Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    vriend wat een doorzettingsvermogen dat je toch bent gegaan. Het was zwaar maar ik zeg victorie en op naar steeds meer buiten momenten en dat het steeds beter gaat.

salontafels zien er goed uit dames. Hier twee kubusvormige. Onbehandeld en robuust omdat ik de geleefde uitstraling zo mooi vind.

minime succes vandaag. Hopelijk weer helemaal bij gekomen.

20 weken echo +controle jaaaa morgenochtend.

vandaag 20 weken :p

2. Vriend

Vriend Lid

18 mrt 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, tweede ronde ;) opnieuw naar buiten geweest, even half plein over en lekker in het zonnetje gezeten. Had het wel erg koud, maar dat komt waarschijnlijk door de te lage bloeddruk 90/50

Ook vandaag weer pittig, en na een half uurtje was ik helemaal op. Tja en dan is het toch echt een nadeel dat ik drie hoog woon zonder lift pffff, maar met ondersteuning van ml toch weer boven gekomen.

De sonde is er nog steeds uit. Wil hem er ook echt niet meer in, dus doe m'n best om te eten. Het rare is dat k nog wel steeds angsten heb door die sonde, ben elke keer zo bang dat ik ga overgeven en dat dan de sonde er weer uit komt. (dat was zo'n nare ervaring) Maar dat kan helemaal niet, want hij zit er niet meer in.... Zo raar, die angst krijg ik er maar niet uit en heb het gevoel of ik vaak dat moment weer herleef.

Matonneke heel veel plezier morgen met de 20 weken echo :) geniet ervan. Zal duimen dat alles met de kleine in orde is.

Kijken jullie ook zo uit naar de 20 weken echo? Ikke wel :)

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Vriend, wat goed van je, dat je toch weer gegaan bent. Inderdaad niet handig als je zo hoog woont. Hier sta ik binnen 2 stappen op een groot veld.
    Ik kijk totaal niet uit naar de 20 weken echo, veel te spannend ;) Maar toch moet ik er morgen aan geloven.

Minime, was het leuk vanmiddag?

Hier vandaag de achtertuin helemaal afgemaakt. Man heeft hoekbank buiten weer vastgezet en ik heb alle kussens gewassen. Alle potten zijn gevuld en de grond en speeltoestellen zijn met hogedrukreiniger aangepakt. Ik kan lekker de zon in. Nu de zon nog :D

Ik ben wel officieel gesloopt, dus vandaag kook ik via thuisbezorgd.nl ;)

4. Iris balk

Iris balk Actief lid

12 apr 2014
    159
    1
    0
    hoi meiden,

Hoe gaat het hier ? Ben beetje stil geweest uiteraard wel gelezen.
    De 20 weken echo komt dichterbij en ik vind het zo spannend !! Wilde mijn schoonmoeder meevragen maar er mag helaas maar 1 volwassenen mee..erg jammer.

Ik lees dat iedereen druk is met tuin in orde maken en huisje aanpakken.
    Ik hoop aankomende week de babykamer verder af te maken hoeft maar 1 muur een ander kleurtje maar dat is de wederhelft helaas al 2 weken aan het uitstellen...

5. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    @vriend wat ben jij een kanjer. Ik ben al enorm trots op jou laat staan hoe dat voor jezelf moet voelen. Hopelijk verdwijnt die angst.
    Dankjewel voor het duimen.

@diazz haha ja de tuin hier inderdaad ook. Nu bijkomen voor jou dan. Wat voor lekkers heb je gegetem?

@iris ja die 20 weken echo is eigenlijk niet voor de leuk. Ik mocht overigens wel een derde persoon meenemen maar ik zou mocht je slecht nieuws krijgen toch liever alleen zijn met mijn mannetje. Jij ook bijna op de helft.
    Sinds man hier geen werk meer heeft komen alle klussen opeens gedaan ;)

6. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Matonneke, ik vind het heerlijk dat voor-en achtertuin weer helemaal strak zijn. Zag net een blaadje liggen, die moest natuurlijk meteen weg, hahaha! Ik moet me inhouden om 'm niet te stofzuigen :p
    We hebben rotti gegeten. Was heerlijk. Lig nu lekker op de bank. De was is weg, badkamer, wc en bedden zijn gedaan en as dinsdag komt onze super lieve hulp knallen. Bofkont ben ik!

