Lolliebol wat naar van je inbraak pas Geleden???? Dat bezorgt zeker veel stress en slapeloosheid. Diazz gaat goed alleen wel moe maar Vandaag lekker bankhangen komt namelijk een drukke week aan.. Met werk pfff dus lekker languit pp de bank en hoe was jou dag??? Verder klopt het ook als je geen symptomen hebt is dat niet erg wil niks betekenen.... Zolang het maar allemaal goed met ons komt
Binby: jeetje meis jij beleeft ieders nachtmerrie denk ik. En ook niet voor het eerst begrijp ik. Wat verschrikkelijk voor je. Een hele dikke digitale knuffel. Hier zijn mijn borsten ietsiepietsie gevoeliger dan normaal. Ben verschrikkelijk moe, maar dat komt ook wel vaker voor en ben af en toe stik sjagerijnig. (Komt helaas ook vaker voor) Dus ook hier nog niet echt noemenswaardige klachten. Pff pas 5 februari echo... Kan de tijd een beetje sneller aub?
Binby, wens je wederom veel sterkte! Ik hoop dat je rechtereileider voldoende functioneert om jullie wens in vervulling te laten gaan! Vanavond kwam mijn schoonmoeder met twee lieve slofjes! Op die manier gaat t wel meer leven... van mijn ouders het 9 maanden dagboek gekregen! Wacht nog wel even met schrijven tot de eerste echo... wel gek hoor.. als ikdat boek in mijn handen heb, is het net alsof het niet voor mij is. voel zo weinig dat ik het gewoon niet kan geloven!
Ja Angie, pas geleden. Van 22 op 23 december. Ze hebben heel de zaak leeg gehaald . Laptop, spaarpot, wisselgeld, alle styling en verzorgingsproducten, tondeuses enz. Ik heb een eigen kapsalon
Leuk Faith!! Wel al snel verteld aan ouders en schoonouders. Hebben er nog meer onder ons al verteld van de zwangerschap? Wij gaan het de 21ste vertellen, op de verjaardag van mijn opa die helaas niet meer onder ons is. En daarna vertellen we het mijn zusje en zwager en dan 7 feb hebben we met 3 stellen een spelletjes avond dus die vertellen we het dan
Ik heb het deze week aan mijn leidinggevende verteld, hij weet ook van de mk in juli en aangezien ik uitzendkracht ben wilde ik hem wel laten weten waarom ik iets rustiger aan doet. Ik til dagelijks van 10 gram tot 40-50 kilo. En dat 8 uur per dag. Dus vond het wel nodig om het hem te vertellen. Mijn moeder vertellen we het na de echo en schoonouders + mijn vader pas na de termijnecho waarschijnlijk .
Hier gelijk na de test mijn ouders gebeld, aangezien ze wel wisten dat er een kans in zat. En 3 vriendinnen weten het. De papa een paar dagen na de test verteld. Het kriebelt zooooo, wil het graag overal bekend maken, maar wacht nog netjes in ieder geval tot na de echo. KOmende week 3 lange werkdagen waar normaal gesproken ook een borrel wordt gedronken (horecawerk) Dan hoop ik dat ze in de smoes trappen dat ik echt té moe ben om te drinken. Ook de zware dingen tillen wil ik liever niet doen, dus ook daar moet ik ff onderuit zien te komen. Aaaah wil verder zijn in de zwangerschap, zodat ik het kan vertellen!
Ohja. Ouders en schoonvader direct verteld na de test.. ze wisten van de ziekenhuisbezoekjes en waren erg betrokken ook...
Onlyymariellee hahaha dat is wel heel erg toevallig Lolliebol alleen een roze veeg hoeft nog niet te beteken! Zolang het niet doorzet is het goed. Goeie moed houden
Klopt! Reden hiervoor zijn de miskramen. Deze hakte er aardig in emotioneel. We kunnen goed en praten veel met elkaar maar toch hadden we t fijn gevonden om het te kunnen delen. Zij zijn echter de enige die t weten. de rest van de fam krijgt t na de eerste echo te horen. hier kruipt de tijd ook echt voorbij! Kan januari wel omkijken! In deze vind ik t fijn om weer te werken, gaan iig die dagen weer snel Hier trouwens vannacht flinke buikpijn gehad, dacht echt nou daar gaan we weer. Nu nog steeds wat menstruatie achtig gevoel maar gelukkig geen pijn!
Lolliebol, hoe is het nu? Vanochtend was de koorts weg!! Jeeee. Nu hopen dat dat zo blijft. Ik voel me helaas nog erg ziek. En m'n man moet ook weer werken dus zal een beetje overleven worden met een ventje thuis dat kiezen krijgt en heel erg aan het miepen is.
Grootste angst van iedereen hier.. geen bloed geeft moed... en wel bloed maakt je nog onzekerder dan dat je al bent... Hoe is het lollie