Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Lijst
    Oh dat maakt mij niet uit hoor, chocochippie, vind het wel beter zo ;)

Naam
    Wij hebben 2 miss 3 namen, maar ben er echt nog niet uit. Is misschien toch ook wel een beetje afhankelijk van het niertje, hoe suf dat ook is.

Baby voelen
    Soms zou ik het niet erg vinden als hij iets minder aanwezig is. Vooral op werk vind ik het soms vervelend, kan mij dan niet goed concentreren. En het zou juist leuker voor paps zijn als hij 's avonds wat actiever is. Maar dan ligt meneertje vaak te slapen lijkt wel.

Gewicht
    Heb al een hele tijd niet meer op de weegschaal gestaan. Vanavond maar eens kijken of ik nog wat aangekomen ben, hahah

Vakantie
    Meiden ik ben zo toe aan vakantie!!!
    40 uur werken is echt niet meer voor mij weg gelegd. Ben blij dat ik heb besloten na mijn verlof (maand extra bij aangeplakt) 28 uur ga werken. In ieder geval het eerste jaar via ouderschapsverlof, daarna zien we wel weer.

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Lady's...

Vandaag weer bij de huisarts geweest voor mijn bloedirritante verstopte neus en had nu eindelijk de huisarts die luistert ;).
    Hij heeft gelijk mijn oren, keel en neus na gekeken.
    Bij mijn oren blijkt zoiezo 1 trommelvlies niet helemaal goed te zijn, ben ook voor 15% doof aan dat oor.
    In mijn keel zag die opgezwollen klieren maar niet heel bijzonder.
    En dan mijn neus.... in het linkerneusgat was een ienimini doorgang te zien vol met snot. Lekkerrr..
    Rechterneusgat is helemaal geen doorgang en ook helemaal vol.
    Dit verklaard ook gelijk waarom ik zo benauwd werd als ik door mijn neus kon ademen, er gaat bijna geen lucht door.
    Huisarts verwacht dat ik zeer waarschijnlijk een allergie heb en moet dus weer bloedprikken hoihoi :(
    Heb voor nu een speciale neusspray meegekregen voor allergieën zodat het hopelijk al wat helpt.
    Maandag bloedprikken en donderdag de uitslag.

Eindelijk iets waar ik wat aan heb.

3. Chocochippie

♥ Uitgerekende datum ♥

30-8. Matonneke - 5e kindje - Meisje!♡
    01-9. Iris balk - 1e kindje -Jongen!♡
    04-9. Lenlj - 1e kindje -Meisje!♡
    05-9. BabyNijn -2e kindje - Jongen!♡
    05-9. Chocochippie - 1e kindje - Verrassing!♡
    07-9. Diazz - 3e kindje - Verrassing!♡
    08-9. Khloe877 - 2e kindje - Jongen!♡
    08-9. Lolala - 3e kindje - Meisje!♡
    08-9. Mamavanpoppetje - 2e kindje - Meisje!♡
    08-9. Zeeuwse - 1e kindje -Jongen!♡
    09-9. Brondy - 2e kindje -Jongen!♡
    09-9. MiniMeInside - 1e kindje - Jongen!♡
    09-9 Annelie566 - 2e kindje - Jongen!♡
    10-9. Rbnlin - 2e kindje - Meisje!♡
    10-9. Steffiekeov - 2e kindje - Verrassing!♡
    10-9. Elisa123 - 1e kindje
    12-9. Onlyymariellee - 1e kindje - Meisje!♡
    12-9. Angieebrahim - 2e kindje - Jongen!♡
    12-9. Faith2015 - 1e kindje - Jongen!♡
    12-9. Vriend - 2e kindje - Meisje!♡
    13-9. Jellybean79 - 1e kindje - Meisje!♡
    16-9. Noortje15 - 2e kindje

Jongen!♡
    Meisje!♡
    Verrassing!♡

♥ Echo's & andere afspraken ♥

15 Mei Zeeuwse (controle vk)
    18 Mei Diazz (controle gyn)

01 Juni Brondy (controle vk + pretecho 3D/4D)
    03 Juni Chocochippie (controle vk)
    12 Juni Zeeuwse (controle vk)
    29 Juni Zeeuwse (groei echo)

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel

Oh fijn zeg dat hij luisterde!
    Hier ontzettend last van hooikoorts, hopelijk kunnen ze jouw allergie verhelpen/verlichten.

aanpassing lijst
    Heb mijn vk verplaatst naar 28-05, de echo blijft op 01-06

5. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Ik hoop dat de neusspray helpt, meestal heeft dat wel een paar dagen tijd nodig :( Wel ideaal dat je een huisarts hebt die je gelijk serieus neemt.
    Wij hebben een Belg als huisarts, ideaal, die kijkt eerst naar het probleem en een oplossing en dan pas naar medicijnen.

