Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babynijn hopelijk is het niks en gelukkig ben je er zelf rustig onder dat scheelt al een hele hoop...

Ja en lieve dames mijn borsten doen ook zooooo een pijn!!!! als ik loop voel ik je ze al.... spannend allemaal

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Gefeliciteerd onlyymariellee!

Welkom faith & gefeliciteerd :D

3. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had gisteravond ook mega pijn aan mn borsten! En ze zijn groot! Altijd al haha, maar nu nog wat groter....

Geen bloed meer! Dus alleen vanmorgen om 9 uur een veegje toen ik moest poepen ;) Denk dat het dus niks voorstelde....

4. Joyceee

Joyceee Lid

17 jun 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, mag ik nog meeschrijven? Ik durfde het eerst niet te doen, omdat ik nog zo bang ben dat het fout gaat, maar toch besloten om het wel te doen :) Dit is mijn 2e zwangerschap, de 1e was een half jaar geleden en is met 5,5 week een miskraam geworden. Hierdoor ben ik nu nog zo bang. Als alles goed gaat ben ik rond 14 september uitgerekend. Heb nu alleen best wel menstruatieachtige krampen. Herkennen jullie dit?

5. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    Onlyymariellee: gefeliciteerd!

Babynijn: gelukkig heb je nu geen bloed meer! Misschien te hard 'gedrukt'? Ik durf bijna niet te poepen, hebben meer meiden hier last van?

Binby: wat vreselijk dat je dit wederom moet meemaken! Wens je veel sterkte en kracht toe!

Ik ben trouwens 27 en verwacht ons eerste kindje!
    naar verwachting in de eerste week van feb eerste echo met 8 weken.. heb de vk nog niet gebeld, wacht het nog eventjes af! Het is de vorige keren zo snel misgegaan..

6. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    Joycee: welkom!
    we lopen tegelijk! Ik ben volgens alle calculators ook 14 sept uitgerekend!
    Zoals je kan zien in de handtekening geldt voor mij hetzelde!
    Hier dus ook erg onzeker en bang! Ik heb 3 aaneengesloten dagen 24uur per dag menstruatie achtige pijnen gehad. Op dag 3 getest, super positief. Nu komt het met vlagen en voel ik voor de rest niets... ik had zekf deze klachten de vorige keren niet dus probeer er positiviteit uit te putten!
    Je bent iig niet de enigste!!

7. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik weet het dus niet... Maar alles is nu vanbinnen wel meer doorbloed dus misschien iets gesprongen ofzo en een beetje bloed verloren. Nou ja, ik ga er vanuit dat als er geen bloed meer is en ik ook geen krampen heb.. het goed zit. Het VOELT ook gewoon goed. Pff kan niet wachten tot die stomme eerste echo haha. Oja faith je kunt gewoon poepen hoor haha! Mar snap dat je angst hebt omdat het eerder mis is gegaan...

8. Joyceee

Joyceee Lid

17 jun 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Faith2015! We lopen idd gelijk 😄, ik probeer positief te blijven, alleen soms wel bang. Ik hoop dat dit keer alles goed gaat bij ons beiden en hoop dat iedereen hier een fijne en goede zwangerschap mag hebben. Ik ga alles berichtjes straks is lezen, om te kijken wie wie is. Het is toch slecht weer 😃

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Jeetje wat hebben jullie veel gekletst. Moet gewoon een paar pagina's terug om alles bij te houden.
    Ga dat na mijn vakantie maar eens doen, nu te moe door al t gedoe thuis. Gewoon dikke storm schade vlak voordat we weg gaan :(

10. Lolala

Lolala Niet meer actief

Gisteren bij de internist geweest, geen goed nieuws helaas, de zwangerschapsdiabetes heeft zich weer aangediend... flink balen.. had zo gehoopt dat het nog even zou duren..
    voor nu moet ik me aan een strikt dieet houden en 7 keer per dag mn glucose gaan meten.. zolang mn waarden op deze manier onder controle blijven is het goed, gaan ze stijgen moet ik weer insuline gaan spuiten.. hopelijk kunnen we dat zo lang mogelijk uitstellen..
    na het weekend krijg ik een oproep voor de gynaecoloog waar ik de rest van mn zwangerschap onder controle zal blijven... hopelijk een beetje snel!

