Lolliebol, hoe gaat het nu? Schrik van je bericht. Annelie, fijn dat je weer opgeknapt bent. Succes vandaag, ik weet hoe het is Een puberende peuter en misselijkheid gaan niet samen Ik ben net gebeld dat ik me morgen al mag melden bij de gyn. Dit ivm mijn bloedstollingsafwijking. Geen idee of ik een echo krijg, hoop het wel!
Helaas, het bloeden heeft doorgezet. Geen zwangerschap dus meer voor mij. Seks was de aanstootgever . Haalt iemand mij van de lijst af? Vind het wel raar hoor...
Jeetje wat ontzettend naar! Maar seks de aanstootgever, dat vind ik gek? Seks kan namelijk geen miskraam veroorzaken?!?!? Wens je veel sterkte!
Wat vervelend lollie! Hoe gaat het nu? Annelie wat fijn dat de koorts weg is. Dat is in elk geval een goed teken.
Jeetje wat vervelend lollie! Heel veel sterkte! Annelie fijn dat het beter gaat. Hier is het overgeven begonnen.. pff wat kost dat een hoop energie zeg.. Bij m'n meisje begon het pas met 8 weken..
Jeetje! super naar zeg doe rustig aan! hopelijk voel je je snel wat beter ook... al schrik je super erg van die dingen natuurlijk..
Ah nee lolliebol! Wat ontzettend rot dit! Seks kan wel een onschuldige bloeding veroorzaken, maar geen miskraam. Heel veel sterkte! Noortje, ik heb er ook nog nooit zo vroeg last van gehad. En altijd maar heel licht. Ik voel me op momenten echt beroerd. Ik heb ook echt meer 'buikpijn' dan alle andere keren. Vooral als ik veel gedaan heb. Enerzijds maak ik me daar weer zorgen over, maar denk ook dat het te maken kan hebben dat ik 30 Oktober ben bevallen met bijna 4 maanden. Ik vraag het morgen wel aan de gyn
Ah Lollie ik lees nu pas je bericht. Wat rot! Maar door de seks kan je geen miskraam krijgen. Ondanks dat is het natuurlijk nog steeds *** Veel sterkte! Wij hebben ook geen seks maar mijn libido is echt nul komma nada. Arme vriend.
Lolliebol jeetje schrik er echt van wat naar! heel veel sterkte wat moeilijk weer dit zeg.. al die onzekerheid... dit is gewoon naar! Diazzz Laat je even weten hoe het morgen bij debn gyn is gegaan? en die buikpijn begint bij jou dus ook? echte steekjes? Verder gaat het allemaal wel goed met iedereen? ik slaap helaas zo slecht steeds ... herkenbaar? en die onzerheid bah nog 16 dagen wachten voor me echooooo...
Angie, Het zijn af en toe steekjes maar vaker een zeurend gevoel. Niet te vergelijken met menstruatiegevoel, maar wel aanwezig. Voornamelijk in de avond. Slaap je nog steeds zo slecht? Ik moet zeggen dat bij mij het tij gekeerd lijkt te zijn. Ik ben naar voetreflexie geweest. Of het daaraan ligt of tussen de oren zit, who cares Ik slaap weer! Ik heb vanavond weer een afspraak. Hoe voel je je verder?
Diazz ja ik ken het die steekjes, ik heb het ook in de avond maar ook erge last van mijn darmen haha vervelend gevoel is dat... Maar dat slapen pffff wat een ellende ene moment gaat het goed maar andere moment word ik wakker omdat ik moet plassen of van de jeuk op me arm heb opeens rode bultjes op me armen hahaha, maar wel fijn dat jij wel goed kan slapen.. Maar voel me vandaag gelukkig wel goed en spannend morgen voor je he... hopelijk krijg je een echooooo... ik moet nog 16 dagen wachten en wat gaat de tijd dan langzaaaaaam...
Ik slaap ook zo slecht! Vreselijk irritant! In het weekend lekker uitgeslapen uiteindelijk maar dat kan nu helaas niet.. s nachts gewoon ontzettend vaak en lang wakker! Chocochippie: haha ik dacht dat wij de enige waren.. Ik durf gewoon niet (zit een beetje tussen mijn oren, net als poepen), laat staan dat ik zin heb (NOT).. Ze hebben maar geduld denk ik dan, uiteindelijk hebben de mannen ook over 9 maanden het mooiste bezit wat ze maar kunnen wensen!
Sterkte meid! Ontzettend rot voor je. Seks kan (gelukkig) geen miskraam veroorzaken dus voel je daar niet schuldig over.
faith2015 mijn vriend heeft er gelukkig wel begrip voor en vind het niet erg. Maar voel me zelf wel schuldig, zo van "zo nu ben ik zwanger dus hoeven we geen seks meer te hebben". Heb dit ook tegen hem gezegd en hij vond me maar raar . Hij wacht gewoon tot ik wel weer wil. Het slapen bij mij gaat nu wel goed gelukkig. Nog wel veel dromen maar zolang ik niet constant wakker word vind ik het prima.
Het heeft waarschijnlijk al verkeerd gezeten, de celdeling is gewoon niet goed gegaan na de innesteling. Seks heeft er voor gezorgd dat het bloeden op gang is gekomen. Dus het is inderdaad niet de oorzaak van de miskraam. Gelukkig niet, anders zouden we 9 maanden zonder seks moeten. Dat houdt toch geen mens vol?!
16 dagen zijn inderdaad laaaaaang! En als het allemaal straks goed blijkt te zitten, lijken die dagen wel voorbij gevlogen. Ontzettend rot dat je zo slecht slaapt. Ik weet echt hoe het is. Ik werd er gewoon wanhopig van. Kun je wel alvast wennen aan die korte nachten Fijn dat je verder een goede dag hebt, hopelijk volgen er meerdere!
Sterkte ermee. Ik heb er ook last van. Mijn zoontje boeit het allemaal weinig, so it's gonna be a long day