is wel fijn. Al moet ik zeggen dat ik nu 2x dezelfde achter elkaar heb gehad, van de 3x Ben benieuwd wie we 4 mei krijgen. Lijst Is die trouwens al weer bijgewerkt????
was hier ook grote wasmachine. Maar dan nog 2 a 3 wassen per dag. Sowieso 1 handdoeken was. Het lukt mij nooit om het warm weg te vouwen dat zou namelijk veel schelen. vriend super goed zo zonder sonde. Hopelijk steeds vaker rechtop. Je komt er wel. vk hier zijn er drie en twee als achterwacht. Ik heb ze alle vijf door alle zwangerschappen wel al gezien. Tot nu toe steeds dezelfde (mijn lieveling) gehad. Zij heeft ook onze dochter op de wereld gezet. 20 weken echo doet zij ook. Jonge meid maar zo kundig en ook nog een gevoelsmens. Word altijd serieus genomen. vermoeidheid ja echt wel. Komt het nou door de stress, harde buiken en daardoor slapeloze nachten of gewoon de hormonen. Ben de draad kwijt. Bahbah d-day mijn man is ontslagen. Nu dus op naar een betere toekomst en plannen maken.