Annelie, heel veel beterschap! Het vruchtje zit veilig in je verstopt, denk dat het wel mee valt ;)

Binby, wat vreselijk :( stiekem denk je toch al vooruit en ben je zo blij en dan moet het zo eindigen :( ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd!,

Alle nieuwe meekletsers, welkom! En gefeliciteerd!

11. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Het klinkt cru, maar ik heb vandaag gewoon alledaagse dingetjes gedaan. Hebben onze nieuwe banken opgehaald. Tevens ben ik aan het schoonmaken en opruimen. Straks de boodschappen.

Ik kan het niet van mij afzetten, ergens hoop ik toch dat ze het verkeerd gezien hebben gisteren. Het rare namelijk ik heb geen buikpijn meer, geen bloedverlies (niet gehad ook) alleen hartkloppingen en voel mij koortsig. Wil mijzelf geen valse hoop geven maar heb het gevoel dat het niet klopt.

12. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Babynijn vervelend en snap heel goed dat dit je erg onzeker maakt. Als het hierbij blijft zal het vast niks geks zijn

Annelie beterschap!

Welkom nieuwe dames!!

Mijn verloskundige belde me zonet ontzettend enthousiast op en ze vroeg of ik dinsdag al langs wilde komen. Dat zal dan waarschijnlijk mijn intake al zijn.?

13. Esselte

Esselte Niet meer actief

#233 Esselte, 10 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2015

♥ Uitgerekende datum ♥

01.
    02. Lau85 - 29 jaar - 2e kindje
    03. BabyNijn - 29 jaar -2e kindje
    04. Binby - 29 jaar - 2e kindje
    05. Minimelinside - 35 jaar - 1e kindje
    Feye - 27 jaar - 2e kindje
    06.
    07. Happy0915 - 1e kindje
    Diazz - 3e kindje
    08. Chocochippie - 23 jaar - 1e kindje
    09. Rbnlin - 35 jaar - 2e kindje
    Zeeuwse - 29 jaar- 1e kindje
    Jellybean79 - 35 jaar - 1e?? Kindje
    10. Lolala - 24 jaar - 3e kindje
    Angieebrahim - 29 jaar - 2e kindje
    11. Annelie566 - 24 jaar - 2e kindje
    Noortje - 27 jaar - 2e kindje
    12. Onlyymariellee - 20 jaar - 1e kindje
    Lolliebol - 27 jaar - 2e kindje
    13.
    14. Brondy - 29 jaar - 2e kindje
    Joycee - 1e kindje
    Faith2015 - 1e kindje?
    15. Witje76 - 38 jaar - 2e kindje
    Steffiekeov??

♥ Echo's & andere afspraken ♥

19 Januari Diazz (1e echo)
    20 Januari Feye (1e echo)
    21 Januari Chocochippie (1e echo)
    22 Januari Babynijn (1e echo) & Brondy (gyn) & Binby (intake + 1e echo)
    23 Januari Annelie566 (1e echo & intake) & Steffiekevo (2e echo)
    27 Januari Onlyymariellee (1e echo) & Minimelinside & Happy0915 (1e echo)
    & Jellybean (1e echo)
    28 Januari Angieebrahim (1e echo)
    29 Januari Rbnlin & Babynijn (vk)
    05 Februari Brondy (vk)
    12 Februari Babynijn (termijnecho) & Zeeuwse (termijnecho + intake)

14. Joyceee

Joyceee Lid

17 jun 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebrandschat net voor het eerst een beticht geschreven, maar heb nu bloedverlies 😞, voel me nu zo kut

15. Joyceee

Joyceee Lid

17 jun 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu net bedoel ik..

16. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh Joyce is het veel?

17. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Ach jeetje joyce! Hopelijk valt het mee?..

18. Joyceee

Joyceee Lid

17 jun 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begon met rozeverlies en nu ook rood bloed en veel krampen, ik denk niet dat het goed zit.

19. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh meid ik hoop zo dat het allemaal goed
    Zit houd ons op de hoogte we denken aan je!

20. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Joyce dat meen je niet!!! Wat rot voor je ik hoop dat het niet doorzet en het hopelijk blijft zitten! Heb je de verloskundige al gebeld ???

Deel Deze Pagina