Hey dames, Ik ben weer terug uit het ziekenhuis, het is degelijk geen goede zwangerschap. Mijn hcg is doorgestegen naar 1931. Ze willen mij vandaag niet gaan opereren, mede omdat ik geen buikpijn heb en geen bloedverlies. Ze zagen op de echo wel een verdikte linkereileider. Nu moet ik morgen een afspraak maken voor dinsdag. Dan weer bloedprikken en krijg ik weer een echo. Vandaaruit gaan we afspraken maken. Het wordt hoe dan ook een operatie en verwijdering van mijn linkereileider. Tevens gaan ze kijken of mijn rechtereileider functioneert. Is dit niet het geval, dan kunnen we IVF overwegen. Daar ga ik mij vandaag maar over inlezen om te kijken of ik dat wil.
Pff.. binby wat heftig! Wat zul je geschrokken zijn... bah.. wat spannend allemaal zeg.. t os niet niks.. heel veel sterkte. Het komt goed! Er zijn zoveel mogelijkheden tegenwoordig.. rustig aan doen.. en laat je niet gek maken door horrorverhalen op internet.. want de meesten op internet hebben problemen en zetten daarom hum verhaal erop. Goeie en mooie verhalen lees je niet veel.. kop op!
@chocochippie, die pijnlijke borsten herken ik! Auwwww!! Soms denk ik: aaah het is weg, tot ik per ongeluk ergens tegenaan kom, maar over het algemeen; ernaar wijzen is bij wijze van spreken al pijnlijk. Merk wel, dat wanneer ik mijn sportbh aan heb het toch wel een stuk prettiger zit. @Binby, heel veel sterkte!
Binby, heftig zeg!!! Hopelijk functioneert de rechtse eileider nog goed. Een persoonlijke vraag, snap het ook als je hem niet wilt beantwoorden, maar heb je alle keren de bbz aan de linkerkant gehad?
MiniMe ik ben blij als ik savonds me bh uit kan doen. Zo een opluchting, maar inderdaad zodra ik ze per ongeluk aanraak is het gelijk auw auw auw!
Binbyheel naar nieuws Ook sterkte van mij! lollibol hmm als je het een week weet kan het nog kloppen. Misschien had je een vroege positieve test en ben je nu bijv 4,5 week pas...?
@chocochippie, ik zou het liefst de hele dag/nacht mijn bh aanhouden. Als bh uitgaat doet het juist eerst nog meer pijn (grote borsten zijn zooo niet handig!)
Babynijn, dat zou kunnen alleen vind dat wel vreemd. Ik heb standaard een cyclus van 27-28-29 dagen en als ik dus tel vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie dan klopt 4,5 week niet. Dan is het 5 weken +1. Het enige wat zou kunnen is een latere innesteling, dat is voor mij de enige verklaring. \ Jullie nog ideeen?
Hahahaha ik huil juist bijna als ik mijn bh uitdoe wat een ellende is dat en mijn tepels zijn ook zo gevoelig...
Binby meid schrik er echt van zoveel Aan je gedacht wat zal je je ook naar voelen er komt zoveel op je af wil je heel veel sterkte wensen en inderdaad zoals de andere zeggen zijn er nog andere manieren maar zoals je zegt ligt dat helemaal aan jou en je gevoel. Ik denk aan je een hele dikke knuffel voor jou!
Die pijnlijke borsten heb ik dus niet Zou wensen dat ik ze nu wel had zodat ik wat meer herkenning zou hebben. Het enige wat ik nu herken is het moe zijn, maar dat zou ook kunnen vanwege allerlei andere dingen zoals inbraak (afhandeling met verzekering is slopend), dakar kijken (altijd late uitzending), het weer.
Binby, wat verschrikkelijk meid. Ik leef echt met jullie mee. Ik hoopte op beter nieuws. Heel veel sterkte! BabyNijn, fijn dat er geen bloedverlies meer is, dit zit gewoon goed! lolliebol, ik heb dus ook geen pijnlijke/of gevoelige borsten. Blijf maar knijpen en springen haha Verder wel wat weeïg de hele dag en een humeur om angstig van te worden. Joyce, hoe gaat het met jou? Heb je nog bloedverlies gehad? Angieebrahim, hoe gaat het met jou? Vandaag een drukke dag gehad. Dochter gaat naar nieuwe kamer. Donderdag wordt haar nieuwe kamer geleverd, dus al haar speelgoed moest uitgezocht worden en overgezet worden. Nu languit op de bank!
Ooh heerlijk als die bh uit kan. Overdag vind ik het een hel die stomme bh. En dan ook nog eens dat me borsten op dit moment ongelijk zijn. De 1 past nog netjes in de bh terwijl de ander liever eruit klimt.
Maak je niet druk hoor! Ik heb nu ook geen last van borsten. Verschilt per dag. En verder voel ik ook amper iets, behalve dat ik echt een dikke/opgezette buik heb in avond. Meteen mijn chillbroek aan! Kwaaltjes zeggen niet dat het goed zit he... Zo lang je geen krampen of bloed hebt, is er niets aan het handje (kan natuurlijk wel, maar in principe niet).
Binby. . Heel veel sterkte! Vanaf hier een digitale hug voor jou! Mijn borsten zijn ook erg gevoelig.. ernaar kijken doet al zeer geloof ik! Morgen komt moeders voor moeders en ik ga morgenochtend ook de vk bellen voor een afspraak. Spannend allemaal! Voel me gelukkig langzaamaan ook iets opknappen vd buikgriep..