Iris, spannend he, die 20 weken echo! Ik durf pas aan de kamer te beginnen als onze kleine door de APK is. Wel hoeven wij alleen de aankleding te doen. Onze kamer is hoogglans wit met zilver, en de wanden zijn neutraal gestuct. Nu nog wat leuke kleurtjes toevoegen, toch best wel zin in ook!

Trouwens, weet iemand hier hoe het met potretrecht zit?
    Ik kwam er vrijdag via een vriendin achter dat een vrij bekende visagist mijn foto in haar folder en advertentie gebruikt. Schrok me dood. Ze moet 'm van FB af hebben gepakt. Zo zie je maar weer, ook daar zitten risico's aan. De rest van mijn profiel is als het goed is helemaal afgeschermd. Alleen profielfoto en ook omslagfoto zijn altijd zichtbaar toch? Balen :x
    We hebben al gebeld en heb gezegd dat ik mijn foto zsm eraf wil hebben. En of ze anders een toestemmingsformulier ter inzage heeft.
    Toch te gek voor woorden dit?

7. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Ook je profielfoto en omslagfoto kun je aanpassen en alleen op vrienden zetten.
    Ik heb een aantal openbaar staan, maar ook heel veel voor alleen vrienden.
    Moet je wel eerst voor naar je fotoalbum gaan en daar kun je dan de privacy instellen.
    Vind het knap onbeschoft dat ze het zomaar heeft gedaan zeg!
    Blijkbaar vond ze je erg mooi om te gebruiken in haar folder ;) Zou me vereerd voelen als het op de normale manier was gegaan en ze het even netjes zou vragen.

8. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    @Vriend, Wat goed dat je weer naar buiten bent gegaan! Kleine stapjes vooruit :)
    En nog steeds zonder sonde, moet echt fijn voelen denk ik.

20 weken echo ik heb hem 1 mei, dus nog even geduld hebben tot mijn 21 weken,maar kan niet wachten!
    Matonneke en Diazz, succes en veel plezier morgen! Probeer te genieten dames, ook al is het ook wel weer een spannende echo.

@Iris, ik mag volgens mij 2 personen meenemen naar de 20 weken echo. Maar neem alleen mijn moeder mee, mijn vader mag dit keer thuis blijven ;)

@Diazz, ja vanmiddag was echt heel indrukwekkend! Ontzettend lang moeten staan, lijf moest het bezuren,maar had echt een perfecte plek :D

Morgen de laminaatvloer in de babykamer, behang is bijna uitgekozen. Het gaat nu écht beginnen! :) Zo leuk, zou het liefst alles in 1x klaar hebben hihi.
    Ooooh en ik heb beeb vanavond écht gevoeld :) :)

9. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Dan ga ik dat meteen doen. Dit wist ik niet. Want dit gezeik moet ik echt niet meer hebben. Vandaar dat ik de rest wel afgeschermd heb. Thanks!

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Gaaf! Geniet van de schopjes! En welk behang is het geworden?

11. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Gaan binnenkort nog ff een keer kijken en dan een beslissing nemen.
    Maar denk wel 1 muur met die de 2 mannen ook goed vonden voor een jongetje :)
    En daar dan nog een behangetje die rustiger is. Of de wolkjes of gewoon een effen aqua. Muursticker met tekst is ook besteld, dus die komt bij het bedje denk ik.

12. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Goede keuze! :D Ik ben heel benieuwd naar het eind resultaat.

13. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Zo ik ga morgen alles maar even bijlezen er is weer gemoeg geschreven!.
    Net terug van the Furious 7. En dames, als jullie van plan zijn em te gaan kijken neem tissues mee want het einde is zoooo een tranentrekker!

Slaap lekker

14. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Oehhhh nog een half uurtje dan DE echo

15. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Succes zo!!!

16. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Succes over een kwartiertje!!!

17. Lolala

Lolala Niet meer actief

Oe! Spannend! Veel plezier en succes, hopelijk zien ze geen rare dingen!

