Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Op fb leeft het inderdaad momenteel wat meer dan hier. Gezellig als mee komt kletsen Iris Balk!
    Ik ga me trouwens niet meer wegen hoor :D Zolang ik nog in mijn oude vertrouwde maat zit, ga ik mezelf niet gek maken haha!

Voor op de lijst: Controle gyn, 18 Mei

Vriend, hoe is het met jou?

2. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hoi!

Hoe heet de groep als ik op FB ga speuren?
    Als ik lid wordt is dat niet te zien in de tijdlijn toch? Dan wil ik het wel doen denk ik, toch wel gezellig :)!

Hmz, ja hier ook al 4,5 kg aangekomen; moet ook wel toegeven dat ik niets laat staan aan snoeperijtjes naast de gezonde vitamientjes ; niet schransen maar wel lekker snoepen op zijn tijd hihi.

3. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    @Jellybean, speuren gaat je niets opleveren :p Het is namelijk een geheime groep.
    Als je mij ff berichtje stuurt, stuur ik je een vriendenverzoek en dan kan ik je toevoegen aan de groep. (daar kun je alleen iemand toevoegen waar je vrienden mee bent)
    En niemand ziet dus op je tijdlijn wat je daar post. Alleen zie je het zelf wel in je tijdlijn verschijnen natuurlijk. Maar alles is top secret ;)

4. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Ooh werkt dat zo :), ik pb je even!

5. Vriend

Vriend Lid

18 mrt 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb even een aantal dagen niets gepost. Sorry :)

Momenteel is ml voor werk naar het buitenland. Even slikken na ruim 3 maanden 24u per dag samen te zijn geweest. Omdat ik nog niet in m'n ééntje voor mezelf en onze dochter kan zorgen heeft ie ons naar zijn ouders gebracht. Dan word ik ten minste in de gaten gehouden, voor mijn dochter gezorgd en kon hij met een gerust hart weg. Kan hier alleen niet zoveel internetten. Hoop eigenlijk wel dat het snel zaterdag is en ml weer terug is :(

Voordeel is wel dat dit een gewoon huis is waar ik zelf naar buiten kan :) dus kom maar op met dat zonnetje!

Matonneke hoe gaat het met je? Lig je nog steeds plat? Hoop dat het plat liggen helpt voor je en je minder last hebt.

Facebook blijven jullie please ook hier kletsen. Vind het zo leuk om alles te lezen.

Buikje ook hier begin je het buikje goed te zien. Ben er erg trots op. Merk ook dat het lastiger word om op te staan enzo, maar ja dat creëerd alleen maar lachwekkende situaties. Lijk af en toe wel een oud wijf ;)

Uitzoeken omdat alles wat opgeslagen is hier bij mijn schoonouders ligt, ben ik maar begonnen met uitzoeken. Jeetje wat veel kleertjes... En wat zijn ze leuk. Was al zo veel weer vergeten.

Kamertje omdat we maar 2 slaapkamers hebben, zal deze kleine geen eigen kamer hebben. Het eerste half jaar ofzo gaat ze bij ons op de kamer zodat dl niet elke nacht wakker gemaakt word. En later zullen ze samen op een kamer moeten. Hier dus geen geshop voor een kamertje, maar ik maak nu wel een lijstje met dingen die toch echt hoognodig vervangen moeten worden ;)

Ga me nu weer heerlijk op de bank nestelen en even bij komen van vandaag.

6. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    @vriend, hoelang blijft ML weg? Fijn dat je in ieder geval hulp hebtbbin je schoonouders.
    Hebben zij geen internet, of zitten ze aldoor op je lip zodat je niet ff rustig het internet op kunt, maar gezellig moet doen?
    Leuk dat je buik tevoorschijn komt! Lekker ermee showen :)
    Hier nog steeds niet veel te zien, lijkt nog steeds alsof ik kilo's ben aangekomen ipv zwanger.
    Ik heb eergisteren ook alle kleertjes wat ik gekregen had maar eens uitgezocht. Zit heeeeel veel 86 bij, dus ik mag van mezelf nog gaan shoppen voor de kleinere maatjes :)

Bevrijdingsdag hoe was jullie bevrijdingsdag dames? Nog naar een festival geweest? Ik wel, maar tijdens het noodweer is vriendin ervandoor gegaan... Was bang in de tent waar we met heel veel mensen schuilden. Die heb ik niet weer gezien tot 19h15, zoooo jammer zulke vriendinnen. Gelukkig werk ik normaal op festivals, dus de tijd gedood met kletsen met collega's tot andere vriendin eindelijk om 18h00 kwam.
    Uiteindelijk vond ik er dus niets meer aan toen vriendinnen er waren en ben kapot naar huis gegaan. Volgend jaar lekker met beeb heen!

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Sorry, weer eens geschitterd van afwezigheid :( :)
    Op fb lees ik toch wel meer mee, dan is liken toch wel erg makkelijk ;)

Zag dat de lijst flink ingekort is???
    Voor op de lijst: 01-06: VK en pret-echo 3/4D

Misschien dat ik de vk nog ga verzetten naar een week eerder en ga zeggen dat de stagiaire er niet bij mag zijn, wat een domme doos zeg.

Zag ook leuke kleertjes voorbij komen :)
    Wij hebben toch ook iets gekocht, maar de gedachte dat de kleine toch bijna een maand eerder wordt geboren dan zl, shirtjes met korte mouwen, was flink in de aanbieding, dus ach, mochten we het niet kunnen gebruiken, dan niet.

Bevrijdingsdag
    Niet gevierd, ben met ml een nachtje weg geweest en gister heerlijk in de sauna geweest en een speciale massage gehad :)
    Nu weer aan het werk, bleeeegh
    @MiniMeInside
    Dat is wel erg jammer inderdaad, gelukkig kende jij mensen.
    Maar was het zo'n noodweer dan?? Wij zaten binnen dus weinig van mee gekregen

8. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    @Brondy, aaah heerlijk ff weggeweest :) Soms moet je dat gewoon doen!
    En shirtjes met korte mouwen, kun je altijd nog aandoen met een lange mouwenromper eronder. Ik heb ook een aantal tshirtjes gekocht met idee om dan maar lange mouwen eronder te doen, zodat ie het ook nog in eventueel koud oktober aankan. Vond ze té leuk!
    Het was hier een uurtje ff drama, bevrijdingsfestival werd stil gelegd en een kwartier later barstte het los. Gelukkig stond er 1 tent op het hoofdterrein en stonden we in de buurt. Geen paniek geweest, behalve toen de regen naar binnen waaide haha! Om 16h00 is alles weer verder gegaan en konden we gewoon weer genieten in de zon. Maar op deze manier ga ik het niet weer doen. Wachten in mijn eentje is niets voor mij.

9. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Bevrijdingsdag.... ehm ml moest werken en ik lag heerlijk in bed, daarna maar eens een begin gemaakt aan de zolder. Nou ja manlief vooral want ik ben nog niet vooruit te branden.

Verkouden.... grmpf heb het er nu al helemaal mee gehad, van het weekend leek het wel griep maar nu echt een fikse verkoudheid. Ow dat slaapt toch zo lekker met een dichte neus. Heb medelijden met die uk, telkens hoesten, niezen en snuiten met als gevolg dat er een paar schoppen komen. Net alsof hij laat weten dat het niet zo prettig is.

Kamer.... wij moeten eerst de zolder in orde hebben, daar komen een aantal kasten bij. Dan kunnen de kasten leeg op de babykamer en kunnen die kasten richting m'n moeder en dan is het wachten tot begin Juni babydump alles komt brengen. We hoeven verder niks te doen omdat we vorig jaar alles boven opgeknapt hadden.

Vriend.... Wel prettig dat je daar terecht kan en er niet alleen voor staat, zo heb je toch iemand om op terug te vallen deze dagen.

Groeiecho.... De VK belde over de uitslag in Gent en omdat het een flink manneke was, het woog 50 gram te zwaar, wil ze met 30 weken een groeiecho doen om te kijken of het dan nog een flinke is. Mogelijk krijgen we er daarna nog, als hij dan nog te groot is dan komt er nog een groeiecho voor de zekerheid om hem in de gaten te houden en als de uk dan weer in de favoriete houding ligt dan komt er mogelijk nog een liggingsecho. Tot nu toe lag het op 4 vd 5 echo's in de stuitligging. Dus ik ben benieuwd.

Gewicht.... bij mij is de teller al een week of 2 a 3 blijven steken op -11. De ene keer is het ietsje meer de andere keer ietsje minder, maar het schommelt rond de -11 kilo.

