Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Het is nog steeds een jongen, en hij is helemaal goedgekeurd!!! :)

2. rbnlin

rbnlin Actief lid

28 jul 2014
    314
    12
    18
    NULL
    NULL

Goed idee. Wordt de lijst overzichtelijk.
    Ik moet trouwens 7 mei weer naar de vk voor controle.
    Vanmorgen bij de dump en prenatal geweest maar niet geslaagd voor een kamertje. Laatste kans is van asten. Heb daar een kamertje gezien en hoop dat deze in het echt ook mooi is anders hebben we een uitdaging :$

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ja lastig he!.
    Ben blij dat wij een kamertje over konden nemen helemaal naar onze smaak.
    Kan alleen echt geen kast vinden. Das mijn uitdaging.
    Van Asten heeft inderdaad wel hele leuke kamertjes. Hopelijk slaag je daar wel :)

4. Chocochippie

Whoeehoeeee :D

5. Chocochippie

♥ Uitgerekende datum ♥

30-8. Matonneke - 5e kindje - Meisje!♡
    01-9. Iris balk - 1e kindje -Jongen!♡
    04-9. Lenlj - 1e kindje -Meisje!♡
    05-9. BabyNijn -2e kindje - Jongen!♡
    05-9. Chocochippie - 1e kindje - Verrassing!♡
    07-9. Diazz - 3e kindje - Verrassing!♡
    08-9. Khloe877 - 2e kindje - Jongen!♡
    08-9. Lolala - 3e kindje - Meisje!♡
    08-9. Mamavanpoppetje - 2e kindje - Meisje!♡
    08-9. Zeeuwse - 1e kindje -Jongen!♡
    09-9. Brondy - 2e kindje -Jongen!♡
    09-9. MiniMeInside - 1e kindje - Jongen!♡
    09-9 Annelie566 - 2e kindje - Jongen!♡
    10-9. Rbnlin - 2e kindje - Meisje!♡
    10-9. Steffiekeov - 2e kindje - Verrassing!♡
    12-9. Onlyymariellee - 1e kindje - Meisje!♡
    12-9. Angieebrahim - 2e kindje - Jongen!♡
    12-9. Faith2015 - 1e kindje - Jongen!♡
    12-9. Vriend - 2e kindje - Meisje!♡
    13-9. Jellybean79 - 1e kindje - Meisje!♡

Jongen!♡
    Meisje!♡
    Verrassing!♡

♥ Echo's & andere afspraken ♥
    01 Mei MiniMeInside (20 weken echo)
    02 Mei Noortje15 (20 weken echo)
    04 Mei Brondy (controle vk)
    06 Mei Chocochippie (controle vk)
    07 Mei Rbnlin (controle vk)
    15 Mei Zeeuwse (controle vk)
    12 Juni Zeeuwse (controle vk)

Heb ik je per ongeluk verwijderd van de lijst terwijl dit niet moest, typ dat dan dik gedrukt aub dan zet ik je weer terug erop.

6. Chocochippie

Dames hoe is het hier ?
    Vandaag heerlijk weer geshopt in het alexandrium :D

7. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Hoe het is? Kan even geen huilend poppetje vinden. :(

8. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    #2448 Diazz, 3 mei 2015
    Laatst bewerkt: 3 mei 2015
    Sorry, zelf ook ernstig afwezig geweest hier.

Hier gaat het verder zijn gangetje. Zoontje inmiddels redelijk opgeknapt, dochtertje hoge koorts en wil helemaal niks eten. Ach ja, hebben ze het nu maar mooi gehad. Over 3,5 weken op vakantie, en dan moeten we allemaal fit zijn ;)

Nog leuke dingen gekocht Chocochippie ?

Matonneke, jij voelt je dus nog steeds niet al te geweldig? Nog veel pijn? Of heeft de griep doorgezet?

Hoe gaat het met de rest van de dames?

9. Chocochippie

Voor de kleine een romper van Elmo (vind elmo zo leuk :D) een een boxpakje van nijntje.
    Voor mezelf een paar kaarsen en een dienblad.

Matonneke echt vreselijk dat het nog steeds zo rot gaat. Ik blijf duimen dat je je binnenkort toch echt beter gaat voelen :)

Diazz wat vervelend 2 zieken. Maar zo ben je er inderdaad wel gelijk weer ffe af.

Hier begon de verkoudheid eindelijk minder te worden. Nog steeds smorgens een loopneus en niezen maar de rest van de dag was het goed te doen. Helaas sinds vanochtend is het weer raak. Al zo'n 40x geniest vandaag en de tissues zijn niet aan te slepen.

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Oh wat schattig! Super leuk!
    Vervelend dat de verkoudheid weer terug is. Zou ik ook knettergek van worden. Krijg je van al dat niezen geen last van je banden?

