Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Serieus?! Wooow, dat is wel erg veel zeg! Maar willen ze dan echt met 36 weken inleiden? Ik dacht dat ze altijd wilde wachten tot 37 weken.
    Maar aftellen is begonnen dus :D

2. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Dat is wel veel, spannend dus hoe het verder gaat.
    Weten ze ook waardoor het zover voor loopt?

3. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    WOw!! Dat lijkt me wel ff schrikken zeg!
    En dan zo vroeg al inleiden... Ik ben heel benieuwd, spannend!!

Hebben jullie ook zin om bij ons FB clubje te komen Lolala & vriend?? Daar is het net iets levendiger dan hier, en volgens mij hebben we dan bijna iedereen ook gezellig daar!
    Mochten er nog dames bij willen, stuur maar ff een privébericht en dan voeg ik jullie toe :D

4. Lolala

Lolala Niet meer actief

Ik heb zwangerschapsdiabetes.. En dan heb je meer kans op een groot kind.. Bij de eerste had ik het ook maar hij bleef netjes op gewicht, nu helaas dus niet..
    Ik stuur je zo een pb voor het facebook clubje!

5. LenLJ

LenLJ Lid

11 jan 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan eindelijk de site weer vinden en inloggen! :)
    Heb MiniMe een verziek gedaan om mij toe te voegen op FB. Ben benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat.

6. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?
    Wie is er allemaal al bevallen? Dacht er vandaag ineens aan en vond het wel leuk om toch iets van `mijn` groepje te weten.
    Met ons gaat het goed. Kleine ligt keurig op schema, 20 december is nog steeds de uitgerekende datum. Het is ook erg actief in mijn buik en dat is stiekem iets wat ik wel heel erg leuk vind. Mijn zoontje snapt er nog niets van, hopelijk komt dat wel als de baby er eenmaal is. O ja, ik verheug me heel erg om meteen vanaf het begin te gaan dragen in een draagdoek. Doen jullie dat ook?

Liefs mij

Deel Deze Pagina