Mijn 20 weken echo is verplaatst, het mocht eerst hier in het ziekenhuis maar ik heb nu a.s. Vrijdag een Guo in een groter ziekenhuis in de regio.
    Reden daarvoor is dat ik sinds 2 weken toch weer insuline moet spuiten ivm zwangerschapsdiabetes.. Wel even balen, word met max 38 weken ingeleid.. Hopelijk heeft de kleine meid in mn buik er weinig last van en gaan we geen last krijgen van nare complicaties.. Toch wel een beetje spannend..

18. Chocochippie

Lolala wat vervelend voor je! Spannend maar we duimen mee op een verdere goede zwangerschap en een goede GUO.

Matonneke Succes!

Diazz ook succes vandaag!

19. Chocochippie

♥ Uitgerekende datum ♥

30-8. Matonneke - 28 jaar - 5e kindje - Meisje!♡
    01-9. Iris balk - 32 jaar - 1e kindje - Jongen!♡
    02-9. Lau85 - 29 jaar - 2e kindje
    03-9. Ashleyy - 20 jaar - 1e kindje
    04-9. Lenlj - 32 jaar - 1e kindje
    04-9. Noa2410 - 29 jaar - 1e kindje
    05-9. BabyNijn - 29 jaar -2e kindje - Jongen!♡
    05-9. Chocochippie - 23 jaar - 1e kindje - Verrassing!♡
    07-9. Happy0915 - 1e kindje
    07-9. Diazz - 3e kindje - Verrassing!♡
    08-9. Khloe877 - 27 jaar - 2e kindje - Jongen!♡
    08-9. Lolala - 24 jaar - 3e kindje - Meisje!♡
    08-9. Mamavanpoppetje - 2e kindje - Meisje!♡
    08-9. Zeeuwse - 30 jaar - 1e kindje
    09-9. Brondy - 30 jaar - 2e kindje - Jongen!♡
    09-9. MiniMeInside - 35 jaar - 1e kindje - Jongen!♡
    09-9 Annelie566 - 24 jaar - 2e kindje - Jongen!♡
    10-9. Rbnlin - 35 jaar - 2e kindje - Meisje!♡
    10-9. Steffiekeov - 2e kindje - Verrassing!♡
    10-9. Elisa123 - 1e kindje
    12-9. Onlyymariellee - 20 jaar - 1e kindje
    12-9. Angieebrahim - 29 jaar - 2e kindje - Jongen!♡
    12-9. Faith2015 - 27 jaar - 1e kindje
    12-9. Vriend - 2e kindje - Meisje!♡
    13-9. Mama2be90 - 24 jaar - 1e kindje
    13-9. Kels - 25 jaar - 1e kindje
    13-9. Jellybean79- 35 jaar - 1e kindje
    13-9. Lovelygirl25 - 28 jaar - 2e kindje
    15-9. Witje76 - 38 jaar - 2e kindje
    15-9. Jingle - 30 jaar - 2e kindje
    16-9. Noortje15 - 27 jaar - 2e kindje
    16-9. LadyB -

7x Jongen!♡
    5x Meisje!♡
    3x Verrassing!♡

♥ Echo's & andere afspraken ♥
    13 April Matonneke (20 weken echo)
    Diazz (GUO)
    14 April Iris Balk (20 weken echo)
    17 April Lolala (GUO)
    20 April Faith2015 (20 weken echo)
    Chocochippie (20 weken echo)
    21 April Rbnlin (20 weken echo)
    22 April Annelie566 (20 weken echo)
    23 April BabyNijn (20 weken echo)
    Brondy (20 weken echo)
    26 April Mamavanpoppetje (20 weken echo)
    28 April Zeeuwse (20 weken echo)
    Vriend (20 weken echo)
    01 Mei MiniMeInside (20 weken echo)
    02 Mei Noortje15 (20 weken echo)
    04 Mei Brondy (controle vk)
    06 Mei Chocochippie (controle vk)

20. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Jaaaaaaa het was dik in orde.
    350 gram met lange benen, gevuld buikje en klein hoofdje.
    Door de lange benen toch precies op schema.
    En nog steeds een meisje.

Wel flink eigenwijs en druk dus lang werk gehad. Lag helemaal met haar hoofd in mijn bekken met armen voor het gezicht dus geen 3d foto.

Deel Deze Pagina