11. Chocochippie

Nee gelukkig geen last van mijn banden, wel verlies ik bij elke nies afscheiding.
    Waarschijnlijk hou ik er tot september last van :(

12. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hoi meiden!

Chocochippie! Mooooi buikje én tatoo! Wat buikje betreft lijken we wel wat op elkaar. Ik ben er zoooo blij mee, loop echt te pronken hihi. (ok de bilpartij is ook gegroeid, minder :-S maar ach)
    Afscheiding...: ja heel herkenbaar.

Rbnln: wat een leuke en creatieve hoes zeg! Een hobby- fröbeltype dus begrijp ik :)? Hier met een boxkleed begonnen en stofjes gehaald voor lakentjes, als het klaar is komt het beeldmateriaal ;)!

Matonneke, lees dat je bedrust hebt voorgeschreven gekregen; poehee, hoop dat dit doet wat nodig is om jullie kleintje lekker te laten zitten jij kunt opknappen. Loslaten, hihi, lastig he?? Succes meid!!

Ben ik verder nog iemand vergeten? Sorry hoor! Hoop dat het verder met jullie voorspoedig gaat in ieder geval :)...

13. Chocochippie

Haha Jellybean zo herkenbaar. Ik pronk ook behoorlijk met mijn buik! Ben er zo trots op :D
    En qua billen, mijn vriend zei van de week nog dat ik ein-de-lijk een kont heb gekregen en dat die er wel aan mocht blijven na de zwangerschap :p

14. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Haha! das nog eens mooi meegenomen :)! (die reactie kreeg ik vooral over de voorkant haha, dat die wel mag blijven :D)

Meiden, ik zit in dubio; wel of geen zwangerschapsgym, -yoga, oid. Wat doen/ volgen jullie?

15. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik volg niks :D Eerste zwangerschap geprobeerd en echt totaal niets voor mij.

16. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Nou Diazz, dat heb ik (nu) dus hetzelfde; zonder oneerbiedig of beledigend te klinken, maar dat getut enzo....!
    Is het heel naief om te zeggen dat ik vertrouw op het moment, mijn lijf en de betrokken professionals...?
    Ik twijfel dus nog zoals je leest, want wil enerzijds wel het 'juiste' doen, erg he haha...

17. rbnlin

rbnlin Actief lid

28 jul 2014
    314
    12
    18
    NULL
    NULL
    Ha ha, was ik maar zo creatief. Je hebt je in naam vergist, weet ook even niet meer wie het heeft gemaakt.

Ik heb met de eerste prive lessen "bevallen" (2x2 uurtjes) thuis gedaan. Had ook geen zin in zoveel weken huppelen met andere dames en dan nog een partneravond. Hebben dus heel luxe privéles gehad. Vond het wel fijn om de verschillende pufjes te leren, kort, lang, etc. Nu doe ik niks. Ik heb al een kind op de wereld gezet en weet hoe het werkt, alhoewel elke bevalling natuurlijk anders is... Ik snap je twijfel dus heel goed.

18. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Nee hoor, haha, ik denk er precies hetzelfde over.
    Ik heb 2 lessen gevolgd, en ben toen maar gauw gestopt ;)
    En mijn bevallingen waren écht super snel en ontspannen. Dus ik vertrouw ook dit keer weer op mijn lijf. Heb er weer zin in!

19. Iris balk

Iris balk Actief lid

12 apr 2014
    159
    1
    0
    Hallo dames,

Hoe is het met iedereen ?

Ik ben net bij de vk geweest weer even hartje geluisterd.en wegen natuurlijk :x maar de schade is + 4 kg was bang dat het meer zou zijn..
    Nu weer pas over 4 weken een afspraak..

Ik zou wel yoga willen doen maar ik ben bang dat het te zweverig is en dan heb ik er denk ik na een paar lessen ook geen zin meer in.zwemmen ja we hebben in dat opzicht een goede tijd uitgekozen.

Is het op de facebook pagina drukker ?
    Wil aan de ene kant wel toevoegen maar dit is niet mijn eigen naam ;)
    Veel vrieninnen zitten ook op zwangerschapspagina vandaar :)

20. Chocochippie

Iris Balk op de fb pagina word er wel vaak gekletst en daarbij is de groep besloten dus niemand kan mee schrijven en kijken behalve als je lid bent :). Je kan daar echt even je "ei" kwijt.
    4kilo vind ik netjes hoor! Ik ben als ik mijn weegschaal mag geloven inmiddels al 6 a 7 kilo aangekomen. Voor mij best schrikken aangezien ik vorig jaar Juli gestopt ben met roken voor de zwangerschap al 12 kilo aan ben gekomen. Ik had nooit verwacht 70 kilo te gaan wegen en ga der nu zelfs overheen :$

Zwangerschapgym of yoga zie ik ook niet zo zitten. Groepslessen sowieso niet. Miljoenen vrouwen zijn zonder bevallen dus dat kan ik ook wel :)

Deel Deze Pagina