Bij mij is het ook hooikoorts, ik had normaal medicijnen er tegen die hielpen prima. Dan had ik er nog wel last van maar een heel stuk minder. De huisarts heeft me in Januari die medicijnen al afgepakt ;)
    Er zit in allergie medicijnen een stof die niet goed is voor de uk en er is wel een vervanger maar daar zit ook een soort gelijke stof in en daardoor wordt de uk slaperig en minder actief dus hij zei al gelijk dat geef ik je niet probeer het dit jaar maar zonder.
    Tot nu toe ging dat ook wel toch er zo'n mega verkoudheid bij kwam :(

6. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een ellende dames, die hooikoorts/allergieën. Ik ben echt blij dat ik daar geen last van heb. Hoop dat de Neusspray gauw aanslaat!

Hier zijn we ook al uit de naam. Al voordat ik zwanger was van deze kleine.

Hoe gaat het hier verder? Ik ben zo toe aan weekend! Nog een paar uurtjes.
    De kleine begint me nu echt wakker te schoppen s'nachts. Dat beloofd wat. Maar het blijft genieten. Al dat gerommel :D

Verder nog plannen dit weekend? Ik ga morgen naar mijn broer en zondag is het Moederdag. Al is het voor mij vaker Moederdag, want manlief verwend me ieder weekend met uitslapen, ontbijt op bed, en een schoon huis :)

7. Chocochippie

Brondy Okidoki ik pas het even aan.

De huisarts gokt of een kattenalletgie of stofallergie. En laat dat laatste nu een zeer groot probleem op het werk zijn.
    Ben allang blij dat ik volgende week duidelijkheid heb.

De kleine begin ik steeds vaker te voelen. Als ik me hand op me buik legt en een beetje druk voel ik na een paar seconde een duidelijk schopje :D

Morgen naar de kapper en boodschapjes doen.
    Zondag naar opa voor verjaardag en wij krijgen visite. :)
    Mijn vriend brengt nooit ontbijt op bed! Ik wil dat ook :p

8. witje76

witje76 Lid

18 nov 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, zou ik weer terug in de lijst mogen? Ik heb in het begin meegeschreven maar ben lange tijd behoorlijk misselijk geweest en er werd hier zoveel gepraat dat ik het tempo nauwelijks bij kon benen ;)

Inmiddels gaat het stukken beter. De 20-wk echo was goed (we krijgen weer een jongen!) en we lijken het ook al eens te zijn over de namen.

Zwangerschapskilo's gaan harder dan de vorige keer. Nu al een dikke 6 erbij.

Voor de tabel:
    10 sept uitgerekend
    2e kindje
    Jongen

9. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Nou, dan maar hopen dat de uitslag meevalt, zover dat kan... Gelukkig hoef je niet heel erg lang meer, toch?
    En dat ontbijt op bed moet je gewoon afdwingen joh! :D Geintje!
    Het begon hier eigenlijk pas sinds ik moeder werd, dus er is nog hoop.
    Man is sinds de geboorte van onze dochter een vroege vogel, mama kan daar gewoon niet aan wennen ;) Dus sindsdien verwend hij me regelmatig met een lekker Ontbijtje, samen klaargemaakt met mijn kleine schatten.
    Maar eten ook vaak samen aan de eettafel. Zo gezellig! Dus hup, gewoon bevallen en dan komt dat ontbijt vanzelf! ( wacht wel effe tot September ;) )

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Heeee, welkom terug!
    Fijn dat je je inmiddels weer een stuk beter voelt. En leuk, weer een jongen! Een mannengezin!

11. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren

Zie je wel! Die man van jou moet gekloond worden!! Als iemand nog zo'n soort man in haar omgeving heeft, stuur maar dor naar het Noorden!
    Niet té lief hoor, maar wel goed voor de dame :)

@Chocochippie, Benieuwd wat er uit de uitslagen komt!! Hoop dat de neusspray gaat werken. Weet hoe het voelt altijd een verstopte neus te hebben. Hier ook elke ochtend last ervan. Moet ook nodig eens bellen.... doe het nu met zoutoplossing, maar werkt eigenlijk niet. En als ik het echt niet meer red een klein spraytje neusspray voor kinderen (zit de helft minder xylometazine of zo in)

@WItje, Welkom terug! En leuk dat jullie ook weer een jongen krijgen!
    Fijn dat het weer goed gaat met je!

