Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja erg he is dat als je niet kan slapen... hopelijk vanavond een betere nacht MVM komt wel vanavond kan ik nog wel een keer testen zelfs dat vind ik spannend :D

En ik heb nog wel zin.... alleen soms moe maar dat hoort erbij;)

2. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    @Lolliebol, bah wat rot voor je! Heel veel sterkte!

3. Esselte

Esselte Niet meer actief

Nou ik niet 😳

4. rbnlin

rbnlin Actief lid

28 jul 2014
    314
    12
    18
    NULL
    NULL
    O, wat vervelend lollibol. Veel sterkte.

Gisteren had ik me een buikpijn. Niet normaal meer. En geen krampen zoals in buikkramp/baarmoederkramp maar echt buikpijn. Was blij dat ik op de wc zat. Daarna was het gelukkig over. Geen bloed of krampen dus ga er vanuit dat het een soort buikgriep was. Hoop dat m'n vruchtje zich goed vast houdt... Al die nare verhalen bah...

Seks, even niet. Geen zin in maar uiteraard niet te beroerd manlief te "helpen".

Ik zit te kijken naar een duo kinderwagen. Kleine meid is weliswaar 2,5 jaar als de baby komt maar wil ze graag beide in de wagen vervoeren. Ik heb de topmark 2 duo nu op het oog. Iemand ervaring mee?

5. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen

Jeetje meid wat vervelend! Zag dat de vorige keer precies een jaar geleden was. Wat een vervelend toeval. :( Heel veel sterkte en dikke knuffel.

Pff nou voorlopig zou ik daar echt niet mee zitten hoor 9 maanden geen sex.. Heb echt helemaaaaaal geen zin. Mijn vriend vind het wel jammer maarja ik kan moeilijk zin maken. Hopelijk als de 1e weekjes voorbij zijn wel weer wat motivatie terug. ;)

Oh sommigen hebben al bijna een echo! Spannend. :D Ik moet nog meer dan 3 weken wachten maar loop ook wel iets achter op de meeste van jullie. ;)
    Hier vandaag al de voorraadkasten lekker opgeruimd, heerlijk!
    Ventje ging me 'helpen' dus, chippies overal, kaartspellen verspreid door de woonkamer en kraamcadeautjes voor collega's uitgepakt. Ligt nu uitgeteld boven te slapen hihi boef! :p

6. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ik had trouwens leuke koelkastmagneten laten maken met een foto van mijn boef erop en dan de tekst eronder Hoera ik word grote broer in 2015. Bij mijn moeder op de koelkast gehangen en toen geprobeerd mijn lachen in te houden. Haha mijn moeder hield mijn boef vast en ging uit zichzelf nietsvermoedend zeggen wat er allemaal op de koelkast hing. Ze keek alleen straal langs de nieuwe koelkastmagneet. Mijn zusje zat in de woonkamer en zei al wel een paar keer 'wat zit je nou te lachen?' Uiteindelijk toch maar gezegd dat ze iets beter moest kijken op de koelkast. :D

Over 2 weekjes gaan we naar mijn vriend zijn ouders toe en daar wil ik hetzelfde gaan doen. Die hebben niks op de koelkast hangen dus denk dat het snel opvalt :D

7. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Haha, wat leuk! Super gaaf idee. Je brengt me op ideeën :D

8. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Jingle, ik was vergeten dat we inmiddels in 2015 lezen. Typ foutje, oeps hihihihi. Vinden jullie het wel oke als ik hier af en toe mee lees om de ontwikkelingen bij jullie in de gaten te houden?

9. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Rbnlin ik wil ook een duowagen. Zat een klein beetje te kijken naar zou echt niet weten welke ik nou moet nemen?..
    Mijn dochter is nog geen 1,5 als de baby er is dus een duowagen gaat er zeker komen.
    Ben net als jou wel benieuwd of iemand nog aanraders heeft?

Wat een leuk idee Jingle!!

Ik heb gek genoeg juist heel veel zin in seks!

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Tuurlijk, hartstikke gezellig :D Vindt je het niet erg moeilijk en confronterend? Hoe voel je je verder? Heb je pijn?

11. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach lolliebol, wat vreselijk nieuws... :(

terkte! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent.....

12. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Ik kan wel huilen! :( Ook hier was wc papier net roze, en vrees het ergste.
    Dacht het gisteravond laat ook al te zien, maar dacht dat ik spoken zag... niet dus :(
    Ikhoop natuurlijk heel hard dat het niets te betekenen heeft, maar stiekem ben ik toch wel bang voor het ergste.

13. Mama2be90

Mama2be90 Actief lid

10 jan 2015
    158
    8
    18
    De 1e intake vk is bekend...2-2! Spannend nog 3 weken wachten! Ook moeders voor moeders is geweest vanmorgen. Bijzonder hoor om dit allemaal mee te maken vind ik! En seks..ik heb net een buikgriep gehad dus ik wacht nog heel even haha! Maar ik heb wel zin.. normaal als ik ongesteld was had ik vaak ook mega zin maar deden we het niet. Nu dus een beetje hetzelfde verhaal maar kan het wel! :) Jeee, haha!

14. Esselte

Esselte Niet meer actief

Had k ook altyd tijdens menstruatie.. haha ma vind k vies dus nooit gedaan
    .. zal straks ff toevoegen aan t lijstje je afspraak.

15. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ahhh meen je niet :( sterkte.. niet te veel stressen!

16. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    MiniMeInside: ik hoop dat het bij een paar vegen blijft, dan hoeft er nog niets aan de hand te zijn!
    Heb je ook buikpijn/krampen? Duim voor je dat het goed blijft zitten!

Hier al de hele dag weer menstruatie achtige pijn (pijn is een groot woord, z'n zeurend gevoel). Snappen jullie wat ik bedoel? Het maakt mij echt bang en onzeker, ondanks dat het ik het vorige week ook continue had...:( Om gek van te worden!

Hier ook vandaag opgegeven voor MvM, ben benieuwd wanneer ze bellen!

17. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ah nee! Roze hoeft echt niks te betekenen, maar dat weet je zelf ook wel. De schrik zit er dik in natuurlijk, dus begrijp je angst. Ik zou ook wel kunnen huilen.
    Ik hoop met je mee dat het niks te betekenen heeft.

Sterkte en een knuffel!

18. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Heel herkenbaar hoor. Ik heb er nu ook zoveel last van. Voel je niks, is het niet goed, voel je dit, maak je je ook zorgen ;)

19. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Ik voel in buik helemaal niets, behalve honger... borsten doen nog pijn en vanmiddag begon ook mijn rug weer pijn te doen.
    Roze hoeft idd ook niets te betekenen, maar ben zo bang. Door behoorlijk overgewicht natuurlijk al verhoogde kans dat het misgaat.
    Moet mezelf nu echt inhouden om niet telkens naar de wc te gaan.

20. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    Diazz: Ja dat zei mijn vriend net ook! Van het weekend zat ik te klagen dat ik niets voelde en juist wel wat wilde voelen.. Nu dit zeurende gevoel de hele dag door, is het ook niet goed!
    Zit weer van alles op te zoeken, gelukkig heeft merendeel van de zwangere vrouwen dit gevoel dus probeer het positief te blijven zien!

Vreselijke weken dit:(

Deel Deze Pagina