Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esselte, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    Misschien een geruststelling: voordat ik begon te bloeden (de uiteindelijke miskramen) waren al mijn kwaaltjes al verdwenen. Ik was niet misselijk meer en had geen gevoelige borsten meer.

Snap je angst volkomen hoor! Hoop dat het hierbij is gebleven!

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik snap dat je bang bent :( roze of bloed wil je gewoon niet zien.
    Is dat zo? Dat je door overgewicht meer kans hebt op een miskraam? Heb ik nog nooit van gehoord.
    Is het vandaag bij 1 veeg gebleven? Ik heb wel goede hoop voor je!
    Duim, duim, duim!

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hebben wij dezelfde vriend? Hahaha :D Ik ben getrouwd, anders zou ik gaan twijfelen. Ook precies afgelopen zaterdag zei hij dat tegen me.
    Ik heb dr Google al zovaak geraadpleegd. Ik herken mezelf gewoon niet ;)

4. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Ja ze zeggen dat overgewicht meer kans op miskramen geeft en moeilijk zwanger worden.
    Hmm dat laatste schijn ik dan weer nit zo'n moeite mee te hebben, maar dat blijven plakken is iets moeilijker.
    Ik las dat roze ook niets hoeft te betekenen, en vriendin van mij had het de hele zwangerschap door bij de laatste. En daar is nu een baby van 5 maanden.

5. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lolliebol, sterkte! Knuf.

Minimeinside, ik ga voor jou duimen dat het niks betekend.

Dames vinden jullie het vervelend als ik de verloop van mijñ (eventuele) bbz met jullie deel? Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik nog steeds twijfel aan de gyn ;)

Ik heb nog steeds nergens last van, mijn buik voelt opgezwollen van mijn darmen. Ik heb nog steeds geen bloedverlies. Mijn buikpijn van afgelopen vrijdag heb ik niet meer gehad. Vinden jullie het raar dat ik twijfel? Ook heb ik gegoogled, misschien heb ik wel een late innesteling gehad.

6. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk we willen alles horen is juist leuk dat je meekletst ben erg benieuwd hoor en doe rustig aan! En zodra je nieuwe ontwikkeling hebt horen we het graag xxx

7. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Nee hoor Diazz, vind ik niet moeilijk. Klinkt stom maar heb er vrede mee. Verder geen buikpijn, het trekt alleen af en toe.

8. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Absoluut niet gek dat je twijfelt Binby, niks laten doen als je niet zeker bent hoor!!!!! Ik lees graag je ontwikkelingen.

Minimeinside, als het bij roze blijft is het niet erg. Maar ik snap je volledig ;)

9. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Jeetje lolliebol... Wat naar voor jullie! Misschien een stomme vraag: maar hoe weet je zo zeker dat het een miskraam is en niet 'gewoon' bloedverlies? Zag je echt iets tussen het bloed? Je hoeft natuurlijk niet te antwoorden als je dat niet wilt. Ik zit natuurlijk zelf ook nog enorm in twijfel door mijn 5 dagen bloedverlies van vorige week, maar dat was voor zover ik heb gezien alleen bloed.

Binby gewoon blijven meeschrijven! Hoelaat krijg je morgen weer een echo?

10. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet voor 10.00 uur bloed geprikt hebben en om 11.30 uur heb ik afspraak met de gyn.

11. Esselte

Esselte Niet meer actief

Spannend...

12. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Feye, het is niet zomaar bloedverlies. Het is net zoals in de menstruatie. Loop de eerste 3 dagen altijd compleet leeg, dat is nu ook zo inclusief donkerrode slierten en stolsels. Als bloeden gestopt is ga ik een paar dagen later voor de zekerheid test doen om te kijken of het hcg volledig weg is zodat ik niet de volgende maand voor de gek gehouden wordt.

13. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Vind het alleen maar knap dat jullie mee willen blijven lezen en wat mij betreft meer dan welkom!

Binby: snap dat je twijfelt omdat je nu geen klachten meer hebt. Wel gek dat je vrijdag wel die typische bbz klachten had.. Hoort het dan niet toe te nemen de pijn? Hoop voor jou dat er morgen een mooi vruchtje op de goede plek zit. En anders heel veel sterkte!

Hier ook al een aantal dagen dat zeurende gevoel. Vandaag ook echt een tijdje menstruatiepijn waarna ik natuurlijk gelijk ben gaan checken maar geen bloed te zien.. Morgen nog 23 dagen tot 1e echo....
    Wachten is niet mijn ding!

14. Esselte

Esselte Niet meer actief

Idd vind ik ook knap.. 23 dagen is wel erg lang.. ik moet nog 15 dagen wachten. 😢

15. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Binby, ik begrijp je twijfel hoor. Vooral als je geen klachten meer hebt, en geen bloedverlies. Je hebt natuurlijk (helaas) al eerdere ervaringen met bbz gehad, dus je zou toch zeggen dat je dat zou herkennen. Volg ajb je gevoel, en laat het liever 10 x extra checken.
    Hou je ons op de hoogte?

MinimeInside, voor nu zou ik me geen zorgen maken hoor. Ik hoor het zelf ook vaker. Zelf geen ervaring mee, maar mensen om mij heen wel. Je hebt een miskraam gehad toch? Was dat ook op dit termijn?
    Dit moet gewoon goedkomen ;)

Jingle, jemig, wat moet jij nog lang wachten op je echo :$ Ik ben sowieso verwend met vroege echo's ( wel ivm medische redenen). Je zou dan rond de 8 weken zitten? Eigenlijk wel heel normaal haha!

16. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve binby
    Het is juist heel logisch dat je nog dat beetje hoop houdt! Ga er niet teveel vanuit, maar hoop is nooit verkeerd en de wonderen zijn de wereld nog niet uit! En natuurlijk mag je je verhaal hier doen!!

Hier net mijn vriendinnetje verteld. Hier weten de ouders, broers, zus en 3 (goede) vriendinnen het.

De rest vd vrienden hoor het na termijnecho. Als ik het zo lang verborgen kan houden, want hier beginr in de middag mijn buik echt al wat uit te zetten hoor! Mijn knoopje kan dan wel los :)

17. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Zoals Jingle al zei knap dat jullie nog meelezen/schrijven!

Ik morgen afspraak bij de vk ben benieuwd wanneer ik mijn eerste echo krijg! Vast niet met 8 weken:(

18. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja, en even jaloersmakend:
    Nog maar....9 nachtjessss.... ECHOOOO

19. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Ik ben heeeeeel jaloerss!! Haha

20. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Mijn buik zet ook enorm op. Vreselijk als nog niemand het mag weten ;)
    Ik zal eens een foto plaatsen:

Deel Deze Pagina