Jeeehhh gefeliciteerd! Toch weer een fijn gevoel. Mooi hoor een dame met lange benen Geniet er nog maar lekker van vandaag. Diazz hoe gaat het bij jou? Zal voor je duimen.
Wat fijn Matonneke, lekker genieten weer. Diazz, succes straks. Ik moet de 21e voor de 20 weken echo. Spannend !!!
Wat een mooi nieuws Matonneke! Wordt het nu wat echter? Ik moet nog even wachten. Gelukkig aan het werk vandaag, dat bied afleiding.
20 weken echo Matonneke fijn dat alles goed was en nog steeds een meisje Ik moet nog 1,5 week wachten. Ben wel heel benieuwd, ook of het toch echt weer een jochie is, ga er wel vanuit maar heb nog niks gekocht, hahah. Baby kamer Zl is al een tijdje naar de grotere kamer in een 'nieuw' bed. Dat ging eigenlijk wel heel soepel. Maar meerendeel van zijn spullen staan/liggen nog in de babykamer. Moet nog alles uitzoeken. Weet niet of we de kamer nog gaan herschilderen, maar wil dat dan voor onze vakantie gedaan hebben. Gaan over ruim 2 maand, dus hebben nog ff de tijd.
Onze kleine is helemaal goedgekeurd! Alles zag er super goed uit. Kreeg weer te horen dat het zo'n enorme stuiterbal is Ook het geslacht is nog steeds hetzelfde. Wat een opluchting!!
Diazz, wat fijn! Geniet er lekker van. Matonneke, kijk je uit met dansen Een mooie dag voor jullie beide.
WOehoeeeee! Goed om te horen dat de echo's goed waren! Weer een opluchting denk ik, toch wel een spannende echo die 20 weken. Hier druk aan de klus Laminaat ligt, kledingkast en commode zijn in elkaar, bedje binnenkort in elkaar zetten, en dan nog ff behangen. Verder ontzettend verwend vandaag met allemaal gratis spulletjes en een co-sleeper die ik mag lenen. Blij ei hier!
Wat fijn Diazz. Genieten maar weer. Minime, kamertje ziet er on-af al erg mooi uit. Mooie meubeltjes. Fijn dat je zo verwend bent.
Thanks meiden! Zo opgelucht. Voor mij lijkt het nu pas te beginnen. Binnenkort aan het kamertje beginnen, helemaal zin in! Wie is de volgende? Zo uit mijn hoofd dacht ik Iris?
Hier heb ik ook last van. Hoort er volgens mij gewoon bij. Af en toe is het net of ie op hol slaat...
Geen hart dat op hol slaat, maar wel veel sneller buiten adem... Zit soms echt op de fiets als zo'n oude oma die al 60 jaar rookt Hoort er vast ook bij?!
Goedemorgen dames, Matonneke, nog steeds pijn? Heb je gisteren te veel gedaan? Minime, ook dat hoort er geloof ik bij. Als ik naar de zolder loop om de was te gaan doen, moet ik eerst serieus bijkomen Ik moet zo effe op de lijst spieken hoor, wie, wat, waar. Zo gek dat de 20 weken echo's begonnen zijn. Besef me nu hoe hard de tijd gaat. Hier een heerlijke nacht gehad, totdat de glazenzetter er om 08:00 uur was. Kon ik net vandaag wat langer blijven liggen, omdat ik later moet beginnen. Met al dat geram was ik er zo uit. *dochterlief heeft zondag op mijn laarzen lopen paraderen hier. Met het uitdoen, lees: GOOIEN! Ging er een laars zowat door mijn raam. Flinke barsten erin, dus vandaag vervangen. Mijn schoenen krijgt ze dus echt niet meer
Iris Balk Succes vandaag! Diazz wow das een flinke gooi dan! Dat hart op hol herken ik. Ik voel het ook door mijn hele lichaan.
Het was eerder een ongelukkige gooi Kind schrok zich kapot, heb haar nog nooit zo in paniek gezien. Iris, heel veel succes vandaag!!
Aawh gossie arm kind! Wel een leuk verhaal voor later hier zojuist de babyfoon opgehaald bij mijn buurman. Ontzettend blij mee. Camera, infrarood en de hele rats. Hij kan ze bestellen zonder de btw dus dat scheelt weer. Nog 6 dagen en dan de uk weer zien! Ben nu al zenuwapperig.