Voor op de lijst:
    29 Juni Groeiecho

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Deze arme ziel heeft gisteren gewoon gewerkt, haha! Helemaal niet erg hoor, maar heb dus niks bijzonders gedaan.
    Vandaag een heerlijke vrije dag, en heb het er flink van genomen. Lekker uitgeslapen!
    Ik ben inmiddels echt toe aan vakantie. Nog een paar weken doorbikkelen.

Ik lees wel vaker dat er vrouwen enorm afvallen tijdens zwangerschap. Ik bedoel Zeeuwse, -11?? :$
    Ben je heel erg misselijk geweest in het begin? Ik kom alleen maar aan hahaha! Vind ik ook niet erg, want heb normaal nogal moeite om op een acceptabel gewicht te blijven en niet te licht te worden.
    Sterkte met de verkoudheid!

Ik ga na de vakantie de babykamer in orde maken. Hoeft haast niks te gebeuren, alleen het leuke werk.

Minime, gezellig, zo'n vriendin. Ik zou ook balen hoor!

11. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Weer lekker gekletst hier :p

vriend lijkt me inderdaad niks dat je man dan ineens weg moet. Ik leef al 1.5 jaar 24 uur per dag met mijn vriend en moet er straks echt aan wennen zoveel alleen te zijn. Gelukkig word er goed op jou gelet en is het zo zaterdag :)

Brondy Ja de lijst is inderdaad gekrompen ;). De dames die al langere tijd niet meer online zijn geweest of hier niet meer mee kletsen heb ik van de lijst gehaald. (staan nog wel in een back-up bestandje dus kunnen zo terug geplaatst worden)

Zeeuwse ik schud je de hand!. Vreselijk gestoord word ik van die k**** verkoudheid. Word snachts zelfs wakker om te niesen -.- . Loop ook de hele dag met een zakdoekje onder mijn neus want die loopt zo leeg.

bevrijdingsdag wij hebben niks gedaan. Heb voornamelijk op de bank gelegen voelde me zo beroerd :$

Controle vandaag weer controle gehad. Dacht alle verloskundige nu gehad te hebben, maar er is er nu 1 in opleiding, best een leuke meid :). De +6 aangetikt op de weegschaal. Bloeddruk lijkt steeds beter te worden :D.
    En de kleine.. er werd heel lang door haar naar het hartje geluisterd en de kleine vond het wel prima. Lag veel te bewegen dus hoorde af en toe een dof klapje zooo leuk!.

Ik ga de lijst zo weer even bijwerken.

12. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    @Zeeuwse, wow -11!!! Ik ben de eerste weken 5 kg afgevallen, zonder misselijk te zijn. Die zitten er weer aan dus ondertussen schommel ik nog steeds op mijn start gewicht. Ben benieuwd of ik opgegeten ga worden, of toch nog ver erover heen ga...

@Diazz, nog ff volhouden en dan mag je heeeeeeerlijk gaan genieten tijdens je vakantie :D

@Chocochippie: Al 1,5 jaar 24/7 bij je vriend??? oooh ik zou gillend gek worden! Werken jullie samen aan huis of zo dat jullie zo veel bij elkaar zijn?
    Als een relatie al ooit voor mij is weggelegd, dan moet het wel héél goed klikken dat ik niet gek ga worden whahahaha!

13. Chocochippie

MiniMeInside hahaha mijn vriend en ik werken bij hetzelfde bedrijf in dezelfde ploeg. Vanaf 21 juni stop ik voor zeker een half jaar dus dat zal wel wennen worden.
    Gelukkig hebben wij er geen moeite mee.

14. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey meiden

Hoe gaat het met jullie en de babies?

Weer veel geschreven zie ik.
    Moet ff alles terug lezen.
    Zijn jullie al bezig met namen zoeken?
    Xxx

15. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    @chocochippie: aaaaah op die manier! Dan ben je idd niet anders gewend :)

@Khloe, goed weer van je te horen! Hoe is het ondertussen met jou??
    Ik heb al vanaf een week of 10 zwangerschap namen, ik was er redelijk snel uit. En ex vond het ook mooi gelukkig.
    Hebben jullie zelf al een naam in gedachten??