12. Chocochippie

Hahaha Diazz ja ik wacht wel tot september hoor!. Hopelijk komt hij me dan een ontbijtje brengen :).
    Donderdag heeft de ha de bloeduitslag en kan ik bellen. Helaas duurt een allergie bloedonderzoek een dagje langer. Maarja de paar dagen extra kunnen er nog wel bij.

Witje76 Welkom terug :). Ik ga je terug op de lijst zetten.
    Die 6 kilos klinken mij bekend hoor! Hier vliegen ze er ook aan.
    En wat leuk een jongen! Gefeliciteerd

13. Chocochippie

MiniMe nee die zoutoplossingen werken voor geen meter.
    Heb het na een week maar opgegeven.
    Hoop dat deze neusspray wel effect gaat hebben.

14. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Sorry dames.

Compleet verwaarloosd het forum. Kan me nergens toe zetten ondanks de volledige rust.

Nu aan het dippen. :( vind het even niet leuk meer :(

15. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Haha, Minime! Laat het 'm niet horen, gaat ie vast van naast zijn schoenen lopen.

Chocochippie, dat duurt inderdaad nog effe. En als je dan zo'n last hebt, is een week gewoon lang.

Matonneke , geeft niks meid. Wat rot dat je weer in een dip zit. Je kan altijd hier of via fb bij ons terecht he?! Je mag me ook altijd PB-en. Ik ben best gezellig ;) Toch Minime ?

16. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Ja Matonneke, Diazz heeft haar goede kanten ;)
    Nee zonder dollen, die dame is zeer gezellig en je kunt altijd bij haar terecht!

17. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Jullie zijn allebei dotjes en ik voel me een draak.

18. Vriend

Vriend Lid

18 mrt 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft helemaal niets. Ik kan hem niet persoonlijk aan je geven, maar hierbij toch een hele dikke knuffel! En als je hier wil uithuilen of klagen dan mag dat altijd he! Jullie hebben mij ook onwijs geholpen toen ik het zo moeilijk had. En alleen maar plat moeten liggen is ook gewoon niet leuk. Hopelijk voel je de kleine vaak en mag je daar nog van genieten.

19. Vriend

Vriend Lid

18 mrt 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer thuis! Jippie! Was zo blij om ml weer te zien vandaag. De lieve schat was er al om 9:00 uur vanochtend. En dat terwijl het toch een uur reiden is. Mijn dag kan echt niet meer stuk :)

Witje welkom terug! Gezellig dat je er weer bent en leuk dat je een jongen verwacht.

Hooikoorts dames heel veel sterkte met de verkoudheid en de hooikoorts. Hier wel last van de geur van het gemaaide gras, maar gelukkig geen verstopte neus. Hopelijk kan er een oplossing voor jullie gevonden worden die het wat dragelijker maakt. Hebben jullie normaal hier de hele zomer last van of alleen in het voorjaar?

Babydoos hier ondertussen de vouchers ontvangen voor de dozen van de Etos en de kruitvat. En weet je wat, ik denk dat ik ze zelf ga halen :) Moet toch een keer weer onder de mensen komen, en waarom niet eerst even kijken hoe het gaat met de druktes in de winkel. Die mensen hoef ik nog niet hele gesprekken mee te voeren.

Kaartjes zijn jullie al bezig met een geboortekaartje? Wij wonen dicht bij een drukkerij en zit eraan te denken om maar eens te gaan snuffelen.

Doordat afgelopen week niet zo leuk was ben ik meer naar buiten gevlucht en heb ik veel meer zelf gedaan. Positieve daarvan is dat ik nu het gevoel heb dat ik misschien best wel meer aankan. Nu alleen opletten dat ik mezelf niet voorbij ga ;)

20. Chocochippie

Vriend klinkt goed!. Gaat de goeie kant op met je :). Hopelijk gaat het voorlopig alleen maar beter.

Geboortekaartjes het kaartje is al uitgezocht en ook al proefdruk aangevraagd in zowel jongens als meisjes uitvoering maar dan met verschillende lettertypes.

schopjes van de week voelde ik voor het eerst echt een schopje en vandaag is de kleine ontzettend druk, ga het steeds beter voelen! :D

Deel Deze Pagina