Oooh wat is beeb heerlijk aanwezig vandaag zeg, kan er echt zo van genieten van dat getrappel :) En sinds een paar dagen voel ik het ook ein-de-lijk aan de buitenkant. Al zwemt meneer nog wel weg als ik mijn hand op mijn buik leg.

16. Chocochippie

Minime ik begin het ook steeds iets vaker te voelen gisteren voelde ik het wel 2x duidelijk toen mijn arm op mijn buik lag :D

Khloe877 hoe is het met jou? Wij hadden de namen al snel. vriend noemde een meisjesnaam die die erg mooi vond en graag wilde, gelukkig voor hem vond ik de naam ook erg mooi. Omgekeerd hetzelfde met de jongensnaam :)

17. Vriend

Vriend Lid

18 mrt 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    privacy het internet is goed hier, alleen inderdaad te veel ogen en oren. Heb niet echt het gevoel privé tijd te hebben. Ze hebben me nu even alleen gelaten, dus kon even rustig meekletsen. Het is fijn dat er iemand is die voor ons zorgt, al blijkt dat voor mijn schoonvader wel een of andere vrijbrief te zijn om maar alles te kunnen zeggen wat ie wil. En hij kan hard zijn :( heb dinsdag flink wat over me heen gehad. Zo erg zelfs dat ik flink aan het huilen was, tot kolkneigingen aan toe. Heb niet geslapen en de nacht gehuild. Ml was woedend. Gister met m'n schoonmoeder gepraat en die beschermt me nu een beetje gelukkig. Maar van mij mag het zaterdag zijn.

Naam ohh wat lastig. Vorige keer hebben we ook al de naam besloten op de ok. Ben bang dat dat deze keer ook weer zal zijn. Kan niet kiezen. Hebben wel een paar favorieten.

18. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey meiden.

Opzich wel goed, ups en downs.
    Kwa naam zijn we nog niet helemaal uit.
    We hebbe wel paar wat ik of m'n man leuk vinde , nu alleen nog eens worden.

Xx

19. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Diazz.... ja echt -11, ik ben nog steeds misselijk en t/m week 18 iedere dag wel boven de wc gehangen met soms een uitzondering van dag. Sinds week 19 gaat het overgeven een heel stuk beter en is het nog maar 4 dagen geweest op ongeveer 3 weken dus dat is al goed. De vk die zei al dat het geen kwaad kan omdat ik me verder wel goed voel en de uk toch wel pakt wat die nodig heeft. Nou vind ik het ook helemaal niet erg om wat af te vallen, ben niet de slankste ;)

Chocochippie... ow ook zo'n lekkere nachtrust niet, ik hoest en nies me suf en vervolgens kijk ik op zij en ligt ML heerlijk door te slapen. M'n ogen beginnen ook vrolijk mee te doen. Echt langleve de hooikoorts in combi met een mega verkoudheid en zonder medicijnen, not!

Khloe... de namen die hadden we al vrij snel, een meisjesnaam al in week 5 of 6 en een jongensnaam niet veel later. We hadden zelfs al back-up namen voor als iemand die we kennen toch ook ineens met die naam gaan lopen.

Vriend... ow lekker zo'n schoonvader die zo hard kan zijn, zoiets kan je sowieso al nooit gebruiken maar nu zeker niet. Nog ff volhouden en dan is het zaterdag.

Stuiterbal... volgens mij heb ik een stuiterbal in m'n buik, zodra ik rustig lig begint die uk echt goed te leven en voel ik overal schopjes en voetjes. Hij maakt er echt een spelletje van, want als ik dan echt heel aandachtig hem in de gaten probeer te houden dan stopt hij. Naar mijn handen komt hij vaak gewoon toe, maar naar ML's handen reageert hij lekker niet op. Hoezo een uk met een eigen wil ;)

20. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Ik had zondag hele dag de baby niet gevoeld.
    Was wel heel weekend werken, toen ging m'n man tegen m'n buik prate en legt ze hand er op en was echt on schop van halo k ben er hoor.
    Zo fijn als het beweegt, maar angst zit er gewoon in.
    Bij elise ze bewoog ook veel zelfs nog bij op amen en bevalling dus kan daar helaas niks van uit op maken.
    Maar wel dat hij lekker wakker is.
    Voelt het goed en ook aan buiten kant, blijft bijzonder

Deel